Ikke så oppløftende disse testene og skulle ønske det var tydelige streker. For to pp siden så fikk jeg ikke positiv test før 12dpo så håper litt endaHar ikke noen god følelse etter de testene, men håper i det lengste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så oppløftende disse testene og skulle ønske det var tydelige streker. For to pp siden så fikk jeg ikke positiv test før 12dpo så håper litt endaHar ikke noen god følelse etter de testene, men håper i det lengste!
Ikke så oppløftende disse testene og skulle ønske det var tydelige streker. For to pp siden så fikk jeg ikke positiv test før 12dpo så håper litt enda
De var det, så er spent på morgendagens tester (eller senere i dag )Var det så sent da altså? Da er det jo fortsatt håp, ja!
Håper detHåper tanta holder seg borte og at streken bare er litt sjenert og kommer tydelig frem på neste test!❤
Takk Har innstilt meg med at det ikke gikk denne gangen så får jeg heller bli overrasket hvis det likevel er noeSer ikke så bra ut, nei Stor klem
Har gått ned 5,5kg siden jeg startet i slankekrigen (16 uker) så er fornøyd så langt og gir meg giv til å gå ned enda merHvordan har det gått med vektnedgangen så langt i år?
Har gått ned 5,5kg siden jeg startet i slankekrigen (16 uker) så er fornøyd så langt og gir meg giv til å gå ned enda mer
Tusen takkSå bra, du er superflink!