Er egentlig litt usikker fordi hcg vil jo utløse progesteron.. Men hvor fort.. Google litt?Samme dag som sprøyta settes eller dagen etter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er egentlig litt usikker fordi hcg vil jo utløse progesteron.. Men hvor fort.. Google litt?Samme dag som sprøyta settes eller dagen etter?
Googlet så vidt og kom inn på felleskatalogen og der står det, hvis jeg forstår det rett, at sprøyten skal settes 24-48 timer etter optimal stimulering er oppnådd og da tenker jeg først at det skal settes så lenge etter positiv test. Men vi fikk beskjed å sette den på første positive test og legge inn aksjer innen 24 timer så da tenker jeg at EL kommer innen den tiden. Får bare helgardere oss og fortsette aksjeleggingen selv et par dager etter sprøyten er tatt sånn i tilfelle. Har lang LH topp på to til tre dager så vet ikke om det har noe å si egentlig. Nevnte det for gyn men hun sa første dag med positiv test ta sprøyta.Er egentlig litt usikker fordi hcg vil jo utløse progesteron.. Men hvor fort.. Google litt?

Den hadde gått ned til 73 i går så den holdt seg ikke på 74. Men når jeg sjekket i dag så var den på 75, kan hende den går ned i løpet av dagen til 74 men den er fremdeles høy. Tempet i dag også for å se om hvordan ståa er. Er den lav/høy? Kan trygt si jeg er i dpo land et eller annet sted for den var på 37,09 Går greit. Ingen formening eller symptomer i det hele tatt hvilken vei det går. Håper mangelen på symptomer er positivtHvordan går det?![]()
Håper detLenge siden jeg har lagt igjen noen beskjed her, men heier på deg fra sidelinjenSnart må det da være deres tur!
Åhååålååå, nå blir det bra å våkne til testing imorgen tidlig
PP38 - Muligens 10dpo
Nei det var ikke så mye å skryte av disse testene... Tidlig enda så fremdeles håp om at det skal komme en strek
Har null symptomer selv om jeg føler jeg av og til er litt våtere der nede, men utenom det nada. Ingen ømme bryst.
Her kommer de blenda testene
Vis vedlegget 285594 Vis vedlegget 285595
Etter opplasting av bildet så ser jeg kanskje noe på babyplan, men det er nok bare skygge. Ser den ikke i virkeligheten.
Ja den er litt feilplassert med noen millimeter.Jeg ser også skygge på babyplan, men til venstre for der babystrek skulle vært![]()
Håpet er ikke ute før den store stygge heksa er herJeg ser dessverre ikke noe på testene, men håpet er ikke ute![]()

Skulle jo ønske at det hadde vært en strek der, fortsatt tidlig. Fornuftene er litt frem og tilbake. På en måte så tror jeg ikke det går rett vei denne gangen pga manglende symptomer men man vet aldri. Jeg kan jo også være så kort som 8dpo. Aberet med å ikke teste eller tempeSkulle akkurat nevne babyplan ja. Men kan jo fortsatt være tidlig(Selv om fornuften kanskje sier noe annet...)
Det blir noen spennende dager fremover så lenge tanta holder seg unnaSkulle til å si det samme, jeg ser liksom noe.
Vi får se hva som skjer i dagene som kommer.