Det største ønske

Må si meg enig med Bernt, babystreker dette :D
OM Ovitrelle hadde sittet så lenge etter hadde strekene vært mye svakere.
Hurra :D
Godt å få det bekreftet :D Enig med deg at strekene var for sterk til at sprøyta skulle ha sittet igjen men blir jo litt usikker når man har prøvd noe nytt og ikke vet hvordan kroppen fungerer på det.
 
Åh herregud, nå har jeg frysninger over hele meg - det er de fineste strekene jeg har sett noen gang! Det der må da være babystreker!? Håper virkelig de er like sterke i morgen.

Nå ble jeg så utrolig, utrolig glad :Heartpink

Dette skal gå veien, kjære deg :Heartpink
Og der kom tårene :Heartred Takk kjære Moxie :Heartred Dette må bare gå veien altså!
 
Godt å få det bekreftet :D Enig med deg at strekene var for sterk til at sprøyta skulle ha sittet igjen men blir jo litt usikker når man har prøvd noe nytt og ikke vet hvordan kroppen fungerer på det.
Blir det daglige tester nå da? :rolleyes:
 
Kjenner jeg blir helt varm om hjertet, og jeg gleder meg til i morgen. Måtte det være en spire som har gravd seg godt fast. Du er en av de som står fremst i køen for å få en etterlengtet baby nå syns jeg. :Heartbigred
Tusen takk for fine ord, blir helt rørt :Heartred Håper så inderlig at det er en terminspire denne gangen :Heartred
 
Blir det daglige tester nå da? :rolleyes:
Det blir nok det tror jeg :D Har en miks av diverse tester og er dette en terminspire så er det bare å få brukt opp testene :p (Har ikke sjekket datoen på alle så håper de ikke har gått ut på dato :D )
 
Åh herregud!!!! Nå ble jeg glad! Det er så sykt fortjent om det er babystrek, og det tror jeg!! Gleder meg til ny test i morgen!!!
 
Åh herregud!!!! Nå ble jeg glad! Det er så sykt fortjent om det er babystrek, og det tror jeg!! Gleder meg til ny test i morgen!!!
Tusen takk kjære Bukett :Heartred
 
Her var det jo to flotte streker ❤
Ovitrielle burde vært ute nå ja, men greit å dobbelsikre seg men ganske sikker du kan juble litt nå. Den kan vel sitte opptil 10 dager, (8dpo) hos meg var den ute ved rundt 6-7dpo.
Krysser fingrene mine for deg ❤
Og mye sterkere skal strekene bli ❤ er veldig klar for å ha deg med i oktober gruppa ❤
 
Og mye sterkere skal strekene bli ❤ er veldig klar for å ha deg med i oktober gruppa ❤
Og som jeg håper det altså :Heartred Takk!! Er veldig klar for å flytte inn i terminforum :happy:
 
Åå, nå ble jeg glad! Hååååper dette er den etterlengtede spiren som sitter til termin:happy: Jeg har ikke lagt igjen så mye spor etter meg hos deg før, men er stadig inne og lese håpefullt, så dette gjorde meg suuuper glad og optimistisk på dine vegne:Heartred
Satser stort på at jubelen kan slippes helt fri om noen dager:love2
 
Så godt å høre at det ikke er. Går litt mer og mer opp for oss når dere sier det :)
Ja endelig!! Nå må den bare holde til termin :Heartred

Dine streker er mye sterkere enn hva jeg hadde 10 dp0 (12 dager etter sprøyte). Jeg hadde så vidt noe å skimte!! Dette er så gøy! Dette er terminspire;)
 
Skjermbilde 2019-02-15 kl. 22.27.18.png


Her er min test 10 dpo kl 23.00 12 dager etter Ovitrelle. 13 dpo hadde jeg blodprøve på 56 hcg :)
 
Åh hurra :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

:happy093:happy093:happy093

:talk017

 
Back
Topp