Det største ønske

Hvordan går det ?
Litt rosa på papiret i kveld så da kommer nok TR i løpet av morgendagen tenker jeg. Greit at den endelig kommer når det ikke gikk veien istedenfor at jeg skulle gå og håpe i det lengste. Går inn i ny pp med godt mot og håp om at spiren snart sitter :)

Har lest litt i dagboka di, og må bare si jeg unner dere så utrolig mye å bli foreldre. Ikke gi opp håpet, det går til slutt! Sender deg en stor klem :Heartpink
Tusen takk ❤️ Gir aldri opp håpet om at det en dag plutselig sitter ❤️

PP45 - CD1

Ja da var det i gang med ny pp. Våknet med kramper. At det skal ta så lang tid da :wacky::sour: Ikke noe å gjøre med det. Denne pp blir uten medisiner, ta det som det kommer pp siden vi skal på ferie til familie. Godt å slappe av litt og være med familien ❤️ Kanskje kroppen er mer mottagelig for en graviditet etter det :) Gir aldri opp håpet om at en dag så skal vi klare det ❤️

Nevnte for gyn tidligere om andre medisiner jeg kan ta for at spiren sitter men siden jeg bare har kjemiske så ville hun ikke gi meg noe. Hadde jeg kommet lenger så kunne jeg fått. Skal se om jeg får komme til noen andre og fortelle min bekymring så kanskje jeg får noe.
Snakk om å være vanskelig! Håper du får komme til noen som er villig til å hjelpe❤️

Litt rosa på papiret i kveld så da kommer nok TR i løpet av morgendagen tenker jeg. Greit at den endelig kommer når det ikke gikk veien istedenfor at jeg skulle gå og håpe i det lengste. Går inn i ny pp med godt mot og håp om at spiren snart sitter :)
Jeg beundrer motet ditt :Heartred

Snakk om å være vanskelig! Håper du får komme til noen som er villig til å hjelpe❤️
Akkurat på det punktet var hun vanskelig, men det var hos henne jeg fikk Femar/Letrozol og Ovitrelle så fått litt hjelp. Føler jeg trenger noe mer så får se hva en annen gyn sier :)

Ikke gi opp!
Regner med at du har fått sjekket stoffskifteverdier også?
Hvordan går det med vektnedgangen?
Gir aldri opp :)
Stoffskifteverdiene var fine i fjor etter en liten økning av medisinene. Skal til lege neste måned tenker jeg så får ta en ny blodprøve på div ting.
Vektnedgangen kunne vært bedre men holder meg sånn ca stabil jevnt over. Litt opp fra der jeg var i vår. Etter ferien så blir det skjerpings, jeg og skal mer ned.

Tenker på deg

Gir aldri opp :)
Stoffskifteverdiene var fine i fjor etter en liten økning av medisinene. Skal til lege neste måned tenker jeg så får ta en ny blodprøve på div ting.
Vektnedgangen kunne vært bedre men holder meg sånn ca stabil jevnt over. Litt opp fra der jeg var i vår. Etter ferien så blir det skjerpings, jeg og skal mer ned.

Går du på medisiner?
Kan jeg spørre om hvilket nivå tsh er på når det er fine?

Hvis du går på medisin så sørg for å ha tsh på rundt 1 for å blir gravid :)

Går du på medisiner?
Kan jeg spørre om hvilket nivå tsh er på når det er fine?

Hvis du går på medisin så sørg for å ha tsh på rundt 1 for å blir gravid :)
Går på Levaxin. TSH var i februar på 1.27 og fikk beskjed om at dette var optimalt behandlet stoffskifte.

Back
Topp