Det største ønske

Så spennende med fortsettelsen her, håper nå dette egget graver seg godt ned:Heartred
Veldig spennende :D Etter formen min akkurat nå så lurer jeg på om den har gravd seg ned ❤️ For tidlig å teste enda da.

PP40 - CD21 - 7DPO
Dag 6 med Crinone og babyklister

Den siste uka har gått greit men har kjent jeg blir litt fort sliten, ikke så mye men litt. Kjente det mer i går når jeg skulle ta sit-ups i utfordringen på Slankekrigen. Og i dag var det nesten umulig men jeg klarte det. Er så sliten og trøtt. Sov en times tid på sofaen i dag og et vrak når jeg våknet. Mannen sa han skulle lage mat til meg og kjente tårene presse på :wacky: så litt følsom også. Håper virkelig det er en liten spire som gjør dette mot meg :smiley-angelic001 Torsdag ryker første test så blir spennende dette.

Denne uka føler jeg litt for å gi opp men det skal jeg ikke :D Formen er ikke på topp så det er nok bare det.
Er det mye du skal ned, eller er det bare noen få kg til trivselsvekta?
Det er tøft å stå i det.. Jeg gikk ned 10 kg av å kutte ut aaalt sukker og usunt,og levende ekstremt nøkternt i et par mnd. Akkuratt nå har jeg hatt MA, og holder på med IVF så ille rette tiden for å stresse med noe slanking kjenner jeg. Men tiden etter ivf eller evt svangerskap skal jeg tilbake til pinebenken for å kvitte med meg mest mulig. Kan sikkert fint gå ned 10 kg til. 76 og og 168 cm

Gleder meg til å se testen din!! :D Super optimist i hjørnet ditt her altså :)

PP40 - CD19 - 5DPO
Dag 4 med Crinone, ananas og babyklister

De siste dagene har jeg kjent at jeg begynner å bli forkjølt, jeg som bruker sjeldent å være det. Har nyst mange ganger også i dag. Håper jeg ikke blir super forkjølt nå.

Tok g-tester i dag bare for å ha noe å sammenligne med neste uke. 6 dager siden sprøyta var satt (søndag) og den er på vei ut av kroppen. Så blir spennende å se hva testene sier neste uke. Er de lik eller sterkere da så er det en liten spire der :)

Vis vedlegget 291305

En del av meg var så redd for at vekttapet ikke var helt reelt i går så veide meg i dag også. Kan si at vekta var reell :D Når man ser at det gir resultater ved å kutte ut snop og spise sunnere så får man mer motivasjon. Kilo for kilo.
Du er kjempeflink som har gått ned i vekt! :) Stå på!

Dette høres da veldig lovende ut, trøtthet har vært en av de første tegnene hos meg. :D
Håper virkelig en spire er grunnen :D Ikke noe bedre i dag, men får smøre meg med tålmodighet et par dager til til første test.

Det er tøft å stå i det.. Jeg gikk ned 10 kg av å kutte ut aaalt sukker og usunt,og levende ekstremt nøkternt i et par mnd. Akkuratt nå har jeg hatt MA, og holder på med IVF så ille rette tiden for å stresse med noe slanking kjenner jeg. Men tiden etter ivf eller evt svangerskap skal jeg tilbake til pinebenken for å kvitte med meg mest mulig. Kan sikkert fint gå ned 10 kg til. 76 og og 168 cm
Ekstrem slanking og prøving på baby passer ikke bra sammen så ikke noe tidspunkt å stresse med slankinga nei. Men kjenner det hjelper på å kutte ut snop og heller spise frukt. Det endelige målet mitt er ca 28-30kg ned. Og det tar tid, men begynner i det små, endre matvanene.
Synd med MA og håper spiren sitter hele veien ved neste runde ❤️

Sjeldent innom bv lenger, men sender deg en god klem og nå er det virkelig din tur altså. Innom og følger med på deg :Heartred
Tusen takk ❤️
Håper det står bra til med dere og den lille ❤️

