Det største ønske

PP41 - CD27 - 13DPO

Dagens tester var ikke noe mer oppløftende selv om jeg syns jeg ser noe på testene. Men tanta er vel rett rundt hjørnet. Hun kan gjerne drøye det litt (til onsdag eller torsdag) siden vi får familiebesøk rundt de mulige fertile dagene neste pp og det blir ingen aksjelegging så lenge de er i hus :D Jo lenger hun venter med å komme jo bedre sjanse er det for at vi får lagt inn aksjer tidsnok. Det blir en "ta det som det kommer PP" uten medisiner, så får heller spare de til neste gang hvis det ikke klaffer neste PP. Det som er plana nå hvertfall.
(Testene er tatt i morges)
Ingen mensfølelse eller murringer enda.
Dagens tester

41004477-289B-4BB6-AE58-20132AB9C9E4.jpeg
14F92CCD-12C9-4346-9DDA-B3AADFA672AD.jpeg
 
Last edited:
PP41 - CD28 - 14DPO

Fremdeles ingen TR på besøk. Kjentes ut i går som den kanskje var på vei men det roet seg. Sjekket hvilepulsen og den er pp vei ned. Føler meg veldig oppblåst i dag. Litt ømme bryst på siden. Så får bare ha tålmodighet og vente på hva som skjer. Det passer jo best om hun kommer i morgen eller torsdag så det gjør jo ingenting om at det drøyer litt :D Ingen test i dag, men har ikke TR kommet i morgen så blir det ny da.
Vi har fått ryddet og kastet mye i går siden vi får familiebesøk neste uke. Nå skal vi nyte noen late dager og det nydelige været.
 
PP42 - CD1

Da er vi i gang med ny pp. Så frustrerende at spiren ikke vil sitte :shifty: Men vi gir ikke opp.
Denne pp tar vi det som det kommer. Ingen Letrozol og sprøyte, ingen Crinone heller. Kroppen skal få en pause fra det denne gangen.
Har gått litt opp i vekt siden fredag i tillegg til at TR har kommet så er glad at registrering av vekt ikke er før neste uke :D Nå har vi pakket bort det meste av snopet i hus så blir det ikke like enkelt å spise det. Må redusere på inntak og være i mer aktivitet så håper å ha kommet ned til forrige fredags vekt og litt til til neste fredag. Vi har fantastisk vær så må prøve å benytte det.
 
Nei, nå alså nå må snart spiren grave seg godt frem! Blir det ny gyn time til neste pp? Hvor mange skal dere ha, før de evt vurderer andre ting som feks ivf? Noe prøver jo kroppen seg på, så håp er det jo nok av. Du må være utrolig tålmodig, jeg har heiet sånn på deg!! ☆ Lykke til med vektnedgang dere, og nyt fin været. Her er det også sol og mye ute i frisk luft. Det er medisin :D
 
Ååå, så kjedelig :sorry: Hadde virkelig trua på at det skulle gå denne gangen! Jeg håper så inderlig for dere! Det er virkelig deres tur❤️ Stor klem og videre god påske! ❤️
 
Nei æsj altså!
Jeg hadde virkelig håpet at dette var den store pp :(
 
Fysj
Skulle ikke vært lov
Vi håper på en liten bonus denne pp’en!
 
Nei, nå alså nå må snart spiren grave seg godt frem! Blir det ny gyn time til neste pp? Hvor mange skal dere ha, før de evt vurderer andre ting som feks ivf? Noe prøver jo kroppen seg på, så håp er det jo nok av. Du må være utrolig tålmodig, jeg har heiet sånn på deg!! ☆ Lykke til med vektnedgang dere, og nyt fin været. Her er det også sol og mye ute i frisk luft. Det er medisin :D
Helt enig at spiren må grave seg ned snart. Det kan jo ikke være lenge til den sitter hele veien med all den hjelpen den får nå. Og har større tro enn før på at ved vektnedgang og medisinene så sitter det plutselig :) Ingen flere gyn timer planlagt. Har en pakke Letrozol og resept på Ovitrelle, så håper spiren sitter innen jeg har brukt opp det (får mer fra fastlege hvis jeg trenger mer). Usikker på om vi går for IVF enda.
Takk :Heartred Gått litt opp denne påska men skal begynne på veien ned igjen. Hatt strålende vær og det har vært så godt :) Håper dere har hatt noen flotte feriedager!
 
