Det største ønske

PP41 - CD25 -11DPO

Etter midnatt så ny dag og dpo. Har vært litt kvalm i kveld og er det fortsatt. Tenkte først at det er fordi jeg har spist litt lite mat men kanskje det er fordi de er en spire som sier i fra ;) Har også kjent punktilinger på høyre side, og noen ganger på venstre side. Brystene begynner å bli litt ømme- Endelig for det er noen måneder siden de har vært det.
På onsdag fikk jeg akutt vondt i korsryggen og så fikk jeg mensfølelse. Gikk over utover kvelden. Hadde det litt på torsdagen også men ikke så mye. Kanskje det er spiren som graver seg ned :smiley-angelic001
Vi holder på å rydde her hjemme men tenker jeg skal være litt forsiktig med tunge og bråe løft (hvis spiren sitter, kommer tanta så blir det hardkjør :p ).
Vi skal ut en tur i morgen så vet ikke om det blir noen ny test i morgen formiddag eller om det ikke blir før på ettermiddag/kveld. Får se det litt an.
Er kjemperedd for at vi skal bli møtt av negative tester igjen etter en fin positiv. En del av meg vil ikke ta en ny test og leve i håpet men en annen del vil se økningen.

Håper inderlig!

Morgen testene var ikke så veldig oppløftende å se på men det var ikke så konsentrert urin og det er fortsatt tidlig.
Ser nesten blenda ut i virkeligheten den blå men på bildet ser jeg en svak test, men ser noe sterkere på den rosa. Lever i håpet enda og gir ikke opp ❤️

6966EF6A-F476-41F7-ACA5-18545BCBD783.jpeg
12C82EE1-1DB4-4845-A4B7-97C32895BB34.jpeg

Jeg ser godt på den rosa og håper det bare var urinkonsentrasjonen som gjorde det ❤️ Er det MakeSure de blå? De var i alle fall suuupertrege på å få noe særlig strek her :rolleyes:

Jeg ser godt på den rosa og håper det bare var urinkonsentrasjonen som gjorde det ❤️ Er det MakeSure de blå? De var i alle fall suuupertrege på å få noe særlig strek her :rolleyes:
De blå er Helm tester. Brukt de i noen år. De kan være litt lunefull :D

Jeg ser på den rosa i alle fall :D

Alle mine tester var mørkere på kveldsurin enn på morgenurin. Det gjelder sikkert for deg også!

Jeg ser på den rosa i alle fall :D

Alle mine tester var mørkere på kveldsurin enn på morgenurin. Det gjelder sikkert for deg også!
Ser kanskje slik ut at det gjelder her også ja :) Får se hva kveldstesten sier.

Morgen testene var ikke så veldig oppløftende å se på men det var ikke så konsentrert urin og det er fortsatt tidlig.
Ser nesten blenda ut i virkeligheten den blå men på bildet ser jeg en svak test, men ser noe sterkere på den rosa. Lever i håpet enda og gir ikke opp ❤️

Vis vedlegget 294664 Vis vedlegget 294665

Jeg ser strek på den rosa lett! Åh, jeg håper så at denne klorer seg fast med alt den kan :Heartred

Så spennende! Håper sammen med deg. Gleder meg til å se bilder av neste testing. God lørdag.

Hmmm... den rosa er i hvert fall sterkere enn i går ettermiddag! Håper fortsatt!
Det er den så nå må begge to fortsette å bli sterkere :)

Back
Topp