Ja da må det bare gå veienDe er sterkere enn strekene jeg hadde 10 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da må det bare gå veienDe er sterkere enn strekene jeg hadde 10 dpo.
Tusen takk! Denne gangen skal det gåFine streker!
Krysser fingrene for terminspire
Så godt å høre at det ikke er. Går litt mer og mer opp for oss når dere sier detYeeesss!! Endelig!! Dette er fine babystreker!! Ikke sprøyte dette her
Godt å få det bekreftet Enig med deg at strekene var for sterk til at sprøyta skulle ha sittet igjen men blir jo litt usikker når man har prøvd noe nytt og ikke vet hvordan kroppen fungerer på det.Må si meg enig med Bernt, babystreker dette
OM Ovitrelle hadde sittet så lenge etter hadde strekene vært mye svakere.
Hurra
Håper så inderlig det Kommer forhåpentlig inn til dere i oktober gruppa etter hvertHer erre babystreker!! ❤❤❤
Og der kom tårene Takk kjære Moxie Dette må bare gå veien altså!Åh herregud, nå har jeg frysninger over hele meg - det er de fineste strekene jeg har sett noen gang! Det der må da være babystreker!? Håper virkelig de er like sterke i morgen.
Nå ble jeg så utrolig, utrolig glad
Dette skal gå veien, kjære deg
Blir det daglige tester nå da?Godt å få det bekreftet Enig med deg at strekene var for sterk til at sprøyta skulle ha sittet igjen men blir jo litt usikker når man har prøvd noe nytt og ikke vet hvordan kroppen fungerer på det.
Tusen takk for fine ord, blir helt rørt Håper så inderlig at det er en terminspire denne gangenKjenner jeg blir helt varm om hjertet, og jeg gleder meg til i morgen. Måtte det være en spire som har gravd seg godt fast. Du er en av de som står fremst i køen for å få en etterlengtet baby nå syns jeg.
Det blir nok det tror jeg Har en miks av diverse tester og er dette en terminspire så er det bare å få brukt opp testene (Har ikke sjekket datoen på alle så håper de ikke har gått ut på dato )Blir det daglige tester nå da?
Det syns jeg du skal!Håper så inderlig det Kommer forhåpentlig inn til dere i oktober gruppa etter hvert
Må bare komme meg til IKM først så får se når jeg tør å ta stegetDet syns jeg du skal!
Tusen takk kjære BukettÅh herregud!!!! Nå ble jeg glad! Det er så sykt fortjent om det er babystrek, og det tror jeg!! Gleder meg til ny test i morgen!!!
Og mye sterkere skal strekene bli ❤ er veldig klar for å ha deg med i oktober gruppa ❤Her var det jo to flotte streker ❤
Ovitrielle burde vært ute nå ja, men greit å dobbelsikre seg men ganske sikker du kan juble litt nå. Den kan vel sitte opptil 10 dager, (8dpo) hos meg var den ute ved rundt 6-7dpo.
Krysser fingrene mine for deg ❤
Og som jeg håper det altså Takk!! Er veldig klar for å flytte inn i terminforumOg mye sterkere skal strekene bli ❤ er veldig klar for å ha deg med i oktober gruppa ❤
Skal følge spent med på testene dine de neste dagene ❤Og som jeg håper det altså Takk!! Er veldig klar for å flytte inn i terminforum
Så godt å høre at det ikke er. Går litt mer og mer opp for oss når dere sier det
Ja endelig!! Nå må den bare holde til termin