Det største ønske

Håper på babystrek! :D
 
Så spennende! Kan også se strek på det nederste bildet.
Håper det er babystrek! :woot:
 
Åå, du disker stadig opp med streker for tiden altså. Det er så gøy! :D Jeg håper såå de bare fortsetter å stige ❤️
 
Så spennende! Kan også se strek på det nederste bildet.
Håper det er babystrek! :woot:
Veldig spennende, kan ikke være noe annet en babystrek :D

Krysser fingrene for babystrek :D
Takk :)

Åå, du disker stadig opp med streker for tiden altså. Det er så gøy! :D Jeg håper såå de bare fortsetter å stige ❤️
Ja noen må jo gjøre det :) Håper inderlig det og at jeg kan gå inn i neste fase :Heartred
 
Registrering av vekt i dag i slankekrigen og jeg ble ganske overrasket. Endelig har det løsnet igjen etter noen trege uker. Kom meg akkurat under første delmål og det er fantastisk. Gått ned 5,2 kg siden krigen startet. Og hvis jeg er gravid også så blir dette en flott uke :Heartred
 
Ser noe på den nederste, håper bare ikke det er den velkjente skyggen og at den blir sterkere ❤️
Håper så inderlig det ikke er det ❤️ Og i følge kveldens tester så ser det ikke ut til å være skygge :)
 
Kveldens tester. Kan ikke være annet enn babystrek :woot: Et par minutter etter fristen ble bildet tatt men så strekene før tidsfristen. Spesielt streken på den blåe testen ble tydeligere etterpå.

B2296F86-A584-4D8F-8BC7-2FA470B364E9.jpeg
2449FBEC-E185-4CD0-A310-CC2ABF8395A7.jpeg
 
Ser ikke så godt på den nederste men ingen tvil på den øverste, i hvert fall! :) Håper den sitter ❤️
Håper det er en spire som fester seg godt fast denne gangen ❤️
Ikke alltid så like enkelt å få med strekene på bildet.
 
Last edited:
Fin og rosa den øverste der ❤️
 
Back
Topp