Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser på babyplan!
Jeg ser på begge!!
Håper virkelig at de blir sterkere nå. Nå skal det sitteJeg ser strek! Krysser fingrene
Den er sånn ca lik men muligens en smule sterkere? Vanskelig å si og sammenligne helt på bildene. Mye mer utvannet urin i dag enn i går så kanskje det er derfor de er litt lik.Synes Babyplan er ca lik som i går? Så fortsatt vanskelig å si om den er på vei opp eller ned, synes jeg...
Ohhhhhhh
Spennende dager fremoverSer strek på begge to!!
Jeg ser jeg serEttermiddagens tester. Mer konsentrert nå så syns streken ses sterkere på babyplan. Vanskelig å ta bilde for jeg var så skjelven etter å ha jobbet ute og var så varm. Holdt på å svette ihjel
Vis vedlegget 300389 Vis vedlegget 300390
Jeg ser jeg ser
Helt tydelig strek på babyplan!
Definitivt sterkere nå!
Ser streken godt! Håper håper!
Synes strekene er tydeligere på de siste testene!
Krysser fingrene
Jeg ser på babyplan, men ikke på den andre dessverre. Men jeg har elendig streksyn også da!
Krysser fingrene! ❤
Sterkere strek ja så nå spørs det om det øker mer de neste dagene eller om det er bare kroppen som tuller med megSå spennende! Jeg ser også strek
Ikke store forskjellen egentlig men klamrer meg til håpetDet ser ganske likt ut for meg fortsatt, men krysser alt jeg har!
Håper virkelig detDette skal gå rett vei for dere