Ååå, så kjedelig :sorry: Hadde virkelig trua på at det skulle gå denne gangen! Jeg håper så inderlig for dere! Det er virkelig deres tur❤️ Stor klem og videre god påske! ❤️
Håpte så inderlig selv, så håper det snart sitter her. Snart blir det vår tur, og håper det blir deres tur snart også :Heartred
 
PP42 - CD6

Tanta er på vei bort. Vært et par dager med spotting etter de første dagene denne pp så håper hun er helt borte snart.
Denne pp blir det "ta det som det kommer"-pp. Ingen testing, temping eller medisiner så får se om hvordan kroppen blir. Får jeg tilbake noen av symptomene mine som forsvant når jeg begynte med Femar og Ovitrelle??
Kost meg litt for mye disse fri dagene og har gått opp i vekt. Skal jobbe hardt for å gå i null eller helst ned litt fra vekta før påska begynte. Fredag er det registrering av vekt så ikke mange dagene på meg :wacky:
Så ei lita jente på noen få måneder på fredag som ble bært rett forbi meg, kjente at tårene presset på. Ønsker meg også et lite knøtt :Heartred
 
Helt enig at spiren må grave seg ned snart. Det kan jo ikke være lenge til den sitter hele veien med all den hjelpen den får nå. Og har større tro enn før på at ved vektnedgang og medisinene så sitter det plutselig :) Ingen flere gyn timer planlagt. Har en pakke Letrozol og resept på Ovitrelle, så håper spiren sitter innen jeg har brukt opp det (får mer fra fastlege hvis jeg trenger mer). Usikker på om vi går for IVF enda.
Takk :Heartred Gått litt opp denne påska men skal begynne på veien ned igjen. Hatt strålende vær og det har vært så godt :) Håper dere har hatt noen flotte feriedager!
Håper det snart klaffer
 
PP42 - CD6

Tanta er på vei bort. Vært et par dager med spotting etter de første dagene denne pp så håper hun er helt borte snart.
Denne pp blir det "ta det som det kommer"-pp. Ingen testing, temping eller medisiner så får se om hvordan kroppen blir. Får jeg tilbake noen av symptomene mine som forsvant når jeg begynte med Femar og Ovitrelle??
Kost meg litt for mye disse fri dagene og har gått opp i vekt. Skal jobbe hardt for å gå i null eller helst ned litt fra vekta før påska begynte. Fredag er det registrering av vekt så ikke mange dagene på meg :wacky:
Så ei lita jente på noen få måneder på fredag som ble bært rett forbi meg, kjente at tårene presset på. Ønsker meg også et lite knøtt :Heartred
Uff, skjønner at det er tøft og sårt for deg❤️ Må ta på med så mange pp som du har hatt. Håper du får en rolig og fin måned :)
 
Du er sterk ❤❤
Takk ❤️ Ikke alltid jeg føler det da. Mange ganger jeg har lyst å gi opp, men så kan jeg jo ikke gi opp det største ønske heller :)
 
Uff, skjønner at det er tøft og sårt for deg❤️ Må ta på med så mange pp som du har hatt. Håper du får en rolig og fin måned :)
Det tar på ja ❤️ Og så blir man nesten vant til nederlag også så når man endelig får en positiv test så tør man ikke håpe helt enda fordi det har jo ikke gått før. Men én dag så skal det sitte :)
 
Back
Topp