Det største ønske

Noen velger å "teste ut sprøyta" før de begynner med "ekte testing" når de først har fått en negativ. (ogsåe r det de som da aldri fr en negativ den bare blir svakere og svakere til den begynner å stige...) Men, vente er nok lurt ja :)
Denne pp er det nok best å vente, for jeg skal besøke familien en ukes tid så da skal jeg ha tankene på noe annet :) Men hadde jeg vært hjemme så hadde jeg nok kanskje testet litt men ikke hver dag.

PP39 - CD17 - 1 eller 2 dpo

I natt drømte jeg at jeg fikk positiv g-test. Håper inderlig at jeg får det om litt over en uke :)
I går og i dag har jeg blitt akutt kvalm. Går fort over heldigvis. Sliten, veldig vondt i ryggen, midt på, og i nakken. Kanskje det er sånn det blir de neste månedene ;) Symptomene er hjertelig velkommen hvis det er pga en spire :Heartred
Er klar over at jeg kan få gravidesymtomer etter EL sprøyta så får ta det som en øving på hva som eventuelt kommer :D

Last edited:
I natt drømte jeg at jeg fikk positiv g-test. Håper inderlig at jeg får det om litt over en uke :)

Åå det gjør jeg også mye for tiden! :love017 Er så koselig at jeg ikke har lyst å våkne hehe. Blir spennende å følge med på deg de neste ukene, håper femar og ovitrelle gjør utslag :)

PP39 - CD17 - 1 eller 2 dpo

I går og i dag har jeg blitt akutt kvalm. Går fort over heldigvis. Sliten, veldig vondt i ryggen, midt på, og i nakken. Kanskje det er sånn det blir de neste månedene ;) Symptomene er hjertelig velkommen hvis det er pga en spire :Heartred
Er klar over at jeg kan få gravidesymtomer etter EL sprøyta så får ta det som en øving på hva som eventuelt kommer :D
Uke før testen ble positiv ble jeg brått mye verre i nakken og ryggen og ble liggende på gulvet for å avlaste, så får håpe det er ett godt tegn ❤️

Åå det gjør jeg også mye for tiden! :love017 Er så koselig at jeg ikke har lyst å våkne hehe. Blir spennende å følge med på deg de neste ukene, håper femar og ovitrelle gjør utslag :)
Håper det er et positivt tegn. Hadde vært fantastisk å komme inn terminforum nå altså :)

Uke før testen ble positiv ble jeg brått mye verre i nakken og ryggen og ble liggende på gulvet for å avlaste, så får håpe det er ett godt tegn ❤️
Håper jeg også ❤️ Men det var bare den dagen og ingenting ellers. Venter tålmodig til jeg komme hjem :)

PP39 - CD24 - ca 8DPO

Lite aktivitet her inne nå på meg når jeg er på familiebesøk. Mye fokus på tantebarna da ❤️ Og når jeg heller ikke har noen symptomer så er det ikke så mye å skrive om. Begge disse pp med Femar så har symptomer i dpo land vært fraværende. Har hørt at man kan få symptomer av Ovitrelle sprøyta men ingenting. Håper jeg blir overrasket med en positiv test når jeg kommer hjem :smiley-angelic001 Har ikke tatt med meg noen g-tester for ønsket ikke å stresse med testinga her og ikke noe vits heller når jeg har tatt Ovitrelle sprøyta.

Håper det er et positivt tegn. Hadde vært fantastisk å komme inn terminforum nå altså :)
Ja det hadde det :Heartred
Ser du heller ikke har symptomer i dpo med femar, det har ikke jeg heller! Bare litt halsbrann og luft i magen, men det har jeg liksom alltid på denne tiden så tolker ikke det som noe tegn.

Ja det hadde det :Heartred
Ser du heller ikke har symptomer i dpo med femar, det har ikke jeg heller! Bare litt halsbrann og luft i magen, men det har jeg liksom alltid på denne tiden så tolker ikke det som noe tegn.
Rart det der med å ikke ha symptomer altså, så uvant. Hadde halsbrann et par ganger tidligere i uka men det er over. Bruker ikke ha det men kan ha det en sjelden gang. Bare tenkte det var en sammenheng med hva jeg hadde spist.
Hvor er du i syklus? Nærmer deg IKM? Tror IKM er på mandag siden EL kom litt senere denne pp, så det nærmer seg :)

Kjempespennende det.

Når blir det testing? Når kommer dere hjem?
Blir vel en test i løpet av fredagen tenker jeg. Kommer hjem på fredag ettermiddag.

Rart det der med å ikke ha symptomer altså, så uvant. Hadde halsbrann et par ganger tidligere i uka men det er over. Bruker ikke ha det men kan ha det en sjelden gang. Bare tenkte det var en sammenheng med hva jeg hadde spist.
Hvor er du i syklus? Nærmer deg IKM? Tror IKM er på mandag siden EL kom litt senere denne pp, så det nærmer seg :)
Spennende :) Venter du til IKM med testing?
Jeg er 11 dpo idag (12 nå etter midnatt), men testet negativt både 10 og 11 dpo, så mister jo litt motet for denne ppen da :P

Spennende :) Venter du til IKM med testing?
Jeg er 11 dpo idag (12 nå etter midnatt), men testet negativt både 10 og 11 dpo, så mister jo litt motet for denne ppen da :p
Nei det blir altfor lenge å vente :P Tester på fredagen er plana.
Kjenner til den med at man mister litt motet når det ikke kommer en strek nr 2 når man ønsker det, men fremdeles tidlig. Håper på to streker snart for deg :)

Back
Topp