Det største ønske

Veldig tidlig enda :) Krysser alt jeg har!

Så bra. Føler jeg skimter noe på babyplan men usikker om det er der jeg vet streken skal være.
Tror den streken er plassert feil. Av og til ser jeg på bildet men ikke i virkeligheten.

PP45 - CD26 - ?DPO

Selv om jeg er forberedt på at det ikke skulle klaffe denne pp siden vi tok det som det kommer, så er det frustrerende at det ikke klaffer. Ja jeg forskutterer nå :rolleyes: Fikk rosa på papiret når jeg la meg i natt og det bruker å være et tegn på at TR kommer. Håper jo at det bare er uskyldig da. Litt mensfølelse har jeg også. Får bare vente å se hva som skjer i løpet av dagen(e).
Og testene er ikke så oppløftende heller. Syns det er kanskje noe der men vanskelig å si.

581FA999-F8D0-4878-98D8-35156CB85FAC.jpeg
ACDE8986-DB82-42B8-9C22-7D5975C3A2BC.jpeg

Vanskelig å si, liksom "noe" på dem, men likevel ikke noe.

PP45 - CD26 - ?DPO

Selv om jeg er forberedt på at det ikke skulle klaffe denne pp siden vi tok det som det kommer, så er det frustrerende at det ikke klaffer. Ja jeg forskutterer nå :rolleyes: Fikk rosa på papiret når jeg la meg i natt og det bruker å være et tegn på at TR kommer. Håper jo at det bare er uskyldig da. Litt mensfølelse har jeg også. Får bare vente å se hva som skjer i løpet av dagen(e).
Og testene er ikke så oppløftende heller. Syns det er kanskje noe der men vanskelig å si.

Vis vedlegget 305005 Vis vedlegget 305006
Synes jeg skimter en svaaaak skygge på babyplan. Håper jeg ikke har helt streksyn bare og at det blir sterkere

Vanskelig å si, liksom "noe" på dem, men likevel ikke noe.
Det er sånn jeg føler også når jeg ser på testene, i virkeligheten og på bildene.

Veldig svakt, men kan skimte noe på begge. Er jo litt avhengig av hvor du er i dpo. Håper fremdeles til tross for spotting:Heartbigred

Veldig svakt, men kan skimte noe på begge. Er jo litt avhengig av hvor du er i dpo. Håper fremdeles til tross for spotting:Heartbigred
Litt rart ikke ha helt kontroll på syklusen, hvor i dpo land man er. Ingen mer spotting i dag så litt håp er det :)

Kvelden har kommet og ikke noe mer rosa på papiret. Har hatt litt mensfølelse i dag, syns brystene er blitt litt ømmere og er trøtt og sliten. Blir vel kanskje en test i morgen, får se. Har bare 4 tester igjen av babyplan og 9 av Helm testene. Dette er tidligtester. Har noen digitale og vanlige tester men først må jeg få strek på tidligtestene før jeg kan bruke de :D

Vanskelig å se og si utifra de testene, men håper så inderlig for dere!

Back
Topp