Det største ønske

Jeg er 165 liksom.. Kid'n blir sannsynligvis ikke høyere enn 162, så litt glad det er jente. :p
Litt mindre enn meg ;)
Gikk inn på høydekalkulatoren på BV og da kom det opp at hvis jeg får jente så kan hun bli 173 og gutt bli 184,5. Jeg har en del høy slekt (over 190) så kan jo bli høyere enn det også.

Litt mindre enn meg ;)
Gikk inn på høydekalkulatoren på BV og da kom det opp at hvis jeg får jente så kan hun bli 173 og gutt bli 184,5. Jeg har en del høy slekt (over 190) så kan jo bli høyere enn det også.
De fleste er lave her, mannen er 168. Pappa er 174.. Så tror ikke hu blir så høy. :D Men det går bra, lave jenter er søte :P

De fleste er lave her, mannen er 168. Pappa er 174.. Så tror ikke hu blir så høy. :D Men det går bra, lave jenter er søte :p
Det er de ;)
På mannens side er de ikke så høye så spørs hvilke gener det fremtidige barnet arver :D

Gratulerer med en flott vektnedgang den uka her!! :cat:

Hei! Såvidt lest litt her inne på dagboka di, skal fordype meg mer i kveld :)

Har du også vært inne på mammanett? Synes så absolutt å kjenne igjen nicket ditt!

Hei! Såvidt lest litt her inne på dagboka di, skal fordype meg mer i kveld :)

Har du også vært inne på mammanett? Synes så absolutt å kjenne igjen nicket ditt!
Hei.
Ja har vært innom mammanett noen måneder men begynner å bli en stund siden nå :)
Lykke til med lesinga ;)

PP40 - CD19 - 5DPO
Dag 4 med Crinone, ananas og babyklister

De siste dagene har jeg kjent at jeg begynner å bli forkjølt, jeg som bruker sjeldent å være det. Har nyst mange ganger også i dag. Håper jeg ikke blir super forkjølt nå.

Tok g-tester i dag bare for å ha noe å sammenligne med neste uke. 6 dager siden sprøyta var satt (søndag) og den er på vei ut av kroppen. Så blir spennende å se hva testene sier neste uke. Er de lik eller sterkere da så er det en liten spire der :)

1F0D5529-61D9-415D-A79A-16A00E81F8C6.jpeg

En del av meg var så redd for at vekttapet ikke var helt reelt i går så veide meg i dag også. Kan si at vekta var reell :D Når man ser at det gir resultater ved å kutte ut snop og spise sunnere så får man mer motivasjon. Kilo for kilo.

Krysser fingrene for terminspire på gang og bra jobba med vektnedgang

Så flink du er med vektnedgang og snope stopp:)

Krysser fingrene for deg!! Ikke lenge til testing nå! :)

Ja, veldig flink. Jeg bør skjerpe meg
Denne uka føler jeg litt for å gi opp men det skal jeg ikke :D Formen er ikke på topp så det er nok bare det.
Er det mye du skal ned, eller er det bare noen få kg til trivselsvekta?

Back
Topp