Det største ønske

Åhhh herregud! Nå kom det noen tårer! Må denne sitte :Heartred

Så vakre tester! Gratulerer!!!!
Håper inderlig på terminspire

PP40 - CD26 - 12DPO
Dag 11 med Crinone og babyklister

Ikke noe å si om testene i dag enn at jeg håper spiren sitter denne gangen :dance008 Er litt redd for å teste videre fordi jeg er redd for negative tester igjen men blir nok ny test i morgen og digital på mandag. Har nok av all slags tester :)
Ingen slags symptomer før etter testene ble tatt og de viste positiv. Kjenner det veldig i livmoren nå, og kjente en iling ut i lysken.
Tenk om vi endelig har klart det etter 3år som prøvere ❤️

Vis vedlegget 291955
Så gøy å se! Håper den sitter hele veien. Det er sååå fortjent:happy::happy093:Heartred

:D Håper virkelig det altså!! :)
Jeg håper tiden fram til frøkna mi kommer går fort, for jeg begynner å bli sliten! :p Selv om jeg er uendelig takknemlig :)
Det kan jeg skjønne. Selv om man er takknemlig for at man har blitt gravid så er det jo ikke feil å føle at man syns det er tungt.

Åh, nå gikk det kaldt gjennom kroppen og tårene står i øynene - så utrolig glad jeg er på deres vegne!

Finere tester enn det der får du ikke! Jeg har en god følelse for denne :Heartred

Gratulerer!!!! :love7
Takk fine Moxie :Heartred Håper så inderlig at denne spiren holder seg der nå.

Se her ja! Åååå:) Men du, så stor økning sammenlignet fra i går! Det er jo veldig bra tenker jeg:)
Ja ble litt overrasket at det var så stor forskjell fra i går, tenkte det skulle være en svakere økning. Men tar alt jeg kan få :D
Streken på den blåe begynte øverst, en liten prikk, og da tenkte jeg at skal den tulle nå da og være defekt. Men så bredte den seg utover og ble en fin sterk strek. Den rosa var litt tregere men det kom en strek der også :)

Åååååååååååh!  For noen fine streker! Trengte ikke ta fram noe streksyn nei. Så velfortjent. :Heartred

Jippi! Hurra! Alle gode ting er 3(år)! Gratulerer med så fine streker. Jeg har en skikkelig god følelse denne gangen. SKIKKELIG god følelse :Heartbigred

Back
Topp