Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy å se! Håper den sitter hele veien. Det er sååå fortjentPP40 - CD26 - 12DPO
Dag 11 med Crinone og babyklister
Ikke noe å si om testene i dag enn at jeg håper spiren sitter denne gangen Er litt redd for å teste videre fordi jeg er redd for negative tester igjen men blir nok ny test i morgen og digital på mandag. Har nok av all slags tester
Ingen slags symptomer før etter testene ble tatt og de viste positiv. Kjenner det veldig i livmoren nå, og kjente en iling ut i lysken.
Tenk om vi endelig har klart det etter 3år som prøvere
Vis vedlegget 291955
Det kan jeg skjønne. Selv om man er takknemlig for at man har blitt gravid så er det jo ikke feil å føle at man syns det er tungt.Håper virkelig det altså!!
Jeg håper tiden fram til frøkna mi kommer går fort, for jeg begynner å bli sliten! Selv om jeg er uendelig takknemlig
Tusen takk Ja denne gangen må det bare gå bra altsåÅååh denne gangen må det jo bare gå bra! Gratulere med positiv test
Takk fine Moxie Håper så inderlig at denne spiren holder seg der nå.Åh, nå gikk det kaldt gjennom kroppen og tårene står i øynene - så utrolig glad jeg er på deres vegne!
Finere tester enn det der får du ikke! Jeg har en god følelse for denne
Gratulerer!!!!
Takk! Håper så inderlig! Er på tideHåper, håper, håper denne sitter!
Ja ble litt overrasket at det var så stor forskjell fra i går, tenkte det skulle være en svakere økning. Men tar alt jeg kan fåSe her ja! Åååå Men du, så stor økning sammenlignet fra i går! Det er jo veldig bra tenker jeg
Tusen takk skjønne du Ja nå må den bare sitte altså!!Åhhh herregud! Nå kom det noen tårer! Må denne sitte
Gratulerer så mye! Nå skal det gå bra!
Så vakre tester! Gratulerer!!!!
Håper inderlig på terminspire
Tusen takk Ja nå må den sitte til termin, godtar ikke noe annetWow se her ja! Gratulerer så mye
Så gøy å se! Håper den sitter hele veien. Det er sååå fortjent
Så fantastisk!
Åh, så fine tester
Tusen takk alle sammenNydelige tester