Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia egget
Heier på egget!
Ja heia gullegget nå Spennende dager fremover.Heia!❤
Takk!Heier på deg og egget jeg og!
Jeg følte akupunktur hjalp veldig når jeg tok det for modning under første svangerskap. Ikke helt det samme selvfølgelig men merket at kroppen jobbet
Veldig spennende Hadde vært fantastisk om det hadde klaffet nå med den hjelpa.Blir spennende å se om akupunktur er tingen for deg
Det er sant ja, har glemt det, takk for tipset. Tror det er 3-4 dager før EL man må også tempe for å få krysset. Spennende å se hva tempen sier i morgen.Ikke sikekrt du får kryss i FF når du ikke begynte før nå, den trenger kanskje et pr "lave" dager flr ekfor å ha noe å gå ut ifra, så om det ikke kommer etter hoppet i temp så legger du inn et par dager il med "lav temp" i forkant av reel målestart
Heia egget!
TakkHeia heia!!
På tide at gullegget kommer nåKomman nå egget!
Måtte det bli en liten spire denne PP'nPP43 - CD16 - 2DPO
3 dager siden Ovitrelle
Går ut i fra at EL var på tirsdag så da er jeg 2dpo i dag.
Har ikke blitt temping til helt samme tid de dagene jeg har tempet, men er bare en pekepinn og ut i fra tempingen så har EL vært så da begynner jeg med Crinone i morgen tenker jeg.
Første test ryker på fredag neste uke. Kommer til å ta en tidligere i uka også bare for å sjekke hvor mye som er igjen etter sprøyta så har jeg noe å sammenligne med.
Vis vedlegget 299430