~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Jeg så og noe på babyplan. Håper det er tidlig enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det og at den blir sterkere etter hvert.Jeg så og noe på babyplan. Håper det er tidlig enda.
PP38 - CD26
Var usikker om når jeg skulle teste i dag. Når mannen kom hjem så nevnte jeg at jeg hadde litt lyst å se hva hvilepulsen var men ønsker jo å leve i håpet. Så sa han at jeg skulle bare se på den. Turde ikke det selv så han så på den og den viste 76 (den gikk ned til 75 men fortsatt høy). Aldri vært så høy før, så jeg sa at jeg måtte jo bare være gravid Sjekket fitbit appen og den viser at jeg har hatt så høy som 78. Gikk opp og tok test selv om det var bare en time siden jeg hadde vært på do. På babyplan testen kom det en fin rosa strek etter et par minutter, til og med mannen så den. Det gav oss håp! Etter fem min var den borte... Den blå testen var det ingen strek på. Gikk opp etter en time og da var det tydeligere strek på begge testene (ja man skal ikke se på testene etter fristen ), de bruker som regel ikke å bli noe sterkere etter fristen så håper så inderlig det er fordi det er noe der.
Har bare en babyplan igjen så den får jeg vente til i morgen eller lørdag, men tok en blå test i kveld. Der ser jeg noe svakt og håper så inderlig at det er noe som holder på å feste seg
Etter at jeg tok første test i dag så har jeg fått litt mensmurringer og håper det bare er fordi egget holder på å feste seg Fremdeles ingen ømme bryst som er veldig merkelig siden jeg bruker å ha det i dpo land.
Har bestilt flere tester fra babyplan, både EL- og G-tester, så er jeg klar for neste pp hvis det ikke klaffer denne pp.
Vis vedlegget 285906 Vis vedlegget 285907Vis vedlegget 285908
Veldig spennende! Blir ikke mindre utålmodigÅååå dette er spennende!!
Godt det ikke bare er jge som ser strekene Litt for spennende Vil inn i sep/oktober terminforumOi, så spennende! Jeg ser strekene Krysser fingrene!!
Veldig ogsåSå spennende!
Håper så inderlig på det nå, på tideÅh, som jeg håper det er en spire som klorer seg fast!
Veldig spennende Ikke tatt test enda, kanskje i kveld eller i morgen tidlig. IKM er ca i morgen.Så spennende Har du tatt test i dag?
Tenkte det var litt for tidlig å teste om morgenen i forhold til testen i går kveld så venter til i kveldIkke testet? Men. Men.
Krysser fingre for at det dukker opp en tydelig strek!
Blir nok i kveld, det er det som er planaEnig her, altså! Kanskje i kveld eller i morgen?
Ser dessverre ikke noe, men håper det er noe på gang