Det største ønske

Mye tydeligere strek nå! :D

Jaaa ❤️❤️ Fy søren, du har virkelig knekt bli-gravid-koden nå altså!! Nå skal den bli værende også ❤️❤️

Jaaa ❤️❤️ Fy søren, du har virkelig knekt bli-gravid-koden nå altså!! Nå skal den bli værende også ❤️❤️
Hvem skulle trodd at etter så mange år med prøving så skulle man endelig finne løsningen på det. Nå mangler det bare at spiren klamrer seg fast hele veien :Heartred

Hvem skulle trodd at etter så mange år med prøving så skulle man endelig finne løsningen på det. Nå mangler det bare at spiren klamrer seg fast hele veien :Heartred
Det er så utrolig gøy! Må gi håp for så mange ❤️ Denne gangen skal det være en terminspire!

Så flink du er med vekta

Ser streker og håper på termin-babystrek

Nå MÅ det være en termin spire altså!!! Denne får ikke lov til å slippe taket

Det er så utrolig gøy! Må gi håp for så mange ❤️ Denne gangen skal det være en terminspire!
Godtar ikke noe annet en terminspire nå altså :)
Kan aldri gi opp håpet, plutselig en dag så skjer det. Det vet jo du alt om :Heartred

Så flink du er med vekta

Ser streker og håper på termin-babystrek
Takk! Overrasket selv over vekta så har ikke helt gåttt opp for meg enda.

Håper virkelig denne spiren sitter til termin :Heartred

Så gøy! Antakelig vil den slå ut på digital:happy:
Hadde jeg sett den fine streken før jeg tømte uringlasset i do så hadde jeg nok tatt en digital :wacky: Håper på like sterk strek i morgen så kanskje det bli en digital da, får se.

Å, den blå ser fryktelig lovende ut!! Spent på morgendagen nå...
Veldig spent selv. Er så redd for at den skal være negativ igjen som de to foregående månedene.

Back
Topp