Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper virkelig at vi kan juble snartÅå, nå ble jeg glad! Hååååper dette er den etterlengtede spiren som sitter til termin Jeg har ikke lagt igjen så mye spor etter meg hos deg før, men er stadig inne og lese håpefullt, så dette gjorde meg suuuper glad og optimistisk på dine vegne
Satser stort på at jubelen kan slippes helt fri om noen dager
Dine streker er mye sterkere enn hva jeg hadde 10 dp0 (12 dager etter sprøyte). Jeg hadde så vidt noe å skimte!! Dette er så gøy! Dette er terminspire
Den var ikke så sterk din nei. Ja nå håper jeg at det virkelig er en terminspire Noen små mål som skal krysses nå i begynnelsen før jeg kan slappe litt avVis vedlegget 289054
Her er min test 10 dpo kl 23.00 12 dager etter Ovitrelle. 13 dpo hadde jeg blodprøve på 56 hcg
Takk Endelig! Nå må den bare holde til målÅh hurra
Den har fått beskjed om å klamre seg fast helt til mål, så håper den hører etter denne gangenHurra, så gøy! Det var en sann glede og komme inn her nå Håper denne klamrer seg fast!
Neste test blir i ettermiddag tenker jegNå venter jeg i spenning på dagens tester
Så koselig at du har fulgt med her inne Tusen takk, nå må spiren bare holde seg der altsåJeg har vel aldri kommentert her, men jeg har fulgt med og håpet for deg
Nå ble jeg altså så glad og rørt over å se bildet med de fine testene dine
Heier på spiren!
Tusen takk Etter nesten tre år som prøvere så syns jeg det er på tide at det klafferHeia heia heia!!!
Jeg synes det er så hjertevarmende å se folk jeg fulgte med på da jeg fikk førstemann endelig få det til å klaffe. Jeg tror du også var her da om jeg ikke blander. Så fortjent!!
Tusen takk Håper så inderlig det blir din tur snartÅåå, det der må jo bare være babystrek Unner deg så inderlig en spire nå!
Heia heia!
Det må bare gå veien Skal tørre å glede meg enda mer når jeg har kommet meg til ikm.Til og med jeg ser strek
Så håper det går rette veien!!
Takk Håper det snart blir din turhelt fantastisk
Tusen takk Ja den har ikke noe annet valg enn å grave seg godt ned for nå skal den bli der i 9 mndÅåå nå ble jeg skikkelig glad!!! Gratulerer så mye, nå må bare spiren klamre seg fast!!!