Det største ønske

Veldig tydelige tester! :D
 
Mente jeg svarte deg? Men borte den, flotte positive eltester, hopp i høyet og håper på positivt resultat :D
 
Lykke til! Dette må være gullegg!!!
 
Mente jeg svarte deg? Men borte den, flotte positive eltester, hopp i høyet og håper på positivt resultat :D
Det var nok inne på skjult ;)
Blir en spennende uke for å se om det klaffer denne gangen.
 
PP44 - CD18 - 4DPO
Dag 1 med Crinone og babyklister

Høy og fin temp og ingen tvil om at jeg er i dpo-land. Høy og fin puls også men nå må den bare fortsette oppover.
Tar en test på onsdag tenker jeg for å se hvor mye som er igjen av sprøyta. Usikker på om jeg skal begynne å teste 10 dpo eller vente til 12 dpo. Har en liten anelse når dere her inne vil at jeg skal teste ;) :D Får familiebesøk noen dager denne uka så dagene er fylt. Så satser på at dagene går fort unna :)

F79D1355-8564-4AC9-AA92-ED1B43F6B82A.jpeg
9D088493-39EE-4E1E-810A-708648521333.jpeg
 
PP44 - CD18 - 4DPO
Dag 1 med Crinone og babyklister

Høy og fin temp og ingen tvil om at jeg er i dpo-land. Høy og fin puls også men nå må den bare fortsette oppover.
Tar en test på onsdag tenker jeg for å se hvor mye som er igjen av sprøyta. Usikker på om jeg skal begynne å teste 10 dpo eller vente til 12 dpo. Har en liten anelse når dere her inne vil at jeg skal teste ;) :D Får familiebesøk noen dager denne uka så dagene er fylt. Så satser på at dagene går fort unna :)

Vis vedlegget 302541 Vis vedlegget 302543
Heier på deg :)
 
PP44 - CD20 - 6DPO
Dag 3 med Crinone og babyklister

Da har jeg tatt en test for å se hvor mye som er igjen av sprøyta og det var ikke all verdens. Så er de lik eller sterkere tester når jeg starter testinga så er det noe på gang :)
Ingen symptomer enda men har kjent noen strekk på høyre side når jeg har rørt meg og litt nedover låret. Det kan også ha vært fordi jeg har vært endel i bevegelse i det siste. Venter familiebesøk så da må det ryddes og ordnes :D Venstre kne er litt vond. Det bruker den som regel å være for å si at TR er på vei, men nå har det vært i mange dager allerede så da teller det ikke.
Den siste uken så har jeg våknet med en slags begynnende halsbetennelse. Litt tykk i halsen, litt ru. Men går over utover dagen. Det klør også litt i ørene. Må være det fuktige og kalde været vi har :D Jeg vil ha sommer! ikke 6 grader og regn og vind :wacky:

6A581528-B28F-4066-BC59-80FD7CC2F4EB.jpeg
 
Last edited:
Spennende:D
Det er bikkje kaldt her, haglet i går :yuck:
Heldigvis ikke hagl her men trodde det i går siden det regnet så hardt. Neste uke skal det heldigvis bli litt finere og varmere :)
 
Det blir noen spennende dager fremover alså :happy::happy:
 
Test i morgen? :D
 
Back
Topp