Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi når jeg var på do tidlig i morges kjentes det ut som jeg måtte veldig på do og tenkte at det ikke kom til å være konsentrert så tisset ikke i kopp. Angret på det etterpå fordi det var ikke så mye som kom. Trøtt og sliten så tar man noen dårlige valg Håper veldig på at det er bare er dårlig konsentrasjon.Men hvorfor testet du med formiddagsurin og ikke den for 3,5 time siden? Jeg tror det bare er for dårlig konsentrasjon.
TakkNei, fy søren, så trist og urettferdig! Stor klem til deg
Håper det bare er derforJeg krysser fingrene for at det er konsentrasjonen.
Men sabla nedtur
Ja det var litt av en nedtur i dag. Gir ikke opp håpet helt enda og det gjør den ikke før TR kommer bankende på.Nei!!! Jeg så testene fra i går først nå og hoppet i taket. Men så ble det jo DEN nedturen med dagens tester. Åå, jeg håper det bare var dårlig konsentrert urin Synes det er på tide at spira sitter for deg nå. Stor klem
Håper virkelig det jeg også Ser noe på den rosa ja så håper det bare er en liten dipp inhcg før den øker igjen. Klamrer meg til alt av håp så lenge TR holder seg unna.Åh, kjære deg! Håper virkelig at det bare er konsentrasjonen... skimter såvidt noe på den rosa, stemmer det?
Håper inderlig det!Håper det bare er konsentrasjonen!!
Fordi når jeg var på do tidlig i morges kjentes det ut som jeg måtte veldig på do og tenkte at det ikke kom til å være konsentrert så tisset ikke i kopp. Angret på det etterpå fordi det var ikke så mye som kom. Trøtt og sliten så tar man noen dårlige valg Håper veldig på at det er bare er dårlig konsentrasjon.
Nye tester i kveld etter å ikke ha vært på do på over 4,5 timer. De var blenda, eller så "noe" på de men det betyr ingenting, det er vel bare restene.
Vis vedlegget 292158 Vis vedlegget 292159
Så på testene 10min etter fristen og streken på babyplan testen var tydeligere. Ja jeg vet at man ikke skal se på testene etter fristen Innbiller meg at den er litt rosa
Vis vedlegget 292160
Blir kanskje ny test i morgen, spørs om TR har kommet eller ikke.
Takk Veldig frustrerende. Men håper med videre vektnedgang så skal det snart sitte hele veien.Sender deg klemmer. Så frustrerende Berg- og dalbane.
Ser noe på testene i dag også, det samme som i går men kjenner at TR er på vei så da er det bare å forberede seg på ny pp.Ser noe på testene. Håper så inderlig at dette virkelig er en (termin) spire og ikke bare nok en fortvilende streifer
Frustrerende men ser ut som dette er veien å gå måtte bare spiren sitte snartSå leit!
Men, det virker som dere er på rett spor da.
Kjempelei meg på deres vegne