Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jo det daSom du sier, etter 3 år må det vel være deres tur ? Venter spent på morgentest
TakkHåper for deg
Litt for spennende egentligDette var ekstremt spennende da!
Prøver så godt jeg kanHerlighet så god selvkontroll du har, som ikke ryker på test ikveld!
Veldig spennende Koselig at du vil følge med.Her må jeg følge med. Så spennende med testing
Er litt spennende å følge med andre som er i samme båt, og har prøvd lengeVeldig spennende Koselig at du vil følge med.
Gratulerer til deg med en liten spire
Håper jeg ogsåEr litt spennende å følge med andre som er i samme båt, og har prøvd lenge
Håper de blir sterkere for deg
Takk, men vet ikke helt om jeg tørr å helt slå ut håret og glede meg veldig enda.
Er så veldig lenge igjen til uke 12.
Er spent på dagens test fra deg jeg nåHåper jeg også
Det kan jeg tenke meg at det er veldig lenge til. Føler på det selv at det er lenge og vet ikke om jeg er gravid eller ikke Mange små milepæler innen uke 12 og håper du krysser av alle de, og fortsetter å kryss av alle videre helt til termin
Nå venter jeg spent her
Nå må du da stå opp snart
Sov jo ikke så lengeFeil dag å sove lenge
Men fra spøk til alvor - håper du har testet og fått litt oppløftende svar! Hvis ikke og tanten har banket på så gjør det du føler for idag og så heier vi videre på deg igjen imorgen
Så mange spente det var her da Test har kommet selv om det ikke var ønsket resultatNå venter jeg spent her
Test har kommet men ikke svaret hva vi håpte.Er spent på dagens test fra deg jeg nå
Mange små milepæler på veien, men det føles eviglangt mellom hver av dem...
Men dag for dag... Er man nærmere målet. Uansett om man prøver, eller er gravid
Ja tror nesten det må ha vært det, men har ikke hatt noen som helst symptomer som er rart. Får bare prøve igjen og håper det sitter neste ppKan ha vært en kjemisk ja, så kjedelig
Takk Én dag skal vi klare det. Skulle aldri trodd at veien til å bli foreldre skulle være så kronglete. Godt å vite at man ikke er alene om det men ikke noe man unner noenGod klem til deg fine Om det er en jeg unner dette nå her inne er det definitivt deg