Det største ønske

Ingen tvil om at det er noe på de siste bildene der
Krysser fingrene!!!
Takk ❤️ Ja til og med de som ikke har streksyn hadde ikke hatt problem med å se den :)

PP42 - CD27 - 13(11)DPO

Når jeg hadde lagt meg i natt så kom jeg på noe, og det var at det var jo ikke 100% sikkert på at EL var på CD14 men at den kunne ha vært på CD16. Så da kan det jo hende at jeg er bare 11dpo og ikke 13 :rolleyes:

Tok dagens test og det tok ikke lang tid før jeg begynte å se noe så bestemte meg for å ta en digital også siden strimmeltesten ble sakte litt sterkere. Men det var nok ikke nok hcg i urinen til at den digitale slo ut på noe graviditet. Men strimmeltesten fortsetter å bli sterkere etter tiden og ser streken uten å måtte nistirre på den. Så da får jeg vente tålmodig litt til.

I natt så fikk jeg sterk mensfølelse, og begge knærne var vonde. Har jo venstre kneet som sier i fra at nå er tanta på vei men nå var det begge to så da må det bety noe annet ;) :D Har også hatt litt punktilinger i begge lår. Brystene er blitt mer øm.

Dagens test:

0640D6F2-2DD9-40D8-BA28-6FF733D94FFB.jpeg

Dagens test 15 min etter fristen:

99DEC9F3-5391-4A94-897E-C85EDBD30A46.jpeg

Skimter helt tydelig på denne testen også! Ååå, så spennende dette er! Heia egget!!

Skimter helt tydelig på denne testen også! Ååå, så spennende dette er! Heia egget!!
For spennende kjenner jeg nå for hadde forsont meg med at det ikke gikk denne pp og så kommer det sånne tester :D

Jeg heier derved på at el var på den andre mullige datoen og du derfor er litt kortere dpo og dette er da fine tester og vi heier på at de blir sterkere :)

Jeg heier derved på at el var på den andre mullige datoen og du derfor er litt kortere dpo og dette er da fine tester og vi heier på at de blir sterkere :)
Satser på det :) Nå får testene bare bli sterkere for denne spiren skal sitte :)

Her ser jeg strek OG tror på at det ikke er en av disse strekene som kommer uansett! Krysser fingrene ❤️
Enig med deg, dette må være en strek fordi det er noe på gang. Takk ❤️

Håper egget klamrer seg fast :smiley-angelic001 Ser definitivt strek på alle bildene!

Krysser fingrene!! ❤️

Back
Topp