Det største ønske

Den er da tydeligere enn igår vel?

Har ikke du også en historikk med «bedre» tester på kvelden enn morgenen?

Håper og krysser!!!
Denne er sterkere enn testen i går kveld hvertfall for der var det nada :D Men litt svakere enn morgen testen i går, men det har med konsentrasjonen på urinen tenker jeg.
Har den historikken ja, så håper på sterkere test i kveld ;)
Håper litt til :)

Håper for deg, at det ikke er tulle tester! Det kan det da ikke være.. kanskje du bare produserer hcg sent ?
Godtar ikke at det skal være noen tulletester :D Kanskje det går litt tregere med hcg økningen når det er en "stayer".

Jeg har elendig streksyn, men ser også streker på de testene som jeg antar er tatt bilde av innenfor fristen. Krysser alt jeg har for en liten spire hos deg :p

Jeg har elendig streksyn, men ser også streker på de testene som jeg antar er tatt bilde av innenfor fristen. Krysser alt jeg har for en liten spire hos deg :p
Takk! Håper det er en spire som sitter denne gangen.

Jeg var litt kvalm og hadde vondt i hodet men gikk likevel ut på en liten rolig tur. Frisk vind og det var godt å være i bevegelse. Kom hjem og hodeverken er vondere, kvalmen er verre, er sliten og kommer noen tårer. Skulle se i reklame avisene til matbutikkene og ble kvalmere av synet av mat. Tanken på og lukten av mat gjør meg kvalmere. Har ordnet meg knekkebrød med egg på. Skal prøve å få spist opp alt :wacky: Håper jeg føler det sånn for en spire og ikke bare kroppen som tuller.
Skulle til kiropraktoren i morgen men fikk byttet timen til neste uke. Orker ikke å komme inn til kiropraktoren for n’te gang og si at det kan hende jeg er gravid så ikke knekk i korsryggen :hilarious:

Skimter streken godt idag også! Håper på enda sterkere strek ved neste test :D :D

Er så trøtt for tiden. I går ble det 2 lurer på sofaen, en på 1 time og den andre på 30 min. I dag sov jeg nesten en time på sofaen. Fremdeles ikke våknet helt selv om det er to timer siden jeg våknet.
Har kjent noen ilinger på et spesielt punkt i livmoren (der jeg innbiller meg at den er :D ).
Får se når i kveld neste test blir tatt. Har bare en strimmel og en stavtest igjen av tidligtestene fra babyplan. Nye er på vei i posten. Håper på sterkere strek og at jeg kan ta en digital igjen :)
Fremdeles kvalm men litt bedre. Går litt opp og ned.

Som jeg håper for fineste deg at dette skal gå veien! Nå har du kjempet og kjempet ❤️

Test kommer men ikke før om ca 2 timer :oops: Sånn er det mår man ikke klarer å holde seg lenge nok om gangen på ettermiddagen :P

Som jeg håper for fineste deg at dette skal gå veien! Nå har du kjempet og kjempet ❤️
Tusen takk for fine ord ❤️ Det hadde vært helt fantastisk om det hadde klaffet denne gangen.

Dette er ikke lenger babyverden forum. Det er minime80 forum:knegg: jeg er inne flere ganger til dagen og går rett inn her til dagboken din, for jeg bare måååå sjekkelaughing6. Heier så mye på deg og håper og håper at nå skal det være din tur:Heartbigred:wav

Dette er ikke lenger babyverden forum. Det er minime80 forum:knegg: jeg er inne flere ganger til dagen og går rett inn her til dagboken din, for jeg bare måååå sjekkelaughing6. Heier så mye på deg og håper og håper at nå skal det være din tur:Heartbigred:wav
:laughing002
Koselig å høre at du er innom her da :) Takk ❤️ Håper det er min tur snart :) Gratulerer til deg med ny baby på vei ❤️

Jaja disse testene og denne kroppen min :confused005:shifty:
Syns kanskje jeg ser noe men vil si at den er blenda. Den skulle vært sterkere nå hvis det hadde vært noe. Ingen tegn til tanta heller enda. Bare en stav tidligtest igjen som blir tatt i morgen og så er det bare å vente på enten TR eller nye tester i posten.

AED53702-9779-45A5-93DF-814089385A71.jpeg

Syns kanskje jeg ser noe men vil si at den er blenda. Den skulle vært sterkere nå hvis det hadde vært noe. Ingen tegn til tanta heller enda. Bare en stav tidligtest igjen som blir tatt i morgen og så er det bare å vente på enten TR eller nye tester i posten.

Vis vedlegget 297997
Sykt merkelig alså.. vet nesten ikke hva jeg skal tro. Hadde så håpet for deg. Men det er ikke over enda.

Vis vedlegget 297997
Ser noe, men synes den er svakere her ja.
Men jeg holder fingrene krysser for deg enda litt til, altså :Heartpink

Back
Topp