Det største ønske

Kveldens tester. Ser noe på tostreker/bebi testen (både i virkeligheten og på bilde) men ikke noe på babyplan. Blir ikke ny test i morgen tidlig siden jeg tok en nå så sent. Er veldig kvalm nå på kvelden, spiste litt men ikke at det hjalp på. Kan være siden det var en stund siden jeg spiste og ikke spist så mye i dag, men har vært kvalm de siste kveldene så håper det er spire som gjør det :D

077A4ECE-1882-4F27-91A5-D9F7969CC9F2.jpeg

42E20CFF-1813-4132-82E0-A6FB1100F449.jpeg

Last edited:
Krysser og håper!!!

Kveldens tester. Ser noe på tostreker/bebi testen (både i virkeligheten og på bilde) men ikke noe på babyplan. Blir ikke ny test i morgen tidlig siden jeg tok en nå så sent. Er veldig kvalm nå på kvelden, spiste litt men ikke at det hjalp på. Kan være siden det var en stund siden jeg spiste og ikke spist så mye i dag, men har vært kvalm de siste kveldene så håper det er spire som gjør det :D

Vis vedlegget 283730

Vis vedlegget 283731
Jeg så på det forrige bildet, men ser ikke noe her dessverre..

Jeg så på det forrige bildet, men ser ikke noe her dessverre..
Ikke så lett å se, lettere å se på det andre bildet. Spennende å se om det blir noe tydeligere strek snart :)

PP37 - CD25 - 11DPO

Kveldens tester var det ikke noe å se på. Så mister litt håpet selv om det fremdeles er tidlig. Det kan fortsatt snu :) Usikker på når neste test blir. Har ingen mensfølelse enda og fremdeles ømme bryst.
Har vært kvalm i hele dag og spesielt nå på kvelden. Har jo vært litt uggen nesten hver kveld den siste uken men ikke så ille som nå. Helt siden onsdag har jeg hatt litt løs mage også og var redd for at jeg nå skulle få omgangssyken. På onsdag begynte jeg også på Metformin og noen bivirkninger der er kvalm og diaré så da satser jeg på at det er det. Men håper jeg er kvalm også fordi det er en spire der, som ikke vil gi seg helt til kjenne enda på testene :) Orker ikke tanken på mat og har ikke matlyst, blir kvalm bare jeg ser en kjeksoppskrift på FB :hilarious:

4359BEB9-18B7-4C70-8631-1BB84C068B1A.jpeg
E2A56446-88C3-4060-B273-410184320941.jpeg

Back
Topp