Det største ønske

Ømme puppene er vel det jeg har merket det mest på som jeg kommer på nå. Men under EL så er det veldig lite til ingenting av EL-slim.
Samme her, men har aldri hatt særlig mye el-slim.
Vet du hvorfor du fikk ovitrelle? Har tenkt å kanskje spør legen om jeg burde ta det neste pp..

Samme her, men har aldri hatt særlig mye el-slim.
Vet du hvorfor du fikk ovitrelle? Har tenkt å kanskje spør legen om jeg burde ta det neste pp..
Fikk ingen forklaring på hvorfor jeg fikk Ovitrelle. Første runde enkel dose Femar, andre runde dobbeldose Femar og Ovitrelle.
Skader jo ikke å spørre legen om det.

Lykke til med testing ❤️ Håper spira sitter hele veien denne gangen!

PP40 - CD23 - 9DPO
Dag 8 med Crinone og babyklister

Dagen har gått greit. Fortsatt fort sliten, trøtt. Kjenner at varmen skyter ut i kroppen flere ganger i dag. Har vært litt varm på kveldene de siste dagene. Nå på kvelden så har kvalmen kommet og føler den blir sterkere. Håper så inderlig at det er pga en liten spire. Blir spennende i morgen når første test ryker men skal prøve å ikke bli for skuffet om det viser negativt, fremdeles tidlig.

Venter i spenning på test

PP40 - CD24 - 10DPO
Dag 9 med Crinone og babyklister

Våknet brått kl 04 og måtte veldig på do. Vurderte litt, for tidlig å teste og for sent gå på do for så å teste kl 06. Sovnet og våknet igjen kl 05:25 og måtte da bare gå på do. Siden jeg var så tissatrengt så var det ikke konsentrert urin. Hvorfor jeg likevel testet vet jeg ikke. Men testene er så og si blenda. Kan skimte noe på begge testene, veldig svakt, men tror ikke de vises på bildet. Det blir nok nye tester senere i dag.
Drømte i natt at jeg fikk masse positive tester, håper det skjer på ekte snart :)

1E9FBAA6-44DA-4C50-9F29-CA9BBF984DB6.jpeg
BC3F5168-2192-46A7-B964-831C6A9A2362.jpeg

Last edited:
Kveldens tester var ikke så mye mer å skryte av men syns det "noe" er litt sterkere enn morgentestene, tror ikke det ses på bildene. Får bare fortsette å smøre meg med tålmodighet og se hva testene de neste dagene sier.

B46E5B26-02F1-470E-A4C4-240071B06021.jpeg
78F8D0D3-BF76-4ACB-9570-E6D196182ED5.jpeg

Det er noe i alle fall på den røde.

Ser også noe svakt der! :)

Ekstrem slanking og prøving på baby passer ikke bra sammen så ikke noe tidspunkt å stresse med slankinga nei. Men kjenner det hjelper på å kutte ut snop og heller spise frukt. Det endelige målet mitt er ca 28-30kg ned. Og det tar tid, men begynner i det små, endre matvanene.
Synd med MA og håper spiren sitter hele veien ved neste runde ❤️
Nei, det er helt sant. Det er en tid man skal gjøre det som føles riktig. Jeg spiser hva jeg vil for tiden så får alt annet komme snikende etterhvert. Greit å ha små delmål og men litt større mål i bakhodet. Sikker på du greier det. Nå vil jeg gjerne sende til babystøv og håper det er spire på gang hos deg. Takk for fine ord :Heartred

Nei, det er helt sant. Det er en tid man skal gjøre det som føles riktig. Jeg spiser hva jeg vil for tiden så får alt annet komme snikende etterhvert. Greit å ha små delmål og men litt større mål i bakhodet. Sikker på du greier det. Nå vil jeg gjerne sende til babystøv og håper det er spire på gang hos deg. Takk for fine ord :Heartred
Her har vekta gått litt for fort ned de siste par ukene og det var ikke meningen. Spiser sunnere, litt mindre og ikke blitt så mye karbohydrater så vekta går ned men kroppen henger etter. Magen er like stor. Må nok roe ned litt og spise litt mer enn jeg gjør til nå.
Tusen takk for babystøv ❤️

Last edited:
Back
Topp