Noe må det være ja. Blir noen spennende dager/timer nåOi oi, spennende! Definitivt noe der!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe må det være ja. Blir noen spennende dager/timer nåOi oi, spennende! Definitivt noe der!
Håper det, er på tideJeg ser!! Håper det blir sterkere
TakkSer definitivt noe på det siste bildet altså! Krysser alt jeg har
Takk Ja til og med de som ikke har streksyn hadde ikke hatt problem med å se denIngen tvil om at det er noe på de siste bildene der
Krysser fingrene!!!
TakkKrysser alt jeg har
For spennende kjenner jeg nå for hadde forsont meg med at det ikke gikk denne pp og så kommer det sånne testerSkimter helt tydelig på denne testen også! Ååå, så spennende dette er! Heia egget!!
Satser på det Nå får testene bare bli sterkere for denne spiren skal sitteJeg heier derved på at el var på den andre mullige datoen og du derfor er litt kortere dpo og dette er da fine tester og vi heier på at de blir sterkere
Enig med deg, dette må være en strek fordi det er noe på gang. TakkHer ser jeg strek OG tror på at det ikke er en av disse strekene som kommer uansett! Krysser fingrene
Håper det At den ikke forsvinner fra meg igjen.Håper spiren vil sitte denne gang ❤
TakkJeg ser strek altså. Krysser alt jeg har her jeg ligger!
Den har fått streng beskjed om å grave seg godt ned så håper den hører etterHeia!! Håper spiren holder seg på plass nå!!