Det største ønske

Da ser det ut til at tanta er på vei. Litt rosa på papiret nå i ettermiddag, så da kommer hun vel i morgen. Kan håpe det er uskyldig men tror ikke det. Ingen mensfølelse da. Da er det bare å gjøre seg klar for å starte med Femar på CD3 og håper det gjør susen pg at vi får en sep/okt baby ❤️

Da ser det ut til at tanta er på vei. Litt rosa på papiret nå i ettermiddag, så da kommer hun vel i morgen. Kan håpe det er uskyldig men tror ikke det. Ingen mensfølelse da. Da er det bare å gjøre seg klar for å starte med Femar på CD3 og håper det gjør susen pg at vi får en sep/okt baby ❤️
Stor klem:Heartbigred
Jeg venter på tr nå, en dag på overtid og negativ test. 2019 blir vårt år:wav

Vel da håper vi på at femar og metformin gjør susen sammen da ;) god jul!

Klem. Ikke det du ønsker til jul. Men 2019 skal bli bra.

Femar-unger er fine unger det. Yngste mi er det.

God klem ❤️

Håper 2019 blir året (det skal det!) :)

Klem. Ikke det du ønsker til jul. Men 2019 skal bli bra.

Femar-unger er fine unger det. Yngste mi er det.
2019 er året :)
Det visste ikke. Var det mange runder med Femar du var på med yngste? ❤️

Neste gang! Da sitter det, med litt femar-hjelp! ❤️
Håper det, at det er det lille ekstra som skal gjøre at det nå blir en liten spire som sitter ❤️

2019 er året :)
Det visste ikke. Var det mange runder med Femar du var på med yngste? ❤️

Ja, hun kom ikke helt lett.
Men i tillegg til at jeg ikke er god på eggløsning så har mannen min nedsatt sædkvalitet da. Sånnsett er det et under at vi har tre barn. Yngste kom på den femte kuren med femar (letrozol)

Ja, hun kom ikke helt lett.
Men i tillegg til at jeg ikke er god på eggløsning så har mannen min nedsatt sædkvalitet da. Sånnsett er det et under at vi har tre barn. Yngste kom på den femte kuren med femar (letrozol)
Så flott at dere klarte det da med litt hjelp.

Håper inderlig at dere sitter med deres etterlengtede neste jul. Langt på overtid, men verdt strevet...

Stor klem

Last edited:
.

Back
Topp