Det største ønske

Så spennende! Jeg har jo ikke streksyn i det hele tatt, men jeg ser noe på mange av bildene dine! Heia, heia❤❤❤

Oii, her skjer det litt! Jeg kan skimte strek på mange av testene :D:D Spennende! :Heartred

Kveldens test var ikke så mye å skryte av. Kanskje jeg ser noe kanskje ikke, ikke noe særlig sterkere etter tiden heller. Fortsatt tidlig hvis jeg bare er 11dpo. Syns ikke urinen var så konsentrert heller. Ny test i løpet av morgendagen.
Skal det nok en gang glippe fra meg??

FCE85884-06A7-46E2-984F-EC579788699A.jpeg

Likte ikke den siste oppdateringen altså, men gir ikke opp håpet!

PP42 - CD28 - 14/12DPO

Ny test og nye muligheter :D
Vurderte ikke å teste nå fordi urinen var langt fra konsentrert. Har ikke så mange tidligtester igjen heller. Men så testet jeg da, og ser en svak strek, usikker på om det vises på bildet. Og nok en gang så blir den sterkere etter tiden. Ikke like sterk som de andre da men. Så øyner et lite håp.
Har ikke latt meg glede meg så mye over de svake positive testene jeg har fått hittil fordi jeg er sikker på at det ender som tidligere pp hvor jeg får flotte tester en dag for så å se at de forsvinner og blir borte og så er det bare å vente på den dumme tanta. Har selvfølgelig latt tankene vandre litt og tenkt litt fremover men mye mindre enn før.

Sympomer:
Ømme bryst
Mensfølelse nå på morgenen
Litt kvalm
Litt utflod

Dagens test:
4B005C44-1381-46C4-AF17-66876C13541D.jpeg

Testen 12-13min etter fristen
7FFB344A-1DEE-44D4-AC98-69CEDF941003.jpeg
03B4523B-7F6C-4728-8A6C-E02D508029D2.jpeg

Last edited:
Den er da tydeligere enn igår vel?

Har ikke du også en historikk med «bedre» tester på kvelden enn morgenen?

Håper og krysser!!!

Håper for deg, at det ikke er tulle tester! Det kan det da ikke være.. kanskje du bare produserer hcg sent ?

Back
Topp