Det største ønske

PP42 - CD25 - 11DPO

Håpte at testene skulle være sterkere i dag men nei, den gang ei :wacky: Syns kanskje jeg skimter ett eller annet, det samme som i går. Så da er det bare for meg å fortsette og være tålmodig :D
Symptomer i dag er svak mensfølelse, ømme bryst, litt økt utflod og litt kvalm.

779D0772-6B5B-4CE8-B412-2B8805FED023.jpeg
91134BDD-7205-4533-9FD3-7AE647572C42.jpeg

Jeg sliter litt med å se noe på testene :(
Men jeg fortsetter å krysse fingrene for deg :D
Sliter litt selv, mest i virkeligheten at jeg kanskje ser noe.
Takk :)

Ja jeg vet man skal ikke se på testene etter tiden er ute, men så gjør jeg jo det likevel :hilarious:
Ser en tydeligere strek i dag enn i går på babyplan testene, nå når de er tørket. Bittelite håp om at det kanskje betyr at noe er på gang :shy:

Øverste testen på begge bildene er fra i går og den nederste testen er fra i dag (bildene bare tatt fra forskjellige vinkler).
50065B70-8D29-4173-BCBE-BB6EA164B896.jpeg
2393A95D-48BC-44EA-9AA3-08508DDFBC02.jpeg

Jeg ser dessverre ingenting. Synes alle disse strimlene har ”noe” om man leter. Men håper det dukker opp noe! :)
Det har de nok. Noen ganger sterkere "noe" enn andre ganger. Får se hva testene i løpet av helga vil vise :)

Ja jeg vet man skal ikke se på testene etter tiden er ute, men så gjør jeg jo det likevel :hilarious:
Ser en tydeligere strek i dag enn i går på babyplan testene, nå når de er tørket. Bittelite håp om at det kanskje betyr at noe er på gang :shy:

Øverste testen på begge bildene er fra i går og den nederste testen er fra i dag (bildene bare tatt fra forskjellige vinkler).
Vis vedlegget 297691 Vis vedlegget 297692

Så spennende!! Krysser fingrene for testene i morgen!:nailbiting:

Back
Topp