Det største ønske

Takk :)
Ja veldig dumt at spiren ikke satt denne gangen. Så nære. Ja ikke noe feil med den mixen nei, så håper på positivt resultat denne pp også som sitter hele veien :)
Ja, snart er der din tur det er jeg sikker på
 
PP40 - CD10

Første dag med testing og temping. Tempen fin og lav som den bruker på denne tiden. Testene var negative, ikke uventet :p Teststrekene kom fort så håper det ikke er mange dagene før positiv men det kommer når det kommer. Kommer ikke til å stresse så mye med tempinga, må bare få konstatert EL før jeg begynner på Crinone.
Hadde slått meg til ro med at jeg ikke fikk Ovitrelle og Metformin denne pp siden jeg ikke hadde fått kommet i kontakt med gyn. Tenkte jeg skulle bare sjekke mine resepter på nett og til min overraskelse så hadde fastlegen min skrevet ut begge deler :happy: Sprøyta hadde de ikke på lager så skal hente den i morgen.
Skal gå all-in denne gangen med Crinone, babyklister og ananas etter EL.

96B689D1-80DF-45A0-898E-CFD9686E5F23.jpeg
 
PP40 - CD11

Hadde håpt at testene var litt sterkere i dag men det var de ikke. Det kommer når det kommer :D Fikk hentet sprøyta i dag så den ligger i kjøleskapet og venter på å bli brukt.
Har kjent at eggstokkene har holdt på litt i dag så EL nærmer seg.

2F456976-55B0-4D3A-AB7B-B7A24DD36781.jpeg
 
PP40 - CD12

Da nærmer det seg positiv test, satser på at det er i morgen :)

DBE001F0-615A-4B08-BD69-913E5E3CBAAB.jpeg
 
Når jeg har tatt klomifen har el kommet et par dager senere.
Heia gullggget:Heartbigred
Her har den kommet innenfor normalen siden det til vanlig varierer hvilken CD jeg får EL på.
Takk! Heier på egget selv :D på tide at gullegget kommer nå altså :)
 
Heier på positiv i dag
 
Krysser fingrene for gullegg!

Kom plutselig på at jeg brukte ekstra omega-3 den syklusen vi lyktes
 
PP40 - CD13

Vel er vel ingen tvil om hva testen sier i dag :D Bildet tatt bare etter 2-3 minutter og blir bare sterkere. Så i dag settes EL sprøyta :)
Har kjent litt aktivitet i eggstokkene og på en måte litt annerledes denne gangen, håper det er gullegget som slippes :smiley-angelic001
Overrasket over babyplan testen for den ble ikke positiv forrige pp, men ingen tvil der heller nå.
Da er jeg ferdig med testing for denne gangen og håper jeg slipper det flere ganger. Temping noen få dager til så jeg vet at EL har vært så jeg kan begynne på Crinone.

3D139BCE-8831-4C61-83AA-211946AC2ED7.jpeg
 
Last edited:
Krysser fingrene for gullegg!

Kom plutselig på at jeg brukte ekstra omega-3 den syklusen vi lyktes
Takk ❤️

Må kanskje ta litt omega 3 da. Er ikke så flink å ta det egentlig :rolleyes:
 
Takk ❤️

Må kanskje ta litt omega 3 da. Er ikke så flink å ta det egentlig :rolleyes:
Var en sånn pakke (stort grønt glass med hvit merkelapp) med høydose eller høykonsentrert eller noe sånt... plukket opp et tips et eller annet sted. Var sikkert kapsler...


Edit; nycoplus høykonsentrert omega 3
 
Back
Topp