Det største ønske

Enig med siste talerne, håper det kun er urinkonsentrasjon. Mine tester var jo veldig variable i starten, fra grei strek til omtrent ingen strek til bra strek osv. Det er fortsatt tidlig og urinkonsentrasjon kan spille stor rolle. Håper i det lengste. :Heartred Kanskje prøve kveldstest igjen? Mine kveldstester var vesentlig sterkere enn morgen og ettermiddag. På morgenen så var andre morgenurin best.

Håper dette er mer enn bare en streifer. :(
 
Åå, så utrolig kjipt med de testene :( Håper fortsatt det er spire på gang og at de neste blir sterkere ❤️
Veldig kjedelig. Håper den bare bøller litt med meg og at streken kommer tydeligere i morgen. Men er forberedt på at det ikke gikk veien så får jeg heller bli positivt overrasket i morgen :Heartred
 
Ånei, nå trodde jeg virkelig det var din tur :( Håper fortsatt at morgendagens tester er fine :Heartpink Du fortjener det så mye nå, det blir baby snart, jeg har troa:Heartred
Ja håpte jo veldig at det nå endelig var vår tur. Takk for gode ord :Heartred
 
Jeg tenker at urinen kanskje var for lite konsentrert? jeg ville testet igjen i kveld. For min del var kveld tester sterkest. Morgen og Ettermiddag testene mine var helt anderledes enn kveld.
<3 klem
Det tenker jeg også, selv om den så litt konsentrert ut så var den muligens ikke det. Fremdeles tidlig så mulig det variere litt.
Ble ingen test i kveld, venter med det til i morgen.
 
Jeg håper inderlig det bare er tiden på døgnet dette. Nå ble jeg skikkelig lei meg for deg, men håper fortsatt!
Håper jeg også :Heartred
 
Enig med siste talerne, håper det kun er urinkonsentrasjon. Mine tester var jo veldig variable i starten, fra grei strek til omtrent ingen strek til bra strek osv. Det er fortsatt tidlig og urinkonsentrasjon kan spille stor rolle. Håper i det lengste. :Heartred Kanskje prøve kveldstest igjen? Mine kveldstester var vesentlig sterkere enn morgen og ettermiddag. På morgenen så var andre morgenurin best.

Håper dette er mer enn bare en streifer. :(
Håper det er bare urinkonsentrasjonen jeg også.
Fredagens test ble tatt kl 17.30 og lørdagen kl 16, så ikke så stor forskjell på tiden på døgnet. Blir kanskje en kveldstest i morgen, får se det an litt :) Men du gir meg håp når du sier at det varierte med styrken hos deg også.
Gir ikke opp håpet før TR braser inn døra :Heartred
 
Hvordan går det i dag?
 
Hvordan går det i dag?
Går greit så langt. Ingen symptomer på det ene eller det andre. Blir spennende i kveld men er forberedt på at jeg blir møtt av en blenda test. Men håper fremdeles :)
 
Nå var det en stund siden jeg har tittet inn her! Nå må det jo bare gå din veg! De var jo så fine de testene❤️❤️ Krysser fingrene for deg i kveld❤️
 
Åå som jeg håper! Spent på testen nå.
 
Veldig spent her! Har du testet? :nailbiting:
 
Back
Topp