Det største ønske

Går på Levaxin. TSH var i februar på 1.27 og fikk beskjed om at dette var optimalt behandlet stoffskifte.

Så bra! Noen må under 1 og for å føle seg bra, men du har kanskje god peil :)

Noen leger er så dårlige på stoffskifte og vet ikke at det er egne grenser for normal når man går på medisin . En jeg kjenner mistet mange ganger men fant så ut at hun lå for lavt på stoffskifte (men som legen mente var normalt) og vipps ble det 3 barn på rekke, når hun fikk justert dosen! Så måtte bare sjekke :D

Så bra! Noen må under 1 og for å føle seg bra, men du har kanskje god peil :)

Noen leger er så dårlige på stoffskifte og vet ikke at det er egne grenser for normal når man går på medisin . En jeg kjenner mistet mange ganger men fant så ut at hun lå for lavt på stoffskifte (men som legen mente var normalt) og vipps ble det 3 barn på rekke, når hun fikk justert dosen! Så måtte bare sjekke :D
Jeg gjør det jeg får beskjed om fra legen :P Har vært til utredning og hadde da rett over 4 for to år siden men ingen som sa noe (som jeg husker) på at det var for høyt for det er jo innenfor normalen. Gikk ned fra 1.88 i fjor februar.
Så flott en solskinnshistorie da!!

PP45 - CD15

Kanskje på tide med en liten oppdatering :D
Vi har vært bortreist til familie og ikke tilgang til wi-fi så ikke vært så mye på nett. Kost oss masse. Nå nyter vi noen veldig flotte dager hjemme. Fått jobbet litt i hagen. Meldt fint vær neste uke også så da skal jeg prøve å få i meg mer naturlig D-vitamin :thumleft
TR varte bare to dager denne gangen + en dag spotting.
Vet ikke hvilken dag EL var /er på. Ingen typiske EL smerter selv om det har vært litt svakt noe av og til. Hadde to dager, CD11 og 12, med mye EL slim. Uvanlig siden jeg nesten ikke har det når jeg går på medisiner. Fra CD12 så har jeg hatt ømme bryst og sensitive nipler. Det bruker ikke komme før mange dager inn i dpo land, hvis det kommer.
Så når jeg ikke vet når EL var så er jeg usikker på hvilken dag jeg skal teste. Får ta det litt som det kommer.

Nyt ferie
Kanskje ikke så dumt ikke å ha full kontroll på syklusen for en gangs skyld. Ferie i det og om det ikke stresser deg

Nyt ferie
Kanskje ikke så dumt ikke å ha full kontroll på syklusen for en gangs skyld. Ferie i det og om det ikke stresser deg
Takk!
Veldig greit egentlig å ha en "ta-det-som-det-kommer" PP. Stresser egentlig ikke til vanlig men det blir litt annerledes når man er forberedt på at det ikke sikkert klaffer fordi man ikke traff rett tidspunkt. Så kan det heller bli en overraskelse hvis det sitter :)

Takk!
Veldig greit egentlig å ha en "ta-det-som-det-kommer" PP. Stresser egentlig ikke til vanlig men det blir litt annerledes når man er forberedt på at det ikke sikkert klaffer fordi man ikke traff rett tidspunkt. Så kan det heller bli en overraskelse hvis det sitter :)
Absolutt

Takk!
Frøkna var jo en overraskelse i den forstand. Droppet testing og bare koste oss :)

Nå må det jo være din tur :) Ferie og avslapping er oppskriften på gullegget :happy:

PP45 - CD18

Dagene går fremover. Aner jo ikke hvor i dpo land jeg er men det går greit egentlig. Tenker jeg kanskje tester på mandag da er jeg muligens 10dpo hvis EL var på CD14.
I går kveld så kjente jeg litt murringer, varte ikke lenge. Når jeg la meg i natt så kjente jeg en slags mensfølelse. Den varte en stund. Det samme kjenner jeg nå, som også går ned i låret. Ble sterkere for så å bli litt svakere. Det er jo altfor tidlig for TR å banke på, kan det da vært festing på gang?? Hvilepulsen skjønner jeg meg ikke på denne gangen for den er bare rar :D

Krysser fingrene

Nå håper jeg det har klaffet skikkelig i ferien for dere alså :happy:

Back
Topp