Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt for spennende dette herSer strek på babyplan! Spennende!
Håper du har rettUææ jeg tror du er gravid <3
Ja nå må den bare bli sterkereJeg ser noe på babyplan
Håper jeg også Lei av at testene skal tulle sånn med megDet er definitivt strek på Babyplan! Håper den er ekte og at den blir sterkere
TakkSer strek på babyplan sin, håper for dere!
Nå må den bare bli sterkere. Har ikke flere babyplan igjen så de får jeg ikke testet med før neste uke. Har de fra tostreker, så kanskje det blir en i morgen kveld eller søndags morgen hvis ikke tanta har kommet inne daBabyplan viser strek! Åååå så spennende! Ny test når?
Veldig! På tide syns jeg etter tre års prøvingÅhoi så spennende!
Kan hende det så vidt er litt mer på testen etter fristen men vanskelig å si og vanskelig å få med på kamera. Ikke som testen etter fristen i går.Åh, jeg er så usikker! Synes liksom jeg ser et mørkere område der streken skal være på babyplan, men er det nok? Er det mer der etter fristen?
Det er nok sant men forsent med morgentesting i dag så da blir det kanskje i morgen tidlig da hvis ikke tanta har kommet inne daKrysser alt jeg har og synes egentlig du burde morgen-teste, som jo teoretisk er den beste tiden for hcg testing
TakkKrysser fingrene for deg!!!
TakkJeg krysser fingrene for deg!
Som du sier, etter 3 år må det vel være deres tur ? Venter spent på morgentestPP38 - CD28
Fremdeles ingen tante. Hatt litt mensmurringer på formiddagen men det har på en måte gått litt over nå. Tenker at jeg ikke tester i dag og hvis tanta ikke kommer i løpet av kvelden/natta så tar jeg en test når jeg står opp i morgen
PP38 - CD28
Fremdeles ingen tante. Hatt litt mensmurringer på formiddagen men det har på en måte gått litt over nå. Tenker at jeg ikke tester i dag og hvis tanta ikke kommer i løpet av kvelden/natta så tar jeg en test når jeg står opp i morgen