Det største ønske

PP41 - CD10

Ikke så mye å si siden jeg hverken tester eller temper og vi tar det litt som det kommer denne pp. Ingen spesielle symptomer enda heller. Eneste kjent litt stikninger i eggstokkene, spesielt på høyre side og litt begynnende EL slim.

Last edited:
Takk ❤️ Ikke alltid jeg føler det da. Mange ganger jeg har lyst å gi opp, men så kan jeg jo ikke gi opp det største ønske heller :)
Nå må det virkelig snart klaffe :Heartred:Heartred:Heartred

Håper håper håper :D :Heartred Plutselig så klaffer det.
Håper det snart klaffer med deg også, med litt hjelp :Heartred

Ja, du har ventet lenge nok! Nå er det på tide! :Heartred:Heartred

Ja, jeg håper virkelig det :Heartred:Heartred

PP42 - CD15 - muligens 1dpo

Vært litt lite tid å skrive noe særlig på forumet de siste dagene. Det har gått i ett siden besøket kom. Men heldigvis rolig nå siden de dro i går.
Tror at EL var i går så da rakk vi det akkurat med første aksjelegging denne pp som også var i går. Var veldig øm i livmorområdet og mindre EL slim enn tidligere dager. Kjente litt stikk i begge eggstokkene, kjent det de siste dagen. På kvelden kom det ilninger fra begge eggstokkene. Først på høyre side og en times tid etter det på venstre side. Så EL var muligens mellom kl 18:30 og 20 i går kveld.
EL slim har jeg jo nesten ikke hatt mens jeg har gått på Femar men denne gangen så var det endel.
Niplene mine er sensitive.

PP42 - CD16 - 2dpo eller EL

Litt usikker på om EL kan være i dag. Kjenner litt på venstre eggstokk. Men det er jo innafor normalen med CD16, selv om jeg tror at EL var på tirsdag. Begynner testinga fredag neste uke, da er jeg muligens 10dpo :) Så hvis det er ingen strek på testen da så er det en mulighet til at jeg kanskje bare er 8dpo :D

Kjekt å kunne bevare håpet med mulighet for senere EL da!

PP42 - CD22 - 8DPO

Litt lite oppdatering her inne i det siste. Ikke så mye å si heller enda.
Har kjent noen dager nå, ikke hver dag, at jeg plutselig får litt akutte mensmurringer på en måte. Varer ikke lenge. Tror det begynte på fredag eller lørdag og bare en eller to ganger pr dag de dagene det gjelder.
Hadde vondt i korsryggen på lørdag tror jeg det var.
Brystene begynner å bli litt ømme.
Er litt mer våt enn jeg bruker i disse dpo dagene.
Kjenner litt stikninger ute mot lysk/eggstokkområdet.
Sist jeg sjekket hvilepulsen var for et par dager siden og den var på 71. Så håper den klatrer litt mer opp og holder seg der :D

Er nesespray avhengig, vært i mange år. Så på søndags kveld bestemte jeg meg for å trappe ned og slutte med den helt. Håper jeg klarer det :) Jeg leste at man kunne ta et nesbor om gangen så slipper man å bli helt tett. Så det begynte jeg med på mandag. To dager uten noe på den ene siden og det går veldig bra så langt. Ikke tett i det hele tatt.

Lykke til :Heartred

:wacky:
PP42 - CD22 - 8DPO

Litt lite oppdatering her inne i det siste. Ikke så mye å si heller enda.
Har kjent noen dager nå, ikke hver dag, at jeg plutselig får litt akutte mensmurringer på en måte. Varer ikke lenge. Tror det begynte på fredag eller lørdag og bare en eller to ganger pr dag de dagene det gjelder.
Hadde vondt i korsryggen på lørdag tror jeg det var.
Brystene begynner å bli litt ømme.
Er litt mer våt enn jeg bruker i disse dpo dagene.
Kjenner litt stikninger ute mot lysk/eggstokkområdet.
Sist jeg sjekket hvilepulsen var for et par dager siden og den var på 71. Så håper den klatrer litt mer opp og holder seg der :D

Er nesespray avhengig, vært i mange år. Så på søndags kveld bestemte jeg meg for å trappe ned og slutte med den helt. Håper jeg klarer det :) Jeg leste at man kunne ta et nesbor om gangen så slipper man å bli helt tett. Så det begynte jeg med på mandag. To dager uten noe på den ene siden og det går veldig bra så langt. Ikke tett i det hele tatt.

Spennende!

Jeg var også avgengig av nesespray i 2 år! Men i dag er jeg nesesprayfri:wideyed: bruker ikke en gang on jeg er syk for er så redd for å bli avhengig. Det som hjalp meg var soveplaster/snorkeplaster:woot: å er jeg forkjølt eller tett i dag bruker jeg det igjen men om ikke det funker så kan det hende du har ldelagd slimhinnene i nasen. Da tror jeg det finnes en spray du skal ta i noen dager som skal hjelpe å «restarte» systemet:wacky:

Tilbake til DPO-land, heia egget!:angel4

:wacky:

Spennende!

Jeg var også avgengig av nesespray i 2 år! Men i dag er jeg nesesprayfri:wideyed: bruker ikke en gang on jeg er syk for er så redd for å bli avhengig. Det som hjalp meg var soveplaster/snorkeplaster:woot: å er jeg forkjølt eller tett i dag bruker jeg det igjen men om ikke det funker så kan det hende du har ldelagd slimhinnene i nasen. Da tror jeg det finnes en spray du skal ta i noen dager som skal hjelpe å «restarte» systemet:wacky:

Tilbake til DPO-land, heia egget!:angel4
Jeg har vært avhengig i 5+ år så da er det på tide å slutte. Jeg bruker det ikke nødvendigvis hver dag men når de tetner til så er jeg rask med å spraye for klarer ikke å være tett :wacky:
Så flott at du har blitt nesesprayfri da!! Har lest at man kan aldri bruke det igjen når man er avvent fordi da tetner det til igjen og man blir avhengig på nytt. Jeg har kjøpt saltvanns nesespray med menthol som jeg har brukt av og til, så håper det kan hjelpe til når det står på som verst. Takk for tips om den sprayen.

Ja nå på det etterlengta gullegget komme :happy:

PP42 - CD23 - 9DPO

Én dag til testing :) Blir spennende. Vet at det er tidlig så skal ikke miste motet selv om testen er blenda.
Glemte å skrive i går at jeg har hatt litt halsbrann i det siste. Ikke mye men litt. Har også kjent litt strekk, først høyre side så venstre side.

Back
Topp