Det største ønske

Sender deg en stor klem ❤️ Så vondt at det ikke klaffet denne gangen heller :( Forstår så inderlig god motløsheten ❤️

:Heartbigred

Det er ikke så mye å si, skjønner fortvilelsen og at du blir motløs. :sorry: Håper så inderlig at det blir din tur snart.

Sender deg varme tanker ❤️ Skjønner veldig godt at du er motløs! Jeg syns det er tøft etter bare 1 år, kan ikke forestille meg hvordan det føles å ha prøvd så lenge, du er skikkelig sterk som har stått i det og håpt så lenge! Det beundrer jeg deg veldig for. Stor klem❤️❤️

Stor klem til deg ❤️

Jeg forstår veldig godt at du er lei og frustrert! Det skulle bare mangle. Er det noe mer hjelp dere kan få? Er IVF et alternativ? Det virker jo som du blir gravid i ny og ne, men at det ikke fester seg. Det kan jo være eggkvaliteten det står på? Det kan vel IVF hjelpe med? Altså og få luket ut de gode eggene?
What she said :Heartred
Enig med Jolanda jeg også! Er IVF et alternativ? Dere har jo prøvd selv fryktelig lenge nå:(
Det er en mulighet men er usikker på om vi ønsker å gå igjennom det :Heartred
Kan være eggkvaliteten eller så klarer det bare ikke å feste seg skikkelig.

Kjære deg skulle ønske jeg kunne trylle for deg, det er ikke lett å være langtidsprøver. Jeg har håp helt til tr forhåpentligvis ikke er på plass for deg. Ser noe på babyplan, stor klem:Heartbigred
Takk :Heartred Håper litt enda selv om testene ikke er noe optimistisk :P

Uff, føler sånn med deg :( ❤️ Må være utrolig tøft å være prøver så lenge som det du har vært.. ❤️ Håper for deg til det aller siste denne pp ❤️
Takk :Heartred Langtidsprøving er ikke enkelt men når man kan få den beste premien til slutt så gir man ikke opp :)

Sender deg en stor klem ❤️ Så vondt at det ikke klaffet denne gangen heller :( Forstår så inderlig god motløsheten ❤️
Tusen takk :Heartred Håper jo at det plutselig sitter av seg selv snart.

Det er ikke så mye å si, skjønner fortvilelsen og at du blir motløs. :sorry: Håper så inderlig at det blir din tur snart.
Takk :Heartred Håper det. Et lite sommer mirakel kanskje :)

Sender deg varme tanker ❤️ Skjønner veldig godt at du er motløs! Jeg syns det er tøft etter bare 1 år, kan ikke forestille meg hvordan det føles å ha prøvd så lenge, du er skikkelig sterk som har stått i det og håpt så lenge! Det beundrer jeg deg veldig for. Stor klem❤️❤️
Tusen takk for gode ord :Heartred

PP43 - CD28 - 14DPO
Dag 11 med Crinone

Ikke noe oppløftende testene i går kveld eller i dag, selv om jeg kanskje ser et eller annet. Men de er negative, ingenting annet å si enn det. Så da er det bare å vente på TR som er forventet i morgen. Et lite håp er jo at det plutselig skal komme en positiv test men det er egentlig for mye å håpe på. Men mirakler kan skje :D

Var hos akupunktør i dag og skal tilbake på torsdag. Kommer TR i morgen så avbestiller jeg timen på torsdag. Tar da en pause fra det og kan eventuelt prøve det igjen senere.

Søndag og mandag fikk jeg meg en knekk så derfor litt stille fra meg. Kommer nok til å bli litt stille fremover for kjenner jeg trenger en liten pause. Blir ikke helt borte fra forumet for har jo et par grupper å oppdatere i tillegg til å være TGA, men ikke like mye inne på forumet. Prøve å få tankene over på noe annet.

Sola skinner i dag og jeg er ved god mot. Fikk en "fit for fight" tanke i dag og det er å gå ned mer i vekt (i tillegg til å fortsette prøvinga selvfølgelig). Endelig veldig nært laveste vekt jeg hadde i slankekrigen så det gir meg giv om å fortsette nedover. I løpet av sommeren så er målet å ha gått ned 5 kg. Det kan bli tungt men det er veldig oppnåelig :) Og kanskje det plutselig sitter en lite spire :Heartred
Tusen takk for en flott gjeng dere er! Har sagt det før og sier det igjen, dere er en herlig gjeng :Heartred Som støtter meg i mine oppturer og nedturer i denne lange prøver-tiden :Heartred

Sender deg masse styrkeklemmer! ❤️ Er det noen jeg virkelig unner en spire så er det deg❤️
Så enig så enig
Din plass i køen har blitt forbigått så mange ganger nå.
Stor klem

Back
Topp