Det største ønske

Sykt merkelig alså.. vet nesten ikke hva jeg skal tro. Hadde så håpet for deg. Men det er ikke over enda.
Veldig merkelig. Hadde sånn håp selv selv om jeg hadde lagt lokk på å følelsene og det å kunne glede meg over positiv test. Ikke noe mer oppløftende testen i dag men håper litt til at det kan snu :)
 
Ser noe, men synes den er svakere her ja.
Men jeg holder fingrene krysser for deg enda litt til, altså :Heartpink
Svakere ja, og ikke noe sterkere dagens test heller. Håper litt til ❤️
 
PP42 - CD29 - 13/15DPO

Nei dagens test var heller ikke noe positivt å si om. Ser noe svakt der men er redd for at toppen var for noen dager siden og at den lille spiren er snart på vei ut. Håper litt til siden det ikke er tegn til noe tante enda. Mulig at det plutselig snur selv om sjansen er veldig liten. Ingen flere tidligtester i hus så da blir det ikke noe mer testing før nye tester kommer, hvis ikke TR har kommet innen da.
Dere er en herlig gjeng som er med på mine oppturer og nedturer. Heiagjeng når man får positiv test og en støttende gjeng når det ikke går rett vei ❤️ Er så godt å ha dere ❤️

Dagens test:

B4B4009D-4A3D-4E6C-A755-56083ECEBC03.jpeg
 
Da kjennes det ut som TR er på vei. Hvilepulsen droppet også i dag med 3 hakk så da er håpet ute for denne gang.
Selv om strekene var veldig svak og noen vil kanskje si at det bare var en skygge, så går jeg ut i fra at det ble en kjemisk denne gangen. Så da er det 4-5 kjemiske på rad.
Blir å bestille akupunktur i dag eller i morgen og håper de har ledig time neste uke.
Jobbe videre med vekta. Så kanskje Letrozol, Ovitrelle, akupunktur og vektnedgang er oppskrifta :p "43 times a charm" er det ikke det det heter da? :laughing002

4283DB0C-3BF7-43EB-BE9A-DB725E3A1393.jpeg
 
PP43 - CD1

Sterke mensmurringer, vondt nederst i ryggen og rosa på papiret så da er det i gang med ny pp. Kommer vel for fullt litt senere i dag. Forventet egentlig ikke noe annet. Får vel ty til en smertestillende så det ikke blir altfor ille når vi skal på ukeshandling og innom en del butikker.
Letrozol har jeg i hus men Ovitrelle får jeg hente på apoteket. De må som regel bestille den.
Godt jeg bestilte alle disse g-testene så har jeg nok her hjemme til neste runde, som skal bli den siste ;)
 
Ånei, så utrolig kjipt med negativ test :( Fikk virkelig opp forventningene for deg ❤️ Men du, går du på progesterontilskudd? Når du har hatt så mange kjemiske, hadde kanskje det vært verdt å prøve? Hvis jeg ikke surrer og at du allerede går på det da :rolleyes: Det virker jo som dere er såå nære nå, så kanskje det er det som skal til. Klem ❤️
 
Ånei, nå ble jeg oppriktig lei meg :( håpte så sterkt for deg!
Krysser fingrene for at det er gullegget som slipper denne perioden :Heartred
 
Ånei, så utrolig kjipt med negativ test :( Fikk virkelig opp forventningene for deg ❤️ Men du, går du på progesterontilskudd? Når du har hatt så mange kjemiske, hadde kanskje det vært verdt å prøve? Hvis jeg ikke surrer og at du allerede går på det da :rolleyes: Det virker jo som dere er såå nære nå, så kanskje det er det som skal til. Klem ❤️
Ja det er så nære så nære før det sitter skikkelig. Tar Crinone, men tok det ikke denne pp siden det var uten alle andre medisiner. Tok Crinone de to foregående pp'ene. Men skal ta det neste pp, "all in" igjen :) Spurte gyn om det var noe annet jeg kunne få i tillegg eller sterkere progesteronstøtte men det fikk jeg ikke. Blir mest sannsynlig akupunktur denne pp så håper det hjelper på.
Takk :Heartred
 
Ånei, nå ble jeg oppriktig lei meg :( håpte så sterkt for deg!
Krysser fingrene for at det er gullegget som slipper denne perioden :Heartred
Takk :Heartred Gullegget må jo komme snart nå altså!
 
Ja det er så nære så nære før det sitter skikkelig. Tar Crinone, men tok det ikke denne pp siden det var uten alle andre medisiner. Tok Crinone de to foregående pp'ene. Men skal ta det neste pp, "all in" igjen :) Spurte gyn om det var noe annet jeg kunne få i tillegg eller sterkere progesteronstøtte men det fikk jeg ikke. Blir mest sannsynlig akupunktur denne pp så håper det hjelper på.
Takk :Heartred
Så bra! Da gjør du jo i alle fall alt du kan ut ifra det legen vil gi ❤️ Fingers crossed!
 
Stor klem

Skikkelig påkjenning alt dere må gjennom, men snart må jo gullegget komme!!!
 
Så bra! Da gjør du jo i alle fall alt du kan ut ifra det legen vil gi ❤️ Fingers crossed!
Ikke noe mer jeg kan gjøre for øyeblikket. Håper på det beste denne prøveperioden. Takk :Heartred
 
PP43 - CD2

Da er time til akupunktur bestilt. Hun endret fra 3 ganger i uka i 3 uker til 3 ganger i uka i 2 uker og så 2 ganger i uka noen uker. Mye penger som flyver ut men håper det resulterer i en spire som fester seg og blir der frem til den har vokst seg stor og sterk og er klar for å komme ut :) Første time er ikke før rundt EL tider.
Har hatt nydelig vær i dag så har benyttet å få min dose av D-vitaminer i dag ved å sitte på verandaen og lese en bok. Det var veldig godt og håper på mange fine dager fremover.
I morgen begynner jeg på dobbeldose Letrozol og håper den og Ovitrelle fikser at gullegget kommer denne gangen :D
 
Back
Topp