Du er kjempeflink som har gått ned i vekt! :) Stå på!
Tusen takk! Var på vekta i dag og den viste -0,5 kg fra fredag så håper at det holder seg til fredag og innveiing :)

PP40 - CD22 - 8DPO
Dag 7 med Crinone og babyklister

Ny dag og ikke noe bedre enn i går. Veldig fort sliten. Skulle bare henge opp noen klær og ble helt andpusten av det :wacky: Ikke mye jeg gjør før jeg er sliten. Håper det bare er for en grunn ;) Tenkte at en liten tur ut og få litt frisk luft kanskje kunne hjelpe litt på. Fikk en halvtime og det gikk greit, gikk i sakte tempo men fikk beveget meg hvertfall :)
Ingen matlyst egentlig selv om jeg fikk veldig lyst på Burger King :D Litt uggen.
Trøtt også så sov en times tid på sofaen i ettermiddag og fortsatt trøtt.
Hvor er de symptomene man kunne få fra Ovitrelle sprøyta?? Ingen ømme bryst heller, som er uvanlig, for som regel har jeg det men ikke etter at jeg begynte på Femar. Tenkte jeg kanskje fikk det denne pp når jeg går på Crinone men nada...

Last edited:
PP40 - CD22 - 8DPO
Dag 7 med Crinone og babyklister

Ny dag og ikke noe bedre enn i går. Veldig fort sliten. Skulle bare henge opp noen klær og ble helt andpusten av det :wacky: Ikke mye jeg gjør før jeg er sliten. Håper det bare er for en grunn ;) Tenkte at en liten tur ut og få litt frisk luft kanskje kunne hjelpe litt på. Fikk en halvtime og det gikk greit, gikk i sakte tempo men fikk beveget meg hvertfall :)
Ingen matlyst egentlig selv om jeg fikk veldig lyst på Burger King :D Litt uggen.
Trøtt også så sov en times tid på sofaen i ettermiddag og fortsatt trøtt.
Hvor er de symptomene man kunne få fra Ovitrelle sprøyta?? Ingen ømme bryst heller, som er uvanlig, for som regel har jeg det men ikke etter at jeg begynte på Femar. Tenkte jeg kanskje fikk det denne pp når jeg går på Crinone men nada...
Kanskje Femar demper symptomer?? Eller i det minste ømme bryster, for jeg har heller ikke hatt det de siste to pp'ene, og har ikke tenkt over at det var pga Femar før du skreiv det nå! Men det har jeg jo alltid før tr :eek:

Kanskje Femar demper symptomer?? Eller i det minste ømme bryster, for jeg har heller ikke hatt det de siste to pp'ene, og har ikke tenkt over at det var pga Femar før du skreiv det nå! Men det har jeg jo alltid før tr :eek:
Syns å huske at det var ei her inne som nevnte at symptomene kan bli borte, men ble plutselig usikker om det var EL symptomer eller tiden etter... Men ja det har skjedd litt endringer etter at jeg begynte med Femar.

Syns å huske at det var ei her inne som nevnte at symptomene kan bli borte, men ble plutselig usikker om det var EL symptomer eller tiden etter... Men ja det har skjedd litt endringer etter at jeg begynte med Femar.
Googla litt før du svarte nå, og kan ikke finne noe, men det er sikkert ikke usannsynlig!
Hvilke andre symptomer har du fått/mistet etter Femar? :) For meg tror jeg kun det er de ømme puppene.

Googla litt før du svarte nå, og kan ikke finne noe, men det er sikkert ikke usannsynlig!
Hvilke andre symptomer har du fått/mistet etter Femar? :) For meg tror jeg kun det er de ømme puppene.
Ømme puppene er vel det jeg har merket det mest på som jeg kommer på nå. Men under EL så er det veldig lite til ingenting av EL-slim.

Back
Topp