Det største ønske

PP42 - CD23 - 9DPO

Én dag til testing :) Blir spennende. Vet at det er tidlig så skal ikke miste motet selv om testen er blenda.
Glemte å skrive i går at jeg har hatt litt halsbrann i det siste. Ikke mye men litt. Har også kjent litt strekk, først høyre side så venstre side.
Lykke til med testing imorgen ❤️ Håper virkelig det er deres tur nå!

Lykke til med testing! :D

Lykke til med testing! ❤️
Håper det er en terminspire på vei nå!

Nå har jeg vært kvalm siden 16-tiden. Tenkte at det var fordi jeg ikke har spist noe særlig i dag så tok meg en matbit. Ble litt bedre men så ble det verre. Etter middag ble jeg litt mindre kvalm men kjenner det enda. Har også kjent litt ilinger i lysk og ned i lår. Får se om det er noen symptomer på en spire eller ei.
Ikke mange timene til testing. Har glemt å sjekke hvor mange tester jeg har igjen :wideyed: Får sjekke i kveld og se om jeg har nok. Skal stå klar med en digital test just in case jeg får en tydelig strek. Tror et par av de nærmer seg "best før" dato så like greit å få brukt de :D

Edit:
Skulle ha skrevet en liste over "best før" datoene på testene :rolleyes:
Alle 4 digitale testene jeg har og 2 CB pluss og en Boots test gikk ut i april og to CB pluss som går ut i juli.
Har 2 A1 tester som går ut i feb neste år.

Har 5 Helm g-tester og 7 tidligtester fra babyplan. Har også noen vanlige babyplan. Så det skal holde så vidt denne gangen :D

Last edited:
PP42 - CD24 - 10DPO

Da var testinga i gang :) Ikke så mye å si om testene for der var det blenda. Syns jeg skimter noe på babyplan i virkeligheten, føler det, så får se om det utvikler seg eller ikke.

EBE58093-7DD7-4C34-83D3-F9C2C1B32783.jpeg
CA193716-7258-48F1-96B8-F678599FC7ED.jpeg

Det ser ut som om det skjer et eller annet på babyplan, ja :) Håper det er babystrek!

I dag har jeg kjent en del stikk/ilninger på venstre side av livmoren (sånn omtrent hvor jeg tror den ligger :P ). Og så plutselig så begynte det på høyre side, før den nå er tilbake på venstre side. Kanskje det er festesmerter?? Håper veldig at et lite egg graver seg ganske så godt ned denne gangen :Heartred

Så spennende både med tester og symptomer! Husker babyplan testene mine begynte sånn 11 dpo :D

Så spennende både med tester og symptomer! Husker babyplan testene mine begynte sånn 11 dpo :D
Veldig spennende! Nå har kroppen én oppgave og det er å la egget feste seg godt fast, og testene skal bli sterkere :D

Back
Topp