Nå var det en stund siden jeg har tittet inn her! Nå må det jo bare gå din veg! De var jo så fine de testeneKrysser fingrene for deg i kveld
![]()
Krysser fingrene!
Jeg også
TakkÅå som jeg håper! Spent på testen nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå var det en stund siden jeg har tittet inn her! Nå må det jo bare gå din veg! De var jo så fine de testeneKrysser fingrene for deg i kveld
![]()
Krysser fingrene!
Jeg også
TakkÅå som jeg håper! Spent på testen nå.
Testet ja, men ingenting på testene.Veldig spent her! Har du testet?![]()
Ingen strek på testene selv om det kanskje ser sånn ut på bildet av den fra babyplan. Ingen tegn til TR enda så vet ikke når hun kommer. IKM i morgen. Håper jo i lengsten at det skal plutselig øke men ganske liten sjanse for det. Da er det bare å vente på TR så jeg kan ringe inn til gyn for videre oppfølging derfra.PP39 - CD28 - ca 12dpo
Nei da ser det ut til at det var en kjemisk da...Ingen strek på testene selv om det kanskje ser sånn ut på bildet av den fra babyplan. Ingen tegn til TR enda så vet ikke når hun kommer. IKM i morgen. Håper jo i lengsten at det skal plutselig øke men ganske liten sjanse for det. Da er det bare å vente på TR så jeg kan ringe inn til gyn for videre oppfølging derfra.
Så frustrerende når man får så fine sterke streker for så å gå til ingenting.
Vis vedlegget 289257

Har bare lyst å gi deg en kjempestor klem!! Håper inderlig de blir sterkere, men skjønner veldig godt du blir motløs nå!Så trist!![]()
Er det mulig at den kan være Ovitrelle-sprøyta som ga strekene..?
leit å høre
![]()
Dette var veldig tristGod klem
Har bare lyst å gi deg en kjempestor klem!! Håper inderlig de blir sterkere, men skjønner veldig godt du blir motløs nå!
klem
![]()

Sårt.
Klem
Stor klem![]()
En god klem til deg![]()
Nei, nei, nei
Skjønner håpet svinner for denne runden. Synes dette er skikkelig urettferdig altså. Stor klem
Så dritt!
God klem!!
Nei, fy søren, så urettferdigVondt å få trua opp på den måten
Stor klem
![]()