Det største ønske

PP40 - CD29 - 15DPO

Fremdeles ingen tantebesøk. Var sikker på han hun skulle komme i går, men da kommer hun nok i løpet av kvelden. Ingen symptomer på noe. Hvilpulsen droppet to hakk til så TR er på vei.
Har bare nok Femar til en enkel dose så har spurt om å få resept på Femar og sprøyta. Fikk beskjed om at resepten skulle være klar etter kl 16 i dag, men det var den ikke... Håper det er i orden til i morgen. Ellers får jeg bare ta en enkel dose og spørre om mer når jeg skal til gyn i april.
 
Last edited:
Klem ❤️
 
PP41 - CD1

Da ser det ut som tanta er kommet så da er det bare å forberede seg på ny pp, og har nå bikket 3 år som prøvere og begynner på vårt fjerde år. Har fortsatt ikke fått reseptene på medisinene, får sjekke etter kl 16 i dag. Får jeg det ikke så blir det bare enkel dose denne gangen.
Fortsetter selvfølgelig prosjekt vektnedgang og håper kroppen er mer mottagelig for en liten spire.
 
Last edited:
PP41 - CD2

Dagene går sent. Håper de går litt fortere etter hvert :) TR har vært sånn sett snill med meg. Ikke de store smertene/ubehagene, men har tatt smertestillende et par ganger. Varmeflaska er fin å ha :)
Tok kontakt med legesenteret igjen for å be om ny resept. De purret på legen men fremdeles ingen resept som ligger klar. Så da må jeg ringe i morgen for å se om jeg kan få eller om det er en grunn til at legen ikke har skrevet ut reseptene. Legen er ikke på legekontoret i morgen så håper da at gyn. kan skrive ut hvis hun er der. Hvis ikke så blir det enkel dose denne gangen.
Skal til gyn rundt EL så får snakket med henne da om resepter og andre ting som kanskje kan hjelpe på at spiren sitter hele veien. Føler vi er så nære på at det endelig skal klaffe :Heartred
 
Begynte å følge deg nå :)
Utrolig hvor mye du skal igjennom!
Håper virkelig at det går for dere snart, krysser fingrene for dere❤️:dummy:
 
PP41 - CD3

Da blir det bare en enkel dose Femar denne pp siden jeg fikk beskjed i dag om at fastlegen ikke ville skrive ut resept og gyn var ikke tilbake på jobb før på mandag og da blir det for sent. Frustrerende når jeg føler at vi er så nærme med å klare å bli gravid med de medisinene vi har begynt på nå. Men får bare fortsette. Usikker om jeg skal ta en pause fra EL testing, blir ingen temping.
Registrering av vekt i dag på Slankekrigen og klarte å gå ned et par hundre gram. Veldig glad for det når TR er på besøk og jeg bruker egentlig å gå opp. Ikke mange grammene til første delmål så håper jeg når det i løpet av et par uker :)
 
Begynte å følge deg nå :)
Utrolig hvor mye du skal igjennom!
Håper virkelig at det går for dere snart, krysser fingrene for dere❤️:dummy:
Kjekt at du ville følge her da :) Tusen takk! Håper virkelig at det snart klaffer :Heartred
Har du prøvd lenge du eller nettopp begynt?
 
Kjekt at du ville følge her da :) Tusen takk! Håper virkelig at det snart klaffer :Heartred
Har du prøvd lenge du eller nettopp begynt?

Vi har prøvd i 2 år, så det er ikke lenge i fht dere. Har litt annen historie enn deg med flere sa og nå mistanke om exu for andre gang.
Håper at 2020 blir året for oss begge!:dummy::dummy:
 
Vi har prøvd i 2 år, så det er ikke lenge i fht dere. Har litt annen historie enn deg med flere sa og nå mistanke om exu for andre gang.
Håper at 2020 blir året for oss begge!:dummy::dummy:
2 eller 3 år er ikke så stor forskjell i det store og hele :p Lenge er det samme hva :D
Trist å høre om mulig ny exu da. Du har jo vært igjennom litt av vært og det er ikke lett når man får så stort håp for så å få det knust. Håper det snart sitter en spire hele veien for dere, og 2020 MÅ være vårt år :Heartred
 
Kjempeteit at spira glapp denne gangen og. Høres ut som dere er inne på noe ift medisinering og du er kjempeflink med vektnedgang
 
Kjempeteit at spira glapp denne gangen og. Høres ut som dere er inne på noe ift medisinering og du er kjempeflink med vektnedgang
Veldig dumt. Hadde vært den fantastiske avslutningen på nøyaktig 3 års prøving. Men gir ikke opp. Er så nære. Mangler bare at spiren skal feste seg skikkelig. Skal til gyn neste uke så skal snakke med henne om hva som kan hjelpe på at spiren sitter.
Takk :) prøver så godt jeg kan og er overrasket selv over hvor mye jeg plutselig gikk ned :)
 
PP41 - CD7

Siste dag med enkel dose Femar denne pp. Håper virkelig vi klarer det denne gangen ❤️ Vet ikke om jeg skal teste etter EL denne gangen. Vi legger aksjer annenhver dag likevel. Og siden jeg skal til gyn rundt EL tider så kan det jo hende det blir en UL undersøkelse og ser da sikkert hvordan eggene ligger an :)
Skal til gyn på mandag for å fortelle om hvordan det har gått og om veien videre, hvilken hjelp som er mulig/hun kan tilby for at spiren skal sitte.
Vurderte akupunktur denne pp men ingen driver med det her jeg bor som jeg har funnet ut. Nabobyen har, men det kommer til å ta hele dagen med buss og behandling så må tenke litt mer på det.
 
PP41 - CD7

Siste dag med enkel dose Femar denne pp. Håper virkelig vi klarer det denne gangen ❤️ Vet ikke om jeg skal teste etter EL denne gangen. Vi legger aksjer annenhver dag likevel. Og siden jeg skal til gyn rundt EL tider så kan det jo hende det blir en UL undersøkelse og ser da sikkert hvordan eggene ligger an :)
Skal til gyn på mandag for å fortelle om hvordan det har gått og om veien videre, hvilken hjelp som er mulig/hun kan tilby for at spiren skal sitte.
Vurderte akupunktur denne pp men ingen driver med det her jeg bor som jeg har funnet ut. Nabobyen har, men det kommer til å ta hele dagen med buss og behandling så må tenke litt mer på det.

Håper virkelig at dette er gangen deres nå og at spira vokser og blir sittende hele veien❤️
 
Så leit at spiren sitte, dere er jo så nære! Har du vurdert scratching og babyklister? Det kan hjelpe for å hjelpe egget med å feste seg☺️
 
Har lest litt i dagboken din og herlighet for en tålmodighet du har! Nå må det gå deres vei snart, jeg kan virkelig ikke forstå noe anneto_O krysser alt som krysses kan for at dere får verdens beste julegave i år!:)
 
Back
Topp