Det største ønske

PP45 - CD20

Akkurat bikket CD20. Bare 4 dager til testing.
Tirsdags kveld fikk jeg plutselig en iling rundt høyre eggstokk som varte en stund. Da går jo tankene om EL er så sent som CD18. Senere på kvelden så kom den sterke mensfølelsen tilbake. Gir meg litt håp om at det er festing på gang da. I går (onsdag) har jeg ikke kjent noe. Så håper de neste dagene mot testing går fort :)
En del av meg er redd for at dette skal være en kort syklus, at vi ikke traff og at TR kan dukke opp når som helst. Dumme meg som sjekket hvilepulsen og den gikk et hakk ned i går... :shifty: Men ingenting er over enda :)

Last edited:
Var på do i natt og etterpå kjente jeg den sterke mensfølelsen og jeg var sikker på at nå kommer mensen. Heldigvis roet seg og ingenting som er kommet. Hadde vært en fantastisk tidlig bryllupsdagsgave å få positiv test på mandag ❤️

Var på do i natt og etterpå kjente jeg den sterke mensfølelsen og jeg var sikker på at nå kommer mensen. Heldigvis roet seg og ingenting som er kommet. Hadde vært en fantastisk tidlig bryllupsdagsgave å få positiv test på mandag ❤️
Å som jeg håper på verdens fineste gave for dere:Heartbigred

Følger spent med og håper :Heartred

Håper, håper, håper. Krysser alt jeg har

Tusen takk :Heartred Fin heiagjeng :)

Hei, @MiniMe80, så gøy å lese! Jeg har vært her inne lite i det siste, men følger deg på din reise, og håper så innmari det går din vei nå:rolleyes: :Heartred Høres ut som du har noen spennende dager i vente. Uansett, gratulerer så med bryllupsdag:laughing5 klem til deg:love2

Venter i spenning på test!
Uansett resultat håper jeg dere får en fin bryllupsdag

Hei, @MiniMe80, så gøy å lese! Jeg har vært her inne lite i det siste, men følger deg på din reise, og håper så innmari det går din vei nå:rolleyes: :Heartred Høres ut som du har noen spennende dager i vente. Uansett, gratulerer så med bryllupsdag:laughing5 klem til deg:love2
Tusen takk ❤️ Ja blir noen spennende dager fremover nå :)
Håper det går bra med deg og den lille i magen ❤️ Klem

Venter i spenning på test!
Uansett resultat håper jeg dere får en fin bryllupsdag
Tusen takk ❤️
Bare litt over et døgn til testing, det blir spennende. Tiden gikk plutselig fort :D

Gledes til test❤️ Håper du kan joine April 2020 gruppa❤️

Back
Topp