Det største ønske

Nei det blir altfor lenge å vente :p Tester på fredagen er plana.
Kjenner til den med at man mister litt motet når det ikke kommer en strek nr 2 når man ønsker det, men fremdeles tidlig. Håper på to streker snart for deg :)
Spennende, da skal jeg følge med her :happy:
Ja det er jo fortsatt litt tidlig, men jeg har ikke så store forventninger til denne syklusen lengre. Så da får jeg heller bli positivt overrasket :)

Spennende, da skal jeg følge med her :happy:
Ja det er jo fortsatt litt tidlig, men jeg har ikke så store forventninger til denne syklusen lengre. Så da får jeg heller bli positivt overrasket :)
Heier på deg fortsatt så håper på en overraskelse om en dag eller to ❤️

PP39 - CD26 - ca 10DPO

Ja ikke så mye å si annet enn å vise testene

1DC930F3-0824-44A9-AF7A-FAD41902F931.jpeg

Veldig konsentrert urin i ettermiddag, så blir ikke mer testing i dag siden den sikkert blir svakere da og ønsker ikke å måtte bli redd for at det går feil vei. Det er jo tolv dager siden sprøyten ble satt så håper virkelig ikke at det er noe igjen av den i kroppen og at dette er en babystrek :)
Er litt tilbakeholden med gleden enda men når/hvis jeg får en sterkere strek så skal jeg slippe jubelen løs :D (streken er rosa altså selv om det kanskje ikke ser sånn ut på bildet)
Rart å tenke på at vi kanskje snart skal bli mamma og pappa til en etterlengtet spire ❤️

Jeg ser tydelige streker og 12 dager etter sprøyte satser jeg sterkt på at dette er baby ja... Ny test i morgen tidlig?

Jeg ser tydelige streker og 12 dager etter sprøyte satser jeg sterkt på at dette er baby ja... Ny test i morgen tidlig?
Usikker på om det blir på morgenen eller sent på ettermiddagen.

Men i morgen. Og jeg ser såpass med strek at jeg gleder meg til du slepper gelden fri så jeg kan hyle litt ;)

PP39 - CD26 - ca 10DPO

Vis vedlegget 289042

Veldig konsentrert urin i ettermiddag, så blir ikke mer testing i dag siden den sikkert blir svakere da og ønsker ikke å måtte bli redd for at det går feil vei. Det er jo tolv dager siden sprøyten ble satt så håper virkelig ikke at det er noe igjen av den i kroppen og at dette er en babystrek :)
Er litt tilbakeholden med gleden enda men når/hvis jeg får en sterkere strek så skal jeg slippe jubelen løs :D (streken er rosa altså selv om det kanskje ikke ser sånn ut på bildet)
Rart å tenke på at vi kanskje snart skal bli mamma og pappa til en etterlengtet spire ❤️
Her var det jo to flotte streker ❤
Ovitrielle burde vært ute nå ja, men greit å dobbelsikre seg men ganske sikker du kan juble litt nå. Den kan vel sitte opptil 10 dager, (8dpo) hos meg var den ute ved rundt 6-7dpo.
Krysser fingrene mine for deg ❤

Fine vakre streker. :Heartred

Fine streker!
Krysser fingrene for terminspire

Må si meg enig med Bernt, babystreker dette :D
OM Ovitrelle hadde sittet så lenge etter hadde strekene vært mye svakere.
Hurra :D

Men i morgen. Og jeg ser såpass med strek at jeg gleder meg til du slepper gelden fri så jeg kan hyle litt ;)
Det blir i morgen ja, så håper vi kan slipe jubelen løs :D

PP39 - CD26 - ca 10DPO

Vis vedlegget 289042

Her erre babystreker!! ❤❤❤

Kjenner jeg blir helt varm om hjertet, og jeg gleder meg til i morgen. Måtte det være en spire som har gravd seg godt fast. Du er en av de som står fremst i køen for å få en etterlengtet baby nå syns jeg. :Heartbigred

Her var det jo to flotte streker ❤
Ovitrielle burde vært ute nå ja, men greit å dobbelsikre seg men ganske sikker du kan juble litt nå. Den kan vel sitte opptil 10 dager, (8dpo) hos meg var den ute ved rundt 6-7dpo.
Krysser fingrene mine for deg ❤
Ja syns jo den skulle vært ute av kroppen nå når det har gått så lenge siden den ble satt. Veldig uvirkelig!
Takk :Heartred

Åh herregud, nå har jeg frysninger over hele meg - det er de fineste strekene jeg har sett noen gang! Det der må da være babystreker!? Håper virkelig de er like sterke i morgen.

Nå ble jeg så utrolig, utrolig glad :Heartpink

Dette skal gå veien, kjære deg :Heartpink

Back
Topp