Noen tegn til tanta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, hun kom nå i kveld etter spotting i hele dag. Så da begynner jeg på Femar på tirsdag. SpennendeNoen tegn til tanta?
Håper på det Og du ogsåHåper på et julemirakel!!
Håper det På tideHåper det blir baby!
Tusen takk Gir ikke opp håpet om at en dag skal vi få den største gaveSå utrolig tålmodig og godt humør du har<3 du er alltid positiv du<3 crinone trenger du i allefall ikke med så fin lutealfase! Heier på 2019 spire<3 god jul MiniMe<3
PP38 - CD1
Da var pp37 over og ny pp står for tur. Blir spennende å se om det blir en spire denne pp med litt hjelp av Femar. Ingen testing eller temping, så det blir pakket bort.
Vis vedlegget 283930
Håper virkelig detHåper Femar er tingen
PP38 - CD5
Dag 3 med Femar
Da ser det ut til at TR på vei bort og er på tredje dag med Femar. Blir spennende å se om det gjør jobben sin og at kroppen er mottagelig for et egg denne pp Kjenner det er godt å slippe å tempe når jeg våkner og ingen testing denne pp. Kan drikke når jeg vil og gå på do når jeg vil
Har vært så kvalm den siste uken og det er nok pga Metformin. I tillegg så ser jeg at en av bivirkningene av Femar den første uka er bl.a kvalme så dobbelt opp altså De siste dagene har jeg også hatt vondt i hodet så tilslutt måtte jeg ty til Paracet. Håper kvalme gir seg snart. Det positive er at jeg ikke har så lyst på godteri (ikke det at jeg har holdt meg helt unna da ).
Nei det har vært ille noen ganger og varierer veldig i løpet av dagen. Takk Heldigvis mye bedre nåDen kvalmen hørtes ikke helt god ut God bedring, håper det gir seg snart Masse lykke til denne pp
TakkLykke til denne pp!! Følger spent med
Takk for det. Håper det er det lille ekstra som skal til for at det sitterLykke til denne pp, og krysser fingrene for at Femar gjør susen for at 2019 blir deres år!