Det største ønske

Ikke tatt noen test enda. Blir tidligst kl 22 i kveld. Håper så inderlig på økning men er også veldig forberedt på å bli skuffet. Man blir en mester i å bli skuffet når man har vært langtidsprøver. Ikke at det blir noe enklere.

Jeg håper at testen viser sterkere strek! :Heartred

Venter spent på neste test :nailbiting: :D

Gleder meg til å følge deg! Den testen du la ut bilde av tidligere så jo veldig positiv ut! Håper den i kveld blir sterkere ;)

Skjønner det er en spent gjeng som venter :D

Bildene av testene ble tatt 5-10 min etter tiden og da ble de svakere enn de var innenfor tiden. Så en strek på den blå før tiden var ute men på bilde så tror jeg man ikke ser noe. Angrer på at jeg ikke tok bildet med en gang... Ser noe på den rosa. Gir ikke opp håpet enda. Mye som virker inn på testinga roer jeg meg selv med :D En tredjedel av engangsglasset rant ut av en liten sprekk så det var vel masse hcg som også rant ut da :hilarious:

606F81D9-904F-4DFE-B95F-4ED094E564DA.jpeg
BA1109F2-E9CA-4253-AA30-86564BE23A69.jpeg

Venter spent på neste test :nailbiting: :D
Da er klokken 22:03 ;)
Venter spent!
Jeg er her også:facepalm:heia heia:angelic:
Jeg venter spent :nailbiting::smiley-angelic001
Gleder meg til å følge deg! Den testen du la ut bilde av tidligere så jo veldig positiv ut! Håper den i kveld blir sterkere ;)
Da er testene lagt ut men ikke så mye å skryte av i dag selv om det enda er håp :)

Ser lett strek på babyplan.
Fortsetter å håpe og venter spent på neste test!

Ser lett strek på babyplan.
Fortsetter å håpe og venter spent på neste test!
Ikke helt som håpet, nei... :( men krysser fingrene for ny morgentest!
Håper litt til :)

Ny test blir ikke før søndags kveld siden vi er bortreist i morgen og vil ikke stresse med testing før vi drar. Da blir det også ca et døgn siden siste test så håper på fine streker ❤️

Håper neste test viser en tydelig strek!!

Håper det blir to fine streker på testen ikveld :love2

Krysser fingrene!! ❤️

Håper neste test viser en tydelig strek!!
Jeg ser dessverre ikke noe på de siste. Håper likevel det er noe på gang og at testene i kveld er annerledes ❤️
Håper håper, nå må det bli en spire liten :D
Håper det blir to fine streker på testen ikveld :love2
Krysser fingrene!! ❤️

Dessverre ingen fine streker i kveld ❤️

Back
Topp