Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal den!!! Den har fått streng beskjedÅåååå krysser fingrene for dere nå! Nå skal den sitte!
Det er denFin og rosa den øverste der
Ikke til å ta feil av her nei Nå må spiren bare klamre seg fast og testen bli sterkere!Mye tydeligere strek nå!
Hvem skulle trodd at etter så mange år med prøving så skulle man endelig finne løsningen på det. Nå mangler det bare at spiren klamrer seg fast hele veienJaaa Fy søren, du har virkelig knekt bli-gravid-koden nå altså!! Nå skal den bli værende også
Det er så utrolig gøy! Må gi håp for så mange Denne gangen skal det være en terminspire!Hvem skulle trodd at etter så mange år med prøving så skulle man endelig finne løsningen på det. Nå mangler det bare at spiren klamrer seg fast hele veien
Godtar ikke noe annet en terminspire nå altsåDet er så utrolig gøy! Må gi håp for så mange Denne gangen skal det være en terminspire!
Takk! Overrasket selv over vekta så har ikke helt gåttt opp for meg enda.Så flink du er med vekta
Ser streker og håper på termin-babystrek
Hadde jeg sett den fine streken før jeg tømte uringlasset i do så hadde jeg nok tatt en digital Håper på like sterk strek i morgen så kanskje det bli en digital da, får se.Så gøy! Antakelig vil den slå ut på digital
Den har fått streng beskjed om å klamre seg fast så håper den hører etter denne gangenNå MÅ det være en termin spire altså!!! Denne får ikke lov til å slippe taket
Veldig spent selv. Er så redd for at den skal være negativ igjen som de to foregående månedene.Å, den blå ser fryktelig lovende ut!! Spent på morgendagen nå...
Takk! Er selv i den rekka derKrysser fingrene, stiller meg i rekka av de som er spent på morgendagen
TakkHåper, håper, håper! ❤