Det største ønske

PP39 - CD13

Så frustrerende når testene ikke viser det jeg vil de skal vise, eller som de bruker å vise til vanlig. Hadde jo håpt at positiv test skulle komme til vanlig tid også med dobbeldose Femar men det ser ikke sånn ut. Lov å håpe at det skal gjøre et hopp i morgen. Streken kom fortere selv om den ikke var så sterk som jeg håpte så det er på vei. Føler jeg er litt utålmodig og stresser litt, og det er jo ikke så bra. Hadde nok ikke følt det sånn hadde det ikke vært for at vi reiser bort på torsdag, så positiv test må komme senest tirsdag føler jeg. Skal prøve å puste ut og slappe av så får positiv test komme når det kommer.

586DBB6E-6D0A-4AB9-9E0A-7BCA6A79C759.jpeg

Min strek gikk fra veldig svak (nesten ikke-eksisterende) til positiv på under et døgn denne syklusen med Letrozol, så ikke se bort ifra at din og plutselig blir positiv :) Min var negativ igjen neste morgen, så veldig kort topp.

Min strek gikk fra veldig svak (nesten ikke-eksisterende) til positiv på under et døgn denne syklusen med Letrozol, så ikke se bort ifra at din og plutselig blir positiv :) Min var negativ igjen neste morgen, så veldig kort topp.
Det er bare så uvant at de er så svake enda fordi jeg bruker å ha sterkere tester innen nå og to dager med positiv test når jeg ikke bruker Femar. Men mannen foreslo at jeg skulle teste nå i kveld for å se om de blir sterkere. Skal jo ta EL sprøyta også så da må jeg jo få en positiv test først. Men føler det blir mer stress hvis jeg må teste morgen, ettermiddag og kveld for å få med meg toppen.
Men lov å håpe at jeg får en plutselig økning. Kjenner at det er noe som skjer i eggstokkene så håper de gjør seg klare nå :)

Kveldens tester gir meg håp :) Sterkere enn i ettermiddag så det er bra. Nå må det bare fortsette å øke :) Får se om jeg tester på formiddagen i morgen i tillegg til ettermiddag og kveld, spørs hva testene sier.
Syns ikke de fra babyplan er så gode, får se hvordan de blir når de andre testene viser positiv.

09E7FFF2-E9F2-41F3-8A24-FBE2E036A239.jpeg
A5AA784F-1D33-4C1D-97C4-71910132FBCF.jpeg

Det er bare så uvant at de er så svake enda fordi jeg bruker å ha sterkere tester innen nå og to dager med positiv test når jeg ikke bruker Femar. Men mannen foreslo at jeg skulle teste nå i kveld for å se om de blir sterkere. Skal jo ta EL sprøyta også så da må jeg jo få en positiv test først. Men føler det blir mer stress hvis jeg må teste morgen, ettermiddag og kveld for å få med meg toppen.
Men lov å håpe at jeg får en plutselig økning. Kjenner at det er noe som skjer i eggstokkene så håper de gjør seg klare nå :)
Skjønner det er uvant ja, men utifra testene dine igår kveld så kan vi vel forvente at det stiger ytterligere idag! :)

Skjønner det er uvant ja, men utifra testene dine igår kveld så kan vi vel forvente at det stiger ytterligere idag! :)
Enda mer stigning nå på formiddagen så får se om den blir positiv i løpet av dagen eller i morgen :)

PP39 - CD14

Da ble det tester på formiddagen, og det fortsetter å øke så det går rett vei :) og det nærmer seg. Blir spennende å se hva testen i ettermiddag sier.
Litt EL slim i dag men veldig lite.

