Det største ønske

Jeg krysser fingrene, foreløpig ser det ikke helt kjørt ut!

Jeg ser på begge jeg da! Håper den streken er skikkelig sterk i morgen❤️:) krysser fingrene!

Jeg ser på begge jeg da! Håper den streken er skikkelig sterk i morgen❤️:) krysser fingrene!
Gjør du? Er litt usikker på den blå testen selv om jeg kan se noe langt der bak. Håper på sterkere test snart ❤️

Takk for all heiing ❤️
Har forsont meg med at det mest sannsynlig ikke går rett vei denne gangen heller tross disse testene :) For det er ikke tydelige streker og jeg er 13dpo og føler da at strekene skulle vært tydeligere. Men så er det de som ikke får positiv test før ikm har kommet/etter ikm. Fortsetter å håpe så inderlig at det likevel klaffet ❤️ Ingenting er over før heksa kommer :D

Gjør du? Er litt usikker på den blå testen selv om jeg kan se noe langt der bak. Håper på sterkere test snart ❤️
Ja, det gjør jeg. De er ikke sterke, men jeg ser. Jeg håper sånn for deg! Som mange sier, din tur nå❤️:)

PP44 - CD28 - 14DPO
Dag 11 med Crinone og babyklister

Ingen tydelig strek på testene. Syns jeg ser noe mer i virkeligheten enn på bildet men det er nok bare ønskestrek. IKM er i morgen.
Svakt ømme bryst.
Får se om jeg tar en test i kveld eller ikke.

29DB7EA3-DC5B-44EC-AC25-BA7AFA6AD338.jpeg
33DF1907-0892-4F66-BDC2-2535A75F4931.jpeg

Last edited:
Nei da er det nok bare å vente på at TR kommer på nok et uvelkomment besøk. Tenkte egentlig ikke å ta tester i kveld men så ble det likevel. Håpte på et lite mirakel om at det plutselig skulle være tydelig positive tester, noe som selvfølgelig ikke skjedde :wacky:

644CB538-C4D3-485F-8462-A179FA50496D.jpeg 046E6146-DE86-4E89-8A59-A659E9D6FF9F.jpeg

Back
Topp