Det største ønske

Men hvorfor testet du med formiddagsurin og ikke den for 3,5 time siden? Jeg tror det bare er for dårlig konsentrasjon.
Fordi når jeg var på do tidlig i morges kjentes det ut som jeg måtte veldig på do og tenkte at det ikke kom til å være konsentrert så tisset ikke i kopp. Angret på det etterpå fordi det var ikke så mye som kom. Trøtt og sliten så tar man noen dårlige valg :p Håper veldig på at det er bare er dårlig konsentrasjon.
 
Nei, fy søren, så trist og urettferdig! :( Stor klem til deg ❤️
Takk ❤️❤️
Jeg krysser fingrene for at det er konsentrasjonen.

Men sabla nedtur
Håper det bare er derfor ❤️
Var vedlig skuffet når jeg testet i dag kan man si. Håpte jo at den var like sterk eller sterkere enn i går ikke nesten helt blenda.
Nei!!! Jeg så testene fra i går først nå og hoppet i taket. Men så ble det jo DEN nedturen med dagens tester. Åå, jeg håper det bare var dårlig konsentrert urin :( Synes det er på tide at spira sitter for deg nå. Stor klem ❤️❤️
Ja det var litt av en nedtur i dag. Gir ikke opp håpet helt enda og det gjør den ikke før TR kommer bankende på. ❤️❤️
 
Åh, kjære deg! Håper virkelig at det bare er konsentrasjonen... skimter såvidt noe på den rosa, stemmer det?
Håper virkelig det jeg også ❤️ Ser noe på den rosa ja så håper det bare er en liten dipp inhcg før den øker igjen. Klamrer meg til alt av håp så lenge TR holder seg unna.
Håper det bare er konsentrasjonen!!
Håper inderlig det!
 
Vet ikke om det blir en ny test i dag. Kan jo ikke gå hele dagen uten å drikke heller, men så kan jeg ikke drikke altfor mye for da blir det ikke konsentrert nok. Får se om hvor lenge jeg klarer å gå uten at jeg må på do. Er fortsatt veldig trøtt og kvalm så klamrer meg til håpet om at det er en liten spire der.
 
Last edited:
Fordi når jeg var på do tidlig i morges kjentes det ut som jeg måtte veldig på do og tenkte at det ikke kom til å være konsentrert så tisset ikke i kopp. Angret på det etterpå fordi det var ikke så mye som kom. Trøtt og sliten så tar man noen dårlige valg :p Håper veldig på at det er bare er dårlig konsentrasjon.

Jeg skjønner. Håper på sterkere test i morgen!
 
Nye tester i kveld etter å ikke ha vært på do på over 4,5 timer. De var blenda, eller så "noe" på de men det betyr ingenting, det er vel bare restene.

8E875D38-E1E2-499D-97A5-B89D7EBBB2B9.jpeg
7B4A4879-4EA2-426E-A8DC-D54925DBA4E2.jpeg


Så på testene 10min etter fristen og streken på babyplan testen var tydeligere. Ja jeg vet at man ikke skal se på testene etter fristen :p :D Innbiller meg at den er litt rosa :rolleyes:

D9C9FC48-C77D-4F0B-8B3B-C6E71450DBBA.jpeg


Blir kanskje ny test i morgen, spørs om TR har kommet eller ikke.
 
Nye tester i kveld etter å ikke ha vært på do på over 4,5 timer. De var blenda, eller så "noe" på de men det betyr ingenting, det er vel bare restene.

Vis vedlegget 292158 Vis vedlegget 292159

Så på testene 10min etter fristen og streken på babyplan testen var tydeligere. Ja jeg vet at man ikke skal se på testene etter fristen :p :D Innbiller meg at den er litt rosa :rolleyes:

Vis vedlegget 292160

Blir kanskje ny test i morgen, spørs om TR har kommet eller ikke.

Sender deg klemmer. Så frustrerende Berg- og dalbane.
 
Ser noe på testene. Håper så inderlig at dette virkelig er en (termin) spire og ikke bare nok en fortvilende streifer
 
Ser noe på testene. Håper så inderlig at dette virkelig er en (termin) spire og ikke bare nok en fortvilende streifer
Ser noe på testene i dag også, det samme som i går men kjenner at TR er på vei så da er det bare å forberede seg på ny pp.
 
PP40 - CD28 - 14DPO

Negative tester i dag også og kjenner at TR er på vei så da er det bare å forberede ny pp :( Hvilepulsen droppet også i dag.
Så da må jeg skrive til legekontoret å få ny resept på Femar, Ovitrelle og Metformin. Vurderer å prøve ut akupunktur denne pp hvis det er noen her i byen som gjør det, og har ledig time før EL.

Dagens tester

80833672-416E-4149-8125-08CF42C24669.jpeg
9BAE210D-BAC8-4121-BEEC-B71229D9AD17.jpeg
6FD6EDF9-EA90-4776-9CFF-A46D019B4B87.jpeg
 
Last edited:
Så leit! :Heartred

Men, det virker som dere er på rett spor da. :Heartred
 
Sender en god klem ❤️
 
Back
Topp