Sender en god klem
Veldig kjedelig men gir ikke opp enda TakkÅ dette var skuffende lesing. Håpte så for deg. Overfører håpet til neste PP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender en god klem
Veldig kjedelig men gir ikke opp enda TakkÅ dette var skuffende lesing. Håpte så for deg. Overfører håpet til neste PP
En god klem til deg.
Nei så kjedelig, stor klem fra meg
Det er ikke det. Hadde så store forhåpninger denne pp men men.Nei så urettferdig
Kjekt at du ville følge her da Tusen takk! Håper virkelig at det snart klafferBegynte å følge deg nå
Utrolig hvor mye du skal igjennom!
Håper virkelig at det går for dere snart, krysser fingrene for dere
Kjekt at du ville følge her da Tusen takk! Håper virkelig at det snart klaffer
Har du prøvd lenge du eller nettopp begynt?
2 eller 3 år er ikke så stor forskjell i det store og hele Lenge er det samme hvaVi har prøvd i 2 år, så det er ikke lenge i fht dere. Har litt annen historie enn deg med flere sa og nå mistanke om exu for andre gang.
Håper at 2020 blir året for oss begge!
Veldig dumt. Hadde vært den fantastiske avslutningen på nøyaktig 3 års prøving. Men gir ikke opp. Er så nære. Mangler bare at spiren skal feste seg skikkelig. Skal til gyn neste uke så skal snakke med henne om hva som kan hjelpe på at spiren sitter.Kjempeteit at spira glapp denne gangen og. Høres ut som dere er inne på noe ift medisinering og du er kjempeflink med vektnedgang
PP41 - CD7
Siste dag med enkel dose Femar denne pp. Håper virkelig vi klarer det denne gangen Vet ikke om jeg skal teste etter EL denne gangen. Vi legger aksjer annenhver dag likevel. Og siden jeg skal til gyn rundt EL tider så kan det jo hende det blir en UL undersøkelse og ser da sikkert hvordan eggene ligger an
Skal til gyn på mandag for å fortelle om hvordan det har gått og om veien videre, hvilken hjelp som er mulig/hun kan tilby for at spiren skal sitte.
Vurderte akupunktur denne pp men ingen driver med det her jeg bor som jeg har funnet ut. Nabobyen har, men det kommer til å ta hele dagen med buss og behandling så må tenke litt mer på det.
Tusen takk Får tenke positivt og være optimistiskHåper virkelig at dette er gangen deres nå og at spira vokser og blir sittende hele veien