Det største ønske

Jeg så og noe på babyplan. Håper det er tidlig enda.

Kjenner jeg er virkelig utålmodig i dag :wacky: Tror det er fordi jeg ikke har helt kontroll på hvor jeg er i syklusen/dpo-land og ønsker så gjerne at det skal være en babystrek på testene, spesielt nå når vi fikk litt hjelp. Jeg kan være så tidlig som 8dpo og eller 11dpo, og det er fremdeles tidlig. Blir ikke noen test i morgen tidlig men blir vel en på kvelden tenker jeg. Må bestille mer babyplan tester for jeg har bare et par igjen av de hvis jeg ikke husker helt feil.

PP38 - CD25

Da har jeg tatt kveldens tester og der var det ingenting å skryte av :meh: Muligens en svak skygge på bildet av babyplan men ikke i virkeligheten. Tok EL tester også for å se, men styrken de viser er noen dager før positiv test når EL er på vei. Har en følelse av kanskje tanta kommer i morgen men får bare vente å se. Fremdeles ingen symptomer på det ene eller andre.
Tror jeg skal forberede meg på ny runde og dobbeldose+EL sprøyta :)

5B8D7E94-D5E3-4747-8CCE-3FC18F426E9F.jpeg

AF68C65A-6B0C-4302-A493-FA1193CBFE1B.jpeg

A3E50B80-3A47-408F-9627-F9CBE3EC1C81.jpeg

Når jeg tok EL testene ut av pakken så var det på en måte en tydelig strek øverst der fargen kommer fra, nesten som akkurat den streken var våt. Ble plutselig usikker om den bruker å være sånn? Var sånn på begge testene. Skal sies at testene hadde en best før dato 30.nov i fjor men det er bare de jeg har og har vært fornøyd med. Funkerte fint i desember når jeg brukte de sist.
8DE3B190-312D-4A16-BAF1-A45C33A1ABCF.jpeg

Last edited:
PP38 - CD26

Var usikker om når jeg skulle teste i dag. Når mannen kom hjem så nevnte jeg at jeg hadde litt lyst å se hva hvilepulsen var men ønsker jo å leve i håpet. Så sa han at jeg skulle bare se på den. Turde ikke det selv så han så på den og den viste 76 :wideyed: (den gikk ned til 75 men fortsatt høy). Aldri vært så høy før, så jeg sa at jeg måtte jo bare være gravid :D Sjekket fitbit appen og den viser at jeg har hatt så høy som 78. Gikk opp og tok test selv om det var bare en time siden jeg hadde vært på do. På babyplan testen kom det en fin rosa strek etter et par minutter, til og med mannen så den. Det gav oss håp! Etter fem min var den så og si borte... Men syns jeg ser noe på bildet. Den blå testen var det ingen strek på. Gikk opp etter en time og da var det tydeligere strek på begge testene (ja man skal ikke se på testene etter fristen :p:rolleyes: ), de bruker som regel ikke å bli noe sterkere etter fristen så håper så inderlig det er fordi det er noe der.
Har bare en babyplan igjen så den får jeg vente til i morgen eller lørdag, men tok en blå test i kveld. Der ser jeg noe svakt og håper så inderlig at det er noe som holder på å feste seg :smiley-angelic001
Etter at jeg tok første test i dag så har jeg fått litt mensmurringer og håper det bare er fordi egget holder på å feste seg :) Fremdeles ingen ømme bryst som er veldig merkelig siden jeg bruker å ha det i dpo land.
Har bestilt flere tester fra babyplan, både EL- og G-tester, så er jeg klar for neste pp hvis det ikke klaffer denne pp.

453EA7D1-7B13-4D5E-AB89-FAAD5D9E4837.jpeg 57B8058B-331A-4C18-87C4-712914EFD374.jpegB4736CAE-04FF-405B-AB73-2E3CE3D0F49E.jpeg

Last edited:
PP38 - CD26

Var usikker om når jeg skulle teste i dag. Når mannen kom hjem så nevnte jeg at jeg hadde litt lyst å se hva hvilepulsen var men ønsker jo å leve i håpet. Så sa han at jeg skulle bare se på den. Turde ikke det selv så han så på den og den viste 76 :wideyed: (den gikk ned til 75 men fortsatt høy). Aldri vært så høy før, så jeg sa at jeg måtte jo bare være gravid :D Sjekket fitbit appen og den viser at jeg har hatt så høy som 78. Gikk opp og tok test selv om det var bare en time siden jeg hadde vært på do. På babyplan testen kom det en fin rosa strek etter et par minutter, til og med mannen så den. Det gav oss håp! Etter fem min var den borte... Den blå testen var det ingen strek på. Gikk opp etter en time og da var det tydeligere strek på begge testene (ja man skal ikke se på testene etter fristen :p:rolleyes: ), de bruker som regel ikke å bli noe sterkere etter fristen så håper så inderlig det er fordi det er noe der.
Har bare en babyplan igjen så den får jeg vente til i morgen eller lørdag, men tok en blå test i kveld. Der ser jeg noe svakt og håper så inderlig at det er noe som holder på å feste seg :smiley-angelic001
Etter at jeg tok første test i dag så har jeg fått litt mensmurringer og håper det bare er fordi egget holder på å feste seg :) Fremdeles ingen ømme bryst som er veldig merkelig siden jeg bruker å ha det i dpo land.
Har bestilt flere tester fra babyplan, både EL- og G-tester, så er jeg klar for neste pp hvis det ikke klaffer denne pp.

Vis vedlegget 285906 Vis vedlegget 285907Vis vedlegget 285908

Åååå dette er spennende!!

Oi, så spennende! Jeg ser strekene :D Krysser fingrene!! ❤️

Åh, som jeg håper det er en spire som klorer seg fast!

Oi, så spennende! Jeg ser strekene :D Krysser fingrene!! ❤️
Godt det ikke bare er jge som ser strekene :) Litt for spennende :D Vil inn i sep/oktober terminforum ;)

Ikke testet? Men. Men. :wideyed:

Krysser fingre for at det dukker opp en tydelig strek!

Ikke testet? Men. Men. :wideyed:

Krysser fingre for at det dukker opp en tydelig strek!
Tenkte det var litt for tidlig å teste om morgenen i forhold til testen i går kveld så venter til i kveld :)
Håper på en rosa strek som ikke forsvinner i dag ;)

Enig her, altså! Kanskje i kveld eller i morgen? :wideyed:

Ser dessverre ikke noe, men håper det er noe på gang :)
Blir nok i kveld, det er det som er plana ;)

PP38 - CD27

Ingen tydelige streker men vi begge ser en svak rosa strek på babyplan sin test. Vanskelig å få med på bildet. Gir oss fremdeles håp. Så nå blir det bare mer venting. I morgen er IKM så det blir en spennende dag om TR kommer eller ikke. Så lenge heksa holder seg unna er det håp :D
Hatt litt mensmurringer i dag men ellers ingen symptomer. Rart at jeg plutselig ikke har noen av de vanlige symptomene...

0DF82349-0EA1-4D62-AA54-7082CE9DCD29.jpeg
634331D3-92FE-4AED-859C-98C065BB85FF.jpeg

Back
Topp