Det største ønske

PP41 - CD26 - 12DPO

Ser dessverre ut som det ikke går rett vei. Tok tester i ettermiddag. Ikke vært på do på ca 4 timer og ikke drukket noe men tisset mye så ikke så konsentrert. Ser kanskje noe veldig svakt men det er nok bare hcg som er på vei ut. Håpet er ikke over før heksa er her men er forberedt på at hun kommer om et par dager.
Både jeg og mannen skal jobbe hardere med vektnedgangen og håper det går rett vei snart ❤️

C17458C9-6B6A-40AF-8DF6-E49254B3E5CA.jpeg
FCC8597A-B9A1-4F1E-B552-C10D26572631.jpeg

PP41 - CD26 - 12DPO

Ser dessverre ut som det ikke går rett vei. Tok tester i ettermiddag. Ikke vært på do på ca 4 timer og ikke drukket noe men tisset mye så ikke så konsentrert. Ser kanskje noe veldig svakt men det er nok bare hcg som er på vei ut. Håpet er ikke over før heksa er her men er forberedt på at hun kommer om et par dager.
Både jeg og mannen skal jobbe hardere med vektnedgangen og håper det går rett vei snart ❤️

Vis vedlegget 294815 Vis vedlegget 294816

Huff. <3 Håper du får en fin påske selvom testene ikke var noe oppløftende

Stor klem
Fryktelig leit..

:Heartbigred

❤️❤️

Stor klem ❤️❤️

Åå, så kjedelig! Jeg ser jo liksom noe på testene. Så irriterende at de ikke blir sterkere :( Stor klem ❤️

Så synd at testene ikke har blitt sterkere :(
Har vært på hytta uten dekning og tenkt på deg. Kanskje det ennå er håp? ❤️

Åå, så kjedelig! Jeg ser jo liksom noe på testene. Så irriterende at de ikke blir sterkere :( Stor klem ❤️
Veldig irriterende. Her legger jeg liksom alt til rette for at egget skal få en fin plass å bo de neste månedene og så vil det ikke feste seg skikkelig :P Gir ikke opp ❤️❤️

Veldig irriterende. Her legger jeg liksom alt til rette for at egget skal få en fin plass å bo de neste månedene og så vil det ikke feste seg skikkelig :p Gir ikke opp ❤️❤️
Det er faktisk ganske frekt! :P Godt du ikke gir opp ❤️ Den må jo sitte hele veien til slutt!

Back
Topp