Det største ønske

Takk ❤️ Én dag skal vi klare det. Skulle aldri trodd at veien til å bli foreldre skulle være så kronglete. Godt å vite at man ikke er alene om det men ikke noe man unner noen ❤️

Mager trøst nå kanskje, men det er så verdt det den dagen dette kapitlet er ferdig. Ser meg skrekk tilbake på prøvingen hvor krevende og psykisk tung den var, men vi vurderer jo en til etter hvert kanskje så mye blir fort glemt ❤️
 
Åå, så leit at testen i dag var blank :( Håper fortsatt litt til for deg ❤️
 
Så leit :( Jeg tenker at det mest sannsynlig ikke var en kjemisk, men vet såklart ikke. Kjempebra at du står på for vektnedgang nå, jeg er overbevist om at det er det som får deg i mål til slutt!
 
Mager trøst nå kanskje, men det er så verdt det den dagen dette kapitlet er ferdig. Ser meg skrekk tilbake på prøvingen hvor krevende og psykisk tung den var, men vi vurderer jo en til etter hvert kanskje så mye blir fort glemt ❤️
Det er det jeg trøster meg med at det er så verdt det når man sitter med et lite nurk i armene og har endelig klart det. Alt slit og tårer med prøvingen er et lukket kapittel.
❤️
 
Så leit :( Jeg tenker at det mest sannsynlig ikke var en kjemisk, men vet såklart ikke. Kjempebra at du står på for vektnedgang nå, jeg er overbevist om at det er det som får deg i mål til slutt!
Nei man kan ikke vite helt sikkert.
Overbevist selv om at med vektnedgang så sitter det hele veien. Nå med medisiner til hjelp så føler jeg må gjøre enda mer i prosjekt vektnedgang :) Nå må TR bare komme så jeg får satt i gang for full :D
 
Utrolig urettferdig at det enda ikke har blitt din tur!! Håper du snart får det til! Ønsker deg lykke til med vektnedgangen, det + hjelpemidler må jo bare gi deg ditt etterlengtede nurk.
 
Utrolig urettferdig at det enda ikke har blitt din tur!! Håper du snart får det til! Ønsker deg lykke til med vektnedgangen, det + hjelpemidler må jo bare gi deg ditt etterlengtede nurk.
Tusen takk for gode ord ❤️
 
PP39 - CD1

Da har tanta kommet og det er bare å ønske pp39 velkommen. Så da er det bare å forberede meg på dobbeldose Femar pg EL sprøyta. Det blir jo EL testing denne gangen så blir spennende hvilken dag den blir positiv på :) Fikk beskjed om å begynne å teste på CD10 så får se om det blir da eller om jeg begynner litt før. EL kom til vanlig tid med enkel dose så håper den gjør det med dobbeldose også :)
I dag startet jeg dagen med litt zumba og fordi det var fint vær så gikk jeg også en liten tur også. Skal prøve det samme i morgen også.
 
PP39 - CD3

Tantebesøket nærmer seg slutten og det er bra :) Gikk opp i vekt da hun kom men heldigvis på vei med igjen nå. Har klart å holde meg unna snop, ellers hadde nok vektoppgangen vært større :D
Startet med dobbeldose Femar i dag så blir spennende å se når EL testene blir positiv og EL sprøyta skal settes.
 
PP39 - CD5

Tredje dag med dobbeldose Femar. Dette blir spennende kjenner jeg :) Fikk hentet Ovitrellesprøyta i dag siden apoteket måtte bestille den. Den ligger nå trygt i kjøleskapet til jeg skal bruke den.
Skal begynne å teste etter EL enten mandag eller tirsdag så får se når jeg skal få satt den sprøyta.
 
PP39 - CD5

Tredje dag med dobbeldose Femar. Dette blir spennende kjenner jeg :) Fikk hentet Ovitrellesprøyta i dag siden apoteket måtte bestille den. Den ligger nå trygt i kjøleskapet til jeg skal bruke den.
Skal begynne å teste etter EL enten mandag eller tirsdag så får se når jeg skal få satt den sprøyta.
Håper virkelig dette gjør susen:Heartred
 
Takk :Heartred Det sammen med vektnedgang, spise sunnere og være i bevegelse så håper jeg det går rett vei denne gangen :)
Jeg har virkelig troen på at det ordner seg for dere snart:Heartred
 
Back
Topp