Det største ønske

Ser strek på babyplan! Spennende! :D
 
Åh, jeg er så usikker! Synes liksom jeg ser et mørkere område der streken skal være på babyplan, men er det nok? Er det mer der etter fristen?
 
Ser strek på babyplan sin, håper for dere! :Heartred
Takk :Heartred

Babyplan viser strek! Åååå så spennende! Ny test når?
Nå må den bare bli sterkere. Har ikke flere babyplan igjen så de får jeg ikke testet med før neste uke. Har de fra tostreker, så kanskje det blir en i morgen kveld eller søndags morgen hvis ikke tanta har kommet inne da :)

Åhoi så spennende!
Veldig! På tide syns jeg etter tre års prøving :D

Åh, jeg er så usikker! Synes liksom jeg ser et mørkere område der streken skal være på babyplan, men er det nok? Er det mer der etter fristen?
Kan hende det så vidt er litt mer på testen etter fristen men vanskelig å si og vanskelig å få med på kamera. Ikke som testen etter fristen i går.
 
Kjenner det blir risikosport når jeg må på do de neste timene/dagene. Blir håpet vårt knust en gang til eller skal vi være så heldig at spiren sitter denne gangen? Kjenner at mensmurringene er blitt litt sterkere, de kommer og går, men ingen kramper. Og så kjenner jeg at jeg begynner å bli litt kvalm, men det kan være at kroppen bare tuller med meg :p
Er litt for optimistisk for de svake strekene og fallhøyden blir stor hvis TR banker på. Men hvis hun kommer så har vi plan på hva vi skal gjøre, dobbeldose Femar og EL-sprøyta og jobbe enda mer med vektnedgangen. På litt over to uker har jeg gått ned 1,7kg og er kjempefornøyd med det. Så da er det bare å fortsette med det :)
 
Krysser alt jeg har og synes egentlig du burde morgen-teste, som jo teoretisk er den beste tiden for hcg testing
 
Krysser alt jeg har og synes egentlig du burde morgen-teste, som jo teoretisk er den beste tiden for hcg testing
Det er nok sant men forsent med morgentesting i dag :p så da blir det kanskje i morgen tidlig da hvis ikke tanta har kommet inne da ;)
 
PP38 - CD28

Fremdeles ingen tante. Hatt litt mensmurringer på formiddagen men det har på en måte gått litt over nå. Tenker at jeg ikke tester i dag og hvis tanta ikke kommer i løpet av kvelden/natta så tar jeg en test når jeg står opp i morgen :)
 
Last edited:
PP38 - CD28

Fremdeles ingen tante. Hatt litt mensmurringer på formiddagen men det har på en måte gått litt over nå. Tenker at jeg ikke tester i dag og hvis tanta ikke kommer i løpet av kvelden/natta så tar jeg en test når jeg står opp i morgen :)
Som du sier, etter 3 år må det vel være deres tur ? Venter spent på morgentest :happy:
 
PP38 - CD28

Fremdeles ingen tante. Hatt litt mensmurringer på formiddagen men det har på en måte gått litt over nå. Tenker at jeg ikke tester i dag og hvis tanta ikke kommer i løpet av kvelden/natta så tar jeg en test når jeg står opp i morgen :)

Håper for deg ❤️❤️
 
Back
Topp