Det største ønske

PP39 - CD5

Tredje dag med dobbeldose Femar. Dette blir spennende kjenner jeg :) Fikk hentet Ovitrellesprøyta i dag siden apoteket måtte bestille den. Den ligger nå trygt i kjøleskapet til jeg skal bruke den.
Skal begynne å teste etter EL enten mandag eller tirsdag så får se når jeg skal få satt den sprøyta.
Krysser fingrene for at dette er det som løser det for dere! (I tillegg til livsstilsendringene.) Husk å ta den ut av kjøleskapet litt før du skal sette den, gjør mer vondt å sette sprøyter som er kalde :-*

Krysser fingrene for at dette er det som løser det for dere! (I tillegg til livsstilsendringene.) Husk å ta den ut av kjøleskapet litt før du skal sette den, gjør mer vondt å sette sprøyter som er kalde :-*
Takk ❤️ Håper det :)
Takk for tips ang sprøyta, for tenkte litt på det å sette en kald sprøyte ikke kan være så godt.

Håper det er dette som gjør susen for deg MiniMe :)
Jeg må bare spørre, hva med effekten av EL sprøyta ifht at man tar den ut av kjøleskapet litt før ? Man har jo og hatt den ut av kjøleskap ifbm frakt ifra apoteket og hjem også, jeg er redd for effekten svekkes ?:angelic:

Håper det er dette som gjør susen for deg MiniMe :)
Jeg må bare spørre, hva med effekten av EL sprøyta ifht at man tar den ut av kjøleskapet litt før ? Man har jo og hatt den ut av kjøleskap ifbm frakt ifra apoteket og hjem også, jeg er redd for effekten svekkes ?:angelic:
Helt vanlig å ta vaksiner og sprøyter ut av kjøleskapet og la det «varme» litt så det ikke skal være så ubehagelig å sette. Skal ikke ha noe effekt på effekten å gjøre, hvis ikke hadde det ikke blitt anbefalt tror jeg :)

Nei det er absolutt ikke godt. Og apoteket burde ha informert om det, men dessverre glipper det ofte... Klem fra apotekansatt ;)
Godt vi har deg som kan opplyse oss når apotekt feiler ;)
Hvor lenge skal/kan den ligge ute før man skal sette sprøyta? Er 10-20 min passe tid?

PP39 - CD7

I dag var det siste dose med Femar. Kjenner at det skjer noe i eggstokkene, litt annerledes enn til vanlig. Håper det er et (eller to ;) ) gullegg som jobber med å klargjøre seg til slipp. Veldig spent på hva testene sier når jeg begynner testingen og når sprøyta skal settes, så det er jo mulig at EL kommer tidligere enn vanlig.
Har de EL testene som var best før 30.nov ‘18, så bestilte Make sure og fra babyplan så jeg har å sammeligne. Har fått med meg at de fra babyplan kanskje ikke er like sensitiv så derfor jeg bestilte Make sure i tillegg. Babyplan testene har ikke kommet enda selv om de ble sendt fredag i forrige uke. Posten er litt treg av og til. Håper de kommer i posten i morgen.

PP39 - CD8

Begynte el-testinga litt tidlig siden jeg har kjent litt aktivitet i eggstokkene de siste dagene. Men kan trygt si at det er noen dager til positiv så da blir nok neste test på onsdag, cd10, når jeg egentlig skulle begynne :)

66BF284E-D58A-490E-8DA6-070DC8AAF656.jpeg

PP39 - CD10

Ikke så mye sterkere tester i dag enn for to dager siden. Kjenner at eggstokkene har roet seg i dag etter endel jobbing tidligere. Håper testene plutselig blir sterkere og positiv. Positiv test har brukt å komme på CD12-14 (og tre ganger på CD15) de siste to årene så da er det forhåpentlig rett rundt hjørnet :)
Fremdelse ingen pakke fra babyplan. Nærmer seg to uker siden den ble sendt så håper den kommer snart.

781662BE-D532-445A-B459-06BDC8281E44.jpeg

PP39 - CD11

Ikke noe nærmere positiv test enda. Rart egentlig men men. Håper positiv test er like rundt hjørnet, den har tre dager på seg :D

1270966C-B7D7-482D-9A60-3D7C538CB1A7.jpeg

Helt vanlig å ta vaksiner og sprøyter ut av kjøleskapet og la det «varme» litt så det ikke skal være så ubehagelig å sette. Skal ikke ha noe effekt på effekten å gjøre, hvis ikke hadde det ikke blitt anbefalt tror jeg :)
Okei :)

PP39 - CD12

Ååh som jeg hadde håpet at testene var sterk i dag, men det var de ikke. Strekene kom litt sent men de har begynt å bli litt sterkere heldigvis. Håper på enda sterlere test i morgen :) Begynt å få litt EL slim også så da går det rett vei.
Fikk endelig Babyplan testene i postkassen i dag, eller rettere sagt i natt siden de kom med avisbudet.

6411B4F8-AE0C-4CB4-8A07-DBD0023A9604.jpeg

Håper virkelig du får en sterk strek i dag!!!
Dette må være må være din måned!!

Håper virkelig du får en sterk strek i dag!!!
Dette må være må være din måned!!
Gikk an å håpe men ingen sterk strek i dag men litt sterkere så går rett vei.
Håper det klaffer denne pp :)

Gikk an å håpe men ingen sterk strek i dag men litt sterkere så går rett vei.
Håper det klaffer denne pp :)

Det hadde vært helt fantastisk ❤❤

Back
Topp