Det største ønske

Heier på deg og egget jeg og!

Jeg følte akupunktur hjalp veldig når jeg tok det for modning under første svangerskap. Ikke helt det samme selvfølgelig men merket at kroppen jobbet :cheers

Blir spennende å se om akupunktur er tingen for deg :happy:

Heier på deg og egget jeg og!

Jeg følte akupunktur hjalp veldig når jeg tok det for modning under første svangerskap. Ikke helt det samme selvfølgelig men merket at kroppen jobbet :cheers
Takk!
Har jo hørt så mye positivt med akupunktur så håper det hjelper på at egget fester seg godt nok.

PP43 - CD14

Tror kanskje EL er i dag men får se an tempen, den gikk litt ned i dag. Er på min andre dag med temping og skal bare tempe til jeg får kryss i FF for da skal jeg begynne på Crinone.
Andre dag med EL slim og føler det er mer i dag enn i går. Har kjent litt stikk i eggstokkene i dag, spesielt på venstre side, men nå er det litt stilt.
Veldig spennende å se om det klaffer med litt akupunktur.
Gikk litt opp i vekt de siste to ukene av finalen i slankekrigen men klarte å komme meg litt ned igjen til selve finalen var. Gikk opp igjen men er heldigvis på vei ned igjen nå. Må bare skjerpe meg veldig for jeg skal ned, ikke spørsmål om det en gang.

Ikke sikekrt du får kryss i FF når du ikke begynte før nå, den trenger kanskje et pr "lave" dager flr ekfor å ha noe å gå ut ifra, så om det ikke kommer etter hoppet i temp så legger du inn et par dager il med "lav temp" i forkant av reel målestart :)

Ikke sikekrt du får kryss i FF når du ikke begynte før nå, den trenger kanskje et pr "lave" dager flr ekfor å ha noe å gå ut ifra, så om det ikke kommer etter hoppet i temp så legger du inn et par dager il med "lav temp" i forkant av reel målestart :)
Det er sant ja, har glemt det, takk for tipset. Tror det er 3-4 dager før EL man må også tempe for å få krysset. Spennende å se hva tempen sier i morgen.

Er så oppblåst og har skikkelig trykk rett ved eggstokkene og livmoren. Veldig ubehagelig. I tillegg vondt i korsryggen. Litt kvalm også men går greit.
Lurer på om EL er i dag med disse plagene. I forhold til Ovitrelle så skal jo EL være i dag eller i morgen, men håper det er i dag :) Får se hva tempen sier i morgen.

Heia egget!

PP43 - CD15

Dumme meg som ikke tempet til rett tid. I tillegg så gikk jeg på do før jeg tempet og kom ikke på det før jeg satt på do :wacky:
Høy temp etter at jeg var på do men den tempen teller vel egentlig ikke. Men hvor unøyaktig blir den egentlig? Kaldt i huset og ble kald på føttene selv om jeg bare var ute av senga i et minutt og badet er vegg i vegg med soverommet så beveget meg ikke så mye. La meg til å sove og sov ca en time til (altfor lite tid for temping) og da var tempen enda høyere.
Tror jeg er 1dpo i dag.

Sånn var tempen de andre to dagene. Tempene i dag var 36,74 og 36,89
4862B3D1-FF1F-4EC5-B5E6-CDCC66D51185.jpeg

PP43 - CD16 - 2DPO
3 dager siden Ovitrelle

Går ut i fra at EL var på tirsdag så da er jeg 2dpo i dag.
Har ikke blitt temping til helt samme tid de dagene jeg har tempet, men er bare en pekepinn og ut i fra tempingen så har EL vært så da begynner jeg med Crinone i morgen tenker jeg.
Første test ryker på fredag neste uke. Kommer til å ta en tidligere i uka også bare for å sjekke hvor mye som er igjen etter sprøyta så har jeg noe å sammenligne med.

4DA3B412-E707-4848-960F-4C6A5900F644.jpeg

PP43 - CD16 - 2DPO
3 dager siden Ovitrelle

Går ut i fra at EL var på tirsdag så da er jeg 2dpo i dag.
Har ikke blitt temping til helt samme tid de dagene jeg har tempet, men er bare en pekepinn og ut i fra tempingen så har EL vært så da begynner jeg med Crinone i morgen tenker jeg.
Første test ryker på fredag neste uke. Kommer til å ta en tidligere i uka også bare for å sjekke hvor mye som er igjen etter sprøyta så har jeg noe å sammenligne med.

Vis vedlegget 299430
Måtte det bli en liten spire denne PP'n❤️

Heia egget!! :D ❤️❤️

Back
Topp