Det største ønske

Er egentlig litt usikker fordi hcg vil jo utløse progesteron.. Men hvor fort.. Google litt?
Googlet så vidt og kom inn på felleskatalogen og der står det, hvis jeg forstår det rett, at sprøyten skal settes 24-48 timer etter optimal stimulering er oppnådd og da tenker jeg først at det skal settes så lenge etter positiv test. Men vi fikk beskjed å sette den på første positive test og legge inn aksjer innen 24 timer så da tenker jeg at EL kommer innen den tiden. Får bare helgardere oss og fortsette aksjeleggingen selv et par dager etter sprøyten er tatt sånn i tilfelle. Har lang LH topp på to til tre dager så vet ikke om det har noe å si egentlig. Nevnte det for gyn men hun sa første dag med positiv test ta sprøyta.

3739F3C5-4A82-4422-A500-E67DA03027D1.jpeg

PP38 - CD17

Jeg som ikke skulle sjekke hvilepulsen :wacky: Den hadde gått ned til 73 i går så den holdt seg ikke på 74. Men når jeg sjekket i dag så var den på 75, kan hende den går ned i løpet av dagen til 74 men den er fremdeles høy. Tempet i dag også for å se om hvordan ståa er. Er den lav/høy? Kan trygt si jeg er i dpo land et eller annet sted for den var på 37,09 :D
Bare en uke til testing og det blir spennende :)
Tar meg i å tenke at hvis jeg er gravid nå så er jeg så og så langt på vei når vi skal besøke familien, når vi får familiebesøk, planlegge kanskje en liten ferie i sommer hvis vi får et knøtt i sep/okt. Og så gleder jeg meg sånn til innkjøpene av det vi trenger :D Tur til babybutikkene i Tr.heim og Ikea.

Last edited:
PP38 - CD22

Bare to dager til testing så det blir spennende. Har som sagt tidligere ingen symptomer. Hvis jeg kjenner godt etter så begynner brystene så vidt å bli ømme, men ingenting ellers. Forrige pp var de så ømme og de skulle ha begynt å bli øm nå når jeg er så langt inne i dpo land. Har hatt svak antydning til halsbrann noen kvelder men ikke plaget og det har gått over veldig fort.
Nå ser det ut til at vinteren kommer kommer tilbake, det snør veldig så håper det holder seg denne gangen og ikke forsvinner så fort. Det er så fint når alt er hvitt :)

Når man snakker om sola... Nå har jeg blitt kvalm :yuck:

Lenge siden jeg har lagt igjen noen beskjed her, men heier på deg fra sidelinjen ❤️ Snart må det da være deres tur!

Åhååålååå, nå blir det bra å våkne til testing imorgen tidlig

PP38 - Muligens 10dpo

Nei det var ikke så mye å skryte av disse testene... Tidlig enda så fremdeles håp om at det skal komme en strek :)
Har null symptomer selv om jeg føler jeg av og til er litt våtere der nede, men utenom det nada. Ingen ømme bryst.

Her kommer de blenda testene :P

8DE75FBB-1573-4B1E-B80B-2C5ECFE52771.jpeg
5996DC3C-9C69-4CB5-BE28-8D8CE6C32C85.jpeg

Etter opplasting av bildet så ser jeg kanskje noe på babyplan, men det er nok bare skygge. Ser den ikke i virkeligheten.

PP38 - Muligens 10dpo

Nei det var ikke så mye å skryte av disse testene... Tidlig enda så fremdeles håp om at det skal komme en strek :)
Har null symptomer selv om jeg føler jeg av og til er litt våtere der nede, men utenom det nada. Ingen ømme bryst.

Her kommer de blenda testene :p

Vis vedlegget 285594 Vis vedlegget 285595

Etter opplasting av bildet så ser jeg kanskje noe på babyplan, men det er nok bare skygge. Ser den ikke i virkeligheten.

Skulle akkurat nevne babyplan ja. Men kan jo fortsatt være tidlig ❤️ (Selv om fornuften kanskje sier noe annet...)

Skulle til å si det samme, jeg ser liksom noe.

Vi får se hva som skjer i dagene som kommer.

Skulle akkurat nevne babyplan ja. Men kan jo fortsatt være tidlig ❤️ (Selv om fornuften kanskje sier noe annet...)
Skulle jo ønske at det hadde vært en strek der, fortsatt tidlig. Fornuftene er litt frem og tilbake. På en måte så tror jeg ikke det går rett vei denne gangen pga manglende symptomer men man vet aldri. Jeg kan jo også være så kort som 8dpo. Aberet med å ikke teste eller tempe :P

Skulle til å si det samme, jeg ser liksom noe.

Vi får se hva som skjer i dagene som kommer.
Det blir noen spennende dager fremover så lenge tanta holder seg unna :) IKM er ca på lørdag så noen dager på meg enda.

Back
Topp