Det største ønske

Jeg har vel aldri kommentert her, men jeg har fulgt med og håpet for deg :greet025

Nå ble jeg altså så glad og rørt over å se bildet med de fine testene dine :love017

Heier på spiren! :Heartred:happy093:Heartred

Heia heia heia!!!:happy093.

Jeg synes det er så hjertevarmende å se folk jeg fulgte med på da jeg fikk førstemann endelig få det til å klaffe. Jeg tror du også var her da om jeg ikke blander. :) Så fortjent!! :love7

Ååå, det der må jo bare være babystrek :love017 Unner deg så inderlig en spire nå!
Heia heia! :Heartred

Ååå nå ble jeg skikkelig glad!!! :love7 Gratulerer så mye, nå må bare spiren klamre seg fast!!! :Heartbigred

Åå, nå ble jeg glad! Hååååper dette er den etterlengtede spiren som sitter til termin:happy: Jeg har ikke lagt igjen så mye spor etter meg hos deg før, men er stadig inne og lese håpefullt, så dette gjorde meg suuuper glad og optimistisk på dine vegne:Heartred
Satser stort på at jubelen kan slippes helt fri om noen dager:love2
Ja håper virkelig at vi kan juble snart ❤️

Dine streker er mye sterkere enn hva jeg hadde 10 dp0 (12 dager etter sprøyte). Jeg hadde så vidt noe å skimte!! Dette er så gøy! Dette er terminspire;)
Vis vedlegget 289054

Her er min test 10 dpo kl 23.00 12 dager etter Ovitrelle. 13 dpo hadde jeg blodprøve på 56 hcg :)
Den var ikke så sterk din nei. Ja nå håper jeg at det virkelig er en terminspire :) Noen små mål som skal krysses nå i begynnelsen før jeg kan slappe litt av :)

Jeg har vel aldri kommentert her, men jeg har fulgt med og håpet for deg :greet025

Nå ble jeg altså så glad og rørt over å se bildet med de fine testene dine :love017

Heier på spiren! :Heartred:happy093:Heartred
Så koselig at du har fulgt med her inne :) Tusen takk, nå må spiren bare holde seg der altså ❤️

Heia heia heia!!!:happy093.

Jeg synes det er så hjertevarmende å se folk jeg fulgte med på da jeg fikk førstemann endelig få det til å klaffe. Jeg tror du også var her da om jeg ikke blander. :) Så fortjent!! :love7
Tusen takk ❤️ Etter nesten tre år som prøvere så syns jeg det er på tide at det klaffer ;)

Ååå, det der må jo bare være babystrek :love017 Unner deg så inderlig en spire nå!
Heia heia! :Heartred
Tusen takk ❤️ Håper så inderlig det blir din tur snart ❤️

Til og med jeg ser strek :)
Så håper det går rette veien!!
Det må bare gå veien ;) Skal tørre å glede meg enda mer når jeg har kommet meg til ikm.

Ååå nå ble jeg skikkelig glad!!! :love7 Gratulerer så mye, nå må bare spiren klamre seg fast!!! :Heartbigred
Tusen takk ❤️ Ja den har ikke noe annet valg enn å grave seg godt ned for nå skal den bli der i 9 mnd :D

PP39 - CD27 - ca 11dpo
13 dager siden Ovitrelle sprøyta

Veldig uvirkelig at det kanskje går rett vei denne gangen. Fremdeles ikke kommet til IKM så det er mye som kan skje enda. Våknet altfor tidlig i dag og fikk ikke sove. Så begynte jeg å kjenne litt kjent følelse i livmora, ikke kramper eller murringer men likevel en slags mensfølelse. Samtidig veldig vondt i korsryggen. Det har heldigvis roet seg. Vet at man kan få mensenfølelse når man er gravid så håper det bare er det :)
Skal mest sannsynlig en tur på Barnas hus i dag. De har salg så skal se om de har noe jeg ønsker meg, eller bare se litt hva de har :D

Back
Topp