Ikke alltid jeg føler det men ja litt høyWow, du er høy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alltid jeg føler det men ja litt høyWow, du er høy.
Jeg er 165 liksom.. Kid'n blir sannsynligvis ikke høyere enn 162, så litt glad det er jente.Ikke alltid jeg føler det men ja litt høy
Litt mindre enn megJeg er 165 liksom.. Kid'n blir sannsynligvis ikke høyere enn 162, så litt glad det er jente.
De fleste er lave her, mannen er 168. Pappa er 174.. Så tror ikke hu blir så høy. Men det går bra, lave jenter er søteLitt mindre enn meg
Gikk inn på høydekalkulatoren på BV og da kom det opp at hvis jeg får jente så kan hun bli 173 og gutt bli 184,5. Jeg har en del høy slekt (over 190) så kan jo bli høyere enn det også.
Det er deDe fleste er lave her, mannen er 168. Pappa er 174.. Så tror ikke hu blir så høy. Men det går bra, lave jenter er søte
Tusen takkGratulerer med en flott vektnedgang den uka her!!
Hei.Hei! Såvidt lest litt her inne på dagboka di, skal fordype meg mer i kveld
Har du også vært inne på mammanett? Synes så absolutt å kjenne igjen nicket ditt!
Håper på det og tusen takkKrysser fingrene for terminspire på gang og bra jobba med vektnedgang
Tusen takk! Må bare fortsette nå når jeg er på gliSå flink du er med vektnedgang og snope stopp
Takk! Nei ikke altfor mange dagene til. Blir vel torsdag eller fredag.Krysser fingrene for deg!! Ikke lenge til testing nå!
Ja, veldig flink. Jeg bør skjerpe megTusen takk! Må bare fortsette nå når jeg er på gli
Denne uka føler jeg litt for å gi opp men det skal jeg ikke Formen er ikke på topp så det er nok bare det.Ja, veldig flink. Jeg bør skjerpe meg