Det største ønske

Åh, noe så fantastisk å vokne opp til!! :D Dette måå jo bare gå vegen! Gledest til testing i ettermiddag:Heartred

Jeg hadde skikkelig mensfølelse da jeg var gravid. Var sånn at jeg venta til 15dpo for å teste, fordi jeg var såå sikker på at tr var på veg :p Så se på det som et godt tegn, det er bare lille spira di som forteller deg at du skal bli namma:Heartred:Heartred
 
WOW, MiniMe!!! Sååå gøy å endelig se noen sånne fine tester hos deg! DET er fortjent, det ❤️❤️ Gleder meg til de neste testene (og FATTER ikke hvordan du klarer å vente til i ettermiddag :woot: :knegg:)!
 
Nå er det ettermiddag! Testetesteteste! :D

Jeg krysser alt jeg har for at strekene har blitt sterkere, det ville være så utrolig fortjent. :Heartred
 
Pining på første rad her
 
Åh, noe så fantastisk å vokne opp til!! :D Dette måå jo bare gå vegen! Gledest til testing i ettermiddag:Heartred

Jeg hadde skikkelig mensfølelse da jeg var gravid. Var sånn at jeg venta til 15dpo for å teste, fordi jeg var såå sikker på at tr var på veg :p Så se på det som et godt tegn, det er bare lille spira di som forteller deg at du skal bli namma:Heartred:Heartred
Håper det går veien :Heartred Men testene i dag gikk motsatt vei men gir ikke håpet helt enda.
 
WOW, MiniMe!!! Sååå gøy å endelig se noen sånne fine tester hos deg! DET er fortjent, det ❤️❤️ Gleder meg til de neste testene (og FATTER ikke hvordan du klarer å vente til i ettermiddag :woot: :knegg:)!
Tusen takk :Heartred
 
Så gøy! Håper virkelig at det er din tur denne gangen :happy: Det er i alle fall veldig fortjent om det er ei spire som klorer seg fast :happy:
Håper så inderlig men testene var ikke så enige i dag men gir ikke helt opp enda :)
 
Vi kom hjem litt før kl 16. Skulle egentlig innom Barnas hus på vei hjem men var så tissatrengt at jeg måtte hjemmom først. Sprang på do og testet. Syns det tok litt tid men tok noen minutter i går også før det kom en strek. Fem minutter etter så var det så og si blanke tester :( Skimtet noe bare.

D3BB57D6-AB22-4657-A357-2BC6EB89A78B.jpeg


Vi dro likevel på Barnas hus, men de hadde ikke det jeg ønsket meg på salg, og vi mistet litt motivasjon til å se på så mye egentlig. Frustrert over at testene var så sterke i går til ingenting i dag. Tok bilde av testene når jeg kom hjem 40 min senere og det er streker der, men det er for lenge etter fristen, og svakere enn i går. Gir ikke opp håpet helt enda men er forberedt på at det ikke går veien denne gangen heller.

CF6F4A3E-17A3-4840-B145-201C07D2145E.jpeg
 
Nedtur når testene blir svakere :(
Håper med deg litt til ❤️
 
Åå, så utrolig kjipt med de testene :( Håper fortsatt det er spire på gang og at de neste blir sterkere ❤️
 
Ånei, nå trodde jeg virkelig det var din tur :( Håper fortsatt at morgendagens tester er fine :Heartpink Du fortjener det så mye nå, det blir baby snart, jeg har troa:Heartred
 
Vi kom hjem litt før kl 16. Skulle egentlig innom Barnas hus på vei hjem men var så tissatrengt at jeg måtte hjemmom først. Sprang på do og testet. Syns det tok litt tid men tok noen minutter i går også før det kom en strek. Fem minutter etter så var det så og si blanke tester :( Skimtet noe bare.

Vis vedlegget 289108

Vi dro likevel på Barnas hus, men de hadde ikke det jeg ønsket meg på salg, og vi mistet litt motivasjon til å se på så mye egentlig. Frustrert over at testene var så sterke i går til ingenting i dag. Tok bilde av testene når jeg kom hjem 40 min senere og det er streker der, men det er for lenge etter fristen, og svakere enn i går. Gir ikke opp håpet helt enda men er forberedt på at det ikke går veien denne gangen heller.

Vis vedlegget 289109

Jeg tenker at urinen kanskje var for lite konsentrert? jeg ville testet igjen i kveld. For min del var kveld tester sterkest. Morgen og Ettermiddag testene mine var helt anderledes enn kveld.
<3 klem
 
Jeg håper inderlig det bare er tiden på døgnet dette. Nå ble jeg skikkelig lei meg for deg, men håper fortsatt!
 
Back
Topp