Det største ønske

Det blir spennende med test i morgen! :D Har sagt det før og sier det igjen; nå må det bli din tur ❤️ Og håper vi begge kommer inn i april-gruppa! ❤️

Det blir spennende med test i morgen! :D Har sagt det før og sier det igjen; nå må det bli din tur ❤️ Og håper vi begge kommer inn i april-gruppa! ❤️
Takk :Heartred Ja håper vi begge får flytte inn i april nå, på tide :Heartred

Heier på morgendagens test:wav
Føler du noe? :)
Noen symptomer har jeg men noen har jeg hatt før og ikke hvert gravid men håper det er reelt denne gangen :)
Bl.a ømme bryst, kvalm, litt trøtt...

PP45 - CD23 - Muligens 9DPO

I morgen starter testinga. Blir spennende. Tok en test på torsdag, bare for moro skyld, og etter 2-3 minutter så jeg antydning til en strek. Men når tidsfristen var kommet så var den borte, så og si. Kan skimte kanskje noe.
Symptomer har det vært litt av men det har jeg hatt også når jeg ikke har vært gravid så får se hva neste uke sier.
Symptomene er:
Kvalme (den kom plutselig nå i ettermiddag)
Føler magen er oppblåst men likevel ikke (Buksa strammer så måtte skifte til en annen).
Rar følelse nedover lårene.
Kjenner det strekker seg litt ved eggstokker og lysk når jeg av og til rører på meg
Ømme bryst. Hatt det i 1,5 uker nå men føler de er litt mer øm i dag.
Trøtt et par dager. Sovnet på sofaen i går kveld.
Vondt i korsryggen.
Noen mensfølelser men ikke like sterke som tidligere i uka.

Last edited:
Krysser fingerne!

PP45 - CD24 - En plass mellom 6-11DPO

Ikke så mye å se på testene i dag, men det kan jo være altfor tidlig enda. Syns jeg kan se et eller annet i virkeligheten på den blå og ser kanskje noe på den rosa på bildet. Så får vente å se om det blir noe mer eller ikke.
Drømte i natt at jeg fikk positiv test, sterk nok til å kunne ta en digital.

599863E5-9126-410F-8AA1-411B13B4A3D8.jpeg
2ABCF45D-E9BD-404A-B9A0-381C28510276.jpeg

Kan kanskje skimte noe...

Håper inderlig dette er måneden!

Skimter noe på babyplan..Spennende:)

Kan kanskje skimte noe...

Håper inderlig dette er måneden!
Skimter noe på babyplan..Spennende:)
Jeg kan faktisk skimte noe på den rosa! Krysser fingrene for deg!
Om du Max er 11dpo er det jo veldig tidlig. Jeg skimter også strek og håper ned deg :Heartbigred
Er ikke helt på villspor at jeg skimter noe da altså :) Spennende å se hva som skjer de neste dagene :)

Back
Topp