Det største ønske

Synes Babyplan er ca lik som i går? Så fortsatt vanskelig å si om den er på vei opp eller ned, synes jeg...

Ohhhhhhh ❤️

Ser strek på begge to!!

Synes Babyplan er ca lik som i går? Så fortsatt vanskelig å si om den er på vei opp eller ned, synes jeg...
Den er sånn ca lik men muligens en smule sterkere? Vanskelig å si og sammenligne helt på bildene. Mye mer utvannet urin i dag enn i går så kanskje det er derfor de er litt lik.

Ettermiddagens tester. Mer konsentrert nå så syns streken ses sterkere på babyplan. Vanskelig å ta bilde for jeg var så skjelven etter å ha jobbet ute og var så varm. Holdt på å svette ihjel :D

8A7DF918-E593-4870-AC69-213AB192FFBA.jpeg
C7F1A68C-20FF-4ACD-BB78-5E985921CD9F.jpeg

Helt tydelig strek på babyplan!

Synes strekene er tydeligere på de siste testene!
Krysser fingrene

Jeg ser på babyplan, men ikke på den andre dessverre. Men jeg har elendig streksyn også da!
Krysser fingrene! ❤

Jeg ser jeg ser :happy093
Helt tydelig strek på babyplan!
Definitivt sterkere nå!
Ser streken godt! Håper håper!
Synes strekene er tydeligere på de siste testene!
Krysser fingrene
Jeg ser på babyplan, men ikke på den andre dessverre. Men jeg har elendig streksyn også da!
Krysser fingrene! ❤
Så spennende! Jeg ser også strek :nailbiting::D
Sterkere strek ja så nå spørs det om det øker mer de neste dagene eller om det er bare kroppen som tuller med meg :)

PP43 - CD26 - 12DPO
Dag 9 med Crinone, 13 dager siden Ovitrelle sprøyta var satt.

Ikke så mye å juble av morgendagens test, så da blir det ny test i løpet av dagen. Streken er svakere enn ettermiddagens test i går. Hadde jo håper på en tydeligere strek og at det ikke var noen tvil. Føler håpet daler og at jeg må kanskje forberede meg på en ny PP. Men gir ikke opp håpet helt enda :)
Fortsatt ømme bryst. Var litt kvalm i går kveld. Kjente plutselig sterk iling på høyre side i går. Har kjent litt ilinger nedover lårene. I dag har jeg ilinger på venstre side.

73F63649-241F-4E45-9F1E-494AB8E1D95E.jpeg
1F62CD30-D395-4035-8278-2E3C80E023D0.jpeg

Back
Topp