Det største ønske

PP39 - CD28 - ca 12dpo

Nei da ser det ut til at det var en kjemisk da... :sad010Ingen strek på testene selv om det kanskje ser sånn ut på bildet av den fra babyplan. Ingen tegn til TR enda så vet ikke når hun kommer. IKM i morgen. Håper jo i lengsten at det skal plutselig øke men ganske liten sjanse for det. Da er det bare å vente på TR så jeg kan ringe inn til gyn for videre oppfølging derfra.
Så frustrerende når man får så fine sterke streker for så å gå til ingenting.

3F2B6BD9-6815-4F90-9A51-D78785C47AE4.jpeg

❤️

PP39 - CD28 - ca 12dpo

Nei da ser det ut til at det var en kjemisk da... :sad010Ingen strek på testene selv om det kanskje ser sånn ut på bildet av den fra babyplan. Ingen tegn til TR enda så vet ikke når hun kommer. IKM i morgen. Håper jo i lengsten at det skal plutselig øke men ganske liten sjanse for det. Da er det bare å vente på TR så jeg kan ringe inn til gyn for videre oppfølging derfra.
Så frustrerende når man får så fine sterke streker for så å gå til ingenting.

Vis vedlegget 289257
:Heartred:Heartred:Heartred Har bare lyst å gi deg en kjempestor klem!! Håper inderlig de blir sterkere, men skjønner veldig godt du blir motløs nå!

❤️❤️

Så trist! :( ❤️

Er det mulig at den kan være Ovitrelle-sprøyta som ga strekene..?
❤️
I følge felleskatalogen så kan sprøyta påvirke måling av hcg i urin og serum i opptil 10 dager som kan gi falsk positiv g-test. På fredag når jeg fikk positiv test så var det 12 dager siden jeg tok sprøyta så det skal ikke være sprøyta.

Nei, nei, nei
Skjønner håpet svinner for denne runden. Synes dette er skikkelig urettferdig altså. Stor klem

Så dritt!
God klem!!

Nei, fy søren, så urettferdig :( Vondt å få trua opp på den måten :( Stor klem ❤️❤️

<3

En god klem til deg :Heartred
Nei, nei, nei
Skjønner håpet svinner for denne runden. Synes dette er skikkelig urettferdig altså. Stor klem
Så dritt!
God klem!!
Nei, fy søren, så urettferdig :( Vondt å få trua opp på den måten :( Stor klem ❤️❤️
:Heartbigred

Back
Topp