Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor klem til deg
Jeg forstår veldig godt at du er lei og frustrert! Det skulle bare mangle. Er det noe mer hjelp dere kan få? Er IVF et alternativ? Det virker jo som du blir gravid i ny og ne, men at det ikke fester seg. Det kan jo være eggkvaliteten det står på? Det kan vel IVF hjelpe med? Altså og få luket ut de gode eggene?
What she said
Det er en mulighet men er usikker på om vi ønsker å gå igjennom detEnig med Jolanda jeg også! Er IVF et alternativ? Dere har jo prøvd selv fryktelig lenge nå
Takk Håper litt enda selv om testene ikke er noe optimistiskKjære deg skulle ønske jeg kunne trylle for deg, det er ikke lett å være langtidsprøver. Jeg har håp helt til tr forhåpentligvis ikke er på plass for deg. Ser noe på babyplan, stor klem
Takk Langtidsprøving er ikke enkelt men når man kan få den beste premien til slutt så gir man ikke oppUff, føler sånn med deg Må være utrolig tøft å være prøver så lenge som det du har vært.. Håper for deg til det aller siste denne pp
Tusen takk Håper jo at det plutselig sitter av seg selv snart.Sender deg en stor klem Så vondt at det ikke klaffet denne gangen heller Forstår så inderlig god motløsheten
Takk Håper det. Et lite sommer mirakel kanskje
Det er ikke så mye å si, skjønner fortvilelsen og at du blir motløs. Håper så inderlig at det blir din tur snart.
Tusen takk for gode ordSender deg varme tanker Skjønner veldig godt at du er motløs! Jeg syns det er tøft etter bare 1 år, kan ikke forestille meg hvordan det føles å ha prøvd så lenge, du er skikkelig sterk som har stått i det og håpt så lenge! Det beundrer jeg deg veldig for. Stor klem
❤stor klem ❤
Så enig så enigSender deg masse styrkeklemmer! Er det noen jeg virkelig unner en spire så er det deg
Sender deg masse styrkeklemmer! Er det noen jeg virkelig unner en spire så er det deg
Signerer disse to herlige damene!Så enig så enig
Din plass i køen har blitt forbigått så mange ganger nå.
Stor klem
Sender deg masse styrkeklemmer! Er det noen jeg virkelig unner en spire så er det deg
Så enig så enig
Din plass i køen har blitt forbigått så mange ganger nå.
Stor klem
Tusen takk for gode klemmer og ord Én dag blir det min turSignerer disse to herlige damene!