Det største ønske

Herlighet så god selvkontroll du har, som ikke ryker på test ikveld!
 
Her må jeg følge med. Så spennende med testing :)
 
Veldig spennende :) Koselig at du vil følge med.
Gratulerer til deg med en liten spire :Heartred
Er litt spennende å følge med andre som er i samme båt, og har prøvd lenge :)

Håper de blir sterkere for deg :)

Takk, men vet ikke helt om jeg tørr å helt slå ut håret og glede meg veldig enda.
Er så veldig lenge igjen til uke 12.
 
Er litt spennende å følge med andre som er i samme båt, og har prøvd lenge :)

Håper de blir sterkere for deg :)

Takk, men vet ikke helt om jeg tørr å helt slå ut håret og glede meg veldig enda.
Er så veldig lenge igjen til uke 12.
Håper jeg også :)

Det kan jeg tenke meg at det er veldig lenge til. Føler på det selv at det er lenge og vet ikke om jeg er gravid eller ikke :p Mange små milepæler innen uke 12 og håper du krysser av alle de, og fortsetter å kryss av alle videre helt til termin ❤️
 
Håper jeg også :)

Det kan jeg tenke meg at det er veldig lenge til. Føler på det selv at det er lenge og vet ikke om jeg er gravid eller ikke :p Mange små milepæler innen uke 12 og håper du krysser av alle de, og fortsetter å kryss av alle videre helt til termin ❤️
Er spent på dagens test fra deg jeg nå :)

Mange små milepæler på veien, men det føles eviglangt mellom hver av dem...
Men dag for dag... Er man nærmere målet. Uansett om man prøver, eller er gravid :)
 
Nå må du da stå opp snart :p
 
Nå venter jeg spent her:p

Feil dag å sove lenge :p

Men fra spøk til alvor - håper du har testet og fått litt oppløftende svar! Hvis ikke og tanten har banket på så gjør det du føler for idag og så heier vi videre på deg igjen imorgen ❤️❤️
 
PP38 - CD29

Tror nok det ikke går rett vei denne gangen. Litt rosa på papiret når jeg la meg i natt, og så vidt noe nå når jeg skulle teste men kom ikke noe mer. Lov å håpe at det bare er noe uskyldig men tror nok hun kommer for fullt i løpet av dagen.
Blank test i dag og syns det burde være noe tydelig der nå hvis det er en spire der. Jeg får ta det som det kommer.
Kan hende det var en kjemisk siden jeg har fått litt antydninger på testene som var rosa?
Slankekrigen har startet så nå skal jeg jobbe enda mer og forhåpentligvis med vektnedgang, dobbeldose Femar og EL sprøyta så håper jeg at det sitter snart ❤️

A68810AE-031F-4CCE-AC60-C2C5AD26FF11.jpeg
 
Nå må du da stå opp snart :p
Feil dag å sove lenge :p

Men fra spøk til alvor - håper du har testet og fått litt oppløftende svar! Hvis ikke og tanten har banket på så gjør det du føler for idag og så heier vi videre på deg igjen imorgen ❤️❤️
Sov jo ikke så lenge :D
Ikke noe oppløftende på testene i dag. Men vi gir ikke opp ❤️
 
God klem til deg fine ❤️ Om det er en jeg unner dette nå her inne er det definitivt deg :(
 
Kan ha vært en kjemisk ja, så kjedelig:wtf:
 
Er spent på dagens test fra deg jeg nå :)

Mange små milepæler på veien, men det føles eviglangt mellom hver av dem...
Men dag for dag... Er man nærmere målet. Uansett om man prøver, eller er gravid :)
Test har kommet men ikke svaret hva vi håpte.

Kan ikke gjøre annet enn å ta dag for dag :)
 
Kan ha vært en kjemisk ja, så kjedelig:wtf:
Ja tror nesten det må ha vært det, men har ikke hatt noen som helst symptomer som er rart. Får bare prøve igjen og håper det sitter neste pp :)
 
God klem til deg fine ❤️ Om det er en jeg unner dette nå her inne er det definitivt deg :(
Takk ❤️ Én dag skal vi klare det. Skulle aldri trodd at veien til å bli foreldre skulle være så kronglete. Godt å vite at man ikke er alene om det men ikke noe man unner noen ❤️
 
Back
Topp