B941FD4D-0649-48FC-9F98-612D9FB7CFBA.jpeg

Kan trygt si at testene er positive :D Så da er sprøyta tatt ut av kjøleskapet og skal bli litt romtemperert før den blir satt. Spennende greier dette kjenner jeg :)
Kjenner jeg er litt øm i eggstokkene.
Ser at jeg kan trygt gå over til Make sure testene når jeg er tom for de fra Helm. Men dette er jo siste pp med testing for denne gangen skal jeg bli gravid :D

B2034258-BCB2-472C-BD28-CFD70B61523E.jpeg

Last edited:
PP39 - CD15 - EL?

Etter midnatt nå så da er det ny CD :)
Noen få timer etter at sprøyten var satt så begynte jeg å kjenne at det skjedde ting. Kjente trykk på venstre side og en slags stikning på høyre side. Øm i livmorområdet. Så begynte jeg å bli oppblåst og føler det blir bare mer og mer. Oppblåst i livmora som gjør at magen også blir oppblåst. Håper det roer seg etterhvert.
Da er jeg ferdig med EL testing for denne gang og så håper jeg så inderlig at det viser to fine streker på g-testen om et par uker :)

PP39 - CD15 - EL?

Etter midnatt nå så da er det ny CD :)
Noen få timer etter at sprøyten var satt så begynte jeg å kjenne at det skjedde ting. Kjente trykk på venstre side og en slags stikning på høyre side. Øm i livmorområdet. Så begynte jeg å bli oppblåst og føler det blir bare mer og mer. Oppblåst i livmora som gjør at magen også blir oppblåst. Håper det roer seg etterhvert.
Da er jeg ferdig med EL testing for denne gang og så håper jeg så inderlig at det viser to fine streker på g-testen om et par uker :)
Det håper jeg og!! :D <3

Superfine tester! Jeg merker jeg fortsatt blir litt gira av å se positive EL-tester :knegg: Veldig spennende med EL-sprøyte. Denne gangen skal det gå!! ❤️

Superfine tester! Jeg merker jeg fortsatt blir litt gira av å se positive EL-tester :knegg: Veldig spennende med EL-sprøyte. Denne gangen skal det gå!! ❤️
:D Alle positive tester er kjekt å se, helst g-tester da ;)
Ja blir spennende å se med den sprøyta, om det klaffer denne gangen :)

PP39 - CD16 - 1DPO?

Da tror jeg at jeg er i dpo land. Kjente sterke lange ilinger i går kveld rett før kl 00 og igjen i natt rundt kl 01. 4 lange sterke ilinger i venstre eggstokk. 4 egg som slapp???? :wideyed: :laughing021 Kjente et par stikninger i samme eggstokk nå på formiddagen men mye svakere, kanskje etterdønningene fra i natt :D Svømmerne ligger klar så da er det bare å "attack the egg(s)" :laughing002

Jeg hadde alltid tenkt at vi begynte prøvinga i jan 2016. Det ble motbevist når jeg så på kalenderen over syklusen min. Telte fort over og fant da ut at vi måtte ha begynt i feb/mars syklusen. Men nei det ble igjen motbevist da jeg skulle dobbelsjekke det :P Fikk endelig positiv test i PP16 i fjor, og når jeg da teller bakover så kommer jeg til at vi begynte prøvinga i syklusen mars/april. Så da hadde jeg ikke akkurat rundet 3 år med prøvinga nå i januar, har 1,5 syklus igjen til det :D
Så da kjøpte vi vogna til den fremtidige lille to måneder før prøvinga startet. Håper vi snart kan ta den ned fra loftet og ut av eskene så vi får brukt den :smiley-angelic001

Last edited:
Bare husk å ikke teste for tidlig da.. :) Er jo hcg i den sprøyta :D
Det skal jeg huske :) Vil ikke bli lurt så venter vel med testing til ca 11/12dpo tenker jeg.

Noen velger å "teste ut sprøyta" før de begynner med "ekte testing" når de først har fått en negativ. (ogsåe r det de som da aldri fr en negativ den bare blir svakere og svakere til den begynner å stige...) Men, vente er nok lurt ja :)

Back
Topp