Det største ønske

Glemte å legge ved bilde av testene jeg tok i går for å se hvor mye hcg det var igjen av Ovitrelle. Det ses ikke så veldig godt på bilde syns jeg, ikke at det var så sterkt i virkeligheten heller men så strekene. Så hvis de er sterkere i løpet av helgen så er det noe på gang.

1E1650A0-3569-41DB-B84F-2F2808746A3A.jpeg
15D151BB-BDB9-4981-AC92-7D9F84D85A5B.jpeg
 
Spent på testene til helga! :D
 
Tusen takk ❤️


Veldig spent selv. Vet ikke helt hvilken vei det kan gå for det er ikke så mye symptomer.

Jeg hadde flust av symptomer første gang, andre gang var det stort sett bare voksende mage som var symptom her. Ja, og uteblitt mens da selvsagt. Så det trenger ikke bety stort. :)
 
Jeg hadde flust av symptomer første gang, andre gang var det stort sett bare voksende mage som var symptom her. Ja, og uteblitt mens da selvsagt. Så det trenger ikke bety stort. :)
Det varierer vel. Eneste nye er at jeg har litt cravings på taco :D Hadde taco forrige helg fredag til søndag og hatt cravings flere dager siden det. Kjøttdeig, salat og ost blandet sammen oppi tubs :hilarious:
 
PP41 - CD24 - 10DPO
(11 dager siden Ovitrelle)

Da er første tester tatt og kjenner dette blir litt spennende. Vi ser begge to strek på begge testene så nå spørs det om det blir sterkere eller er det skygge eller er det litt rester etter sprøyta. Ser det tydligst på babyplan testen. Håper så inderlig at det er babystreker ❤️ Så da får vi se hva helga bringer ❤️

772808F2-F877-401F-993A-FF71278CDBE6.jpeg
B8DF950D-BA12-4BCA-9192-3954C27FCC76.jpeg
 
Back
